Kırmızı Pelüş

380 49 190
                                    

Medya benim en sevdiklerimden biri -hepsini seviyorum ama bazıları söylenecek kelimelerle ifade edemediğim bir şekilde- Bu bölüm Katsuki'nin doğumundan 11 yaşına kadar gelişen çocukluğunu anlatacak bu yüzden zaman atlamalarını çok fazla içereceğim.

Bölümün anlamlı olması için temel bilgiler (1)bütün insanların anne karnında dahil olmak üzere salgıladıkları bir feromon mevcuttur ancak birinin alfa ya da diğer cinsiyet gruplarından olduklarını anlamak için çok gelişmiş bir iç hayvana ya da on üç yaşındaki teste girmeniz gerekiyor.  Nüfusun %2 'lik kısmından da düşük bir bölümü doğar doğmaz ne olduğunu belli eden feromanlarla doğarlar. (2)alfa kadın omega bir adamdan hamile kalabilir, onu hamile de bırakabilir .(3) iki beta kadın evlendiğinde ikisi de anneliği tadabilir örneğin Tenko'yu doğuran beta Nao iken, Kiri'yi doğuran beta Semako'dur.

20.Nisan.1994

Kül sarısı bir alfa, doğumhanenin kapısının önünde on yedi saattir oturuyor, eşinin içeride acı içinde bağırmasını ve acı feromonlarını yaymasını duyuyordu. Gün içinde diğer doğumhaneleri kullanmış omega ve betaların eşinden daha geç girmiş olmalarına rağmen erken çıktıklarına şahit olmuştu. Onların kanlı ve yağlı bebeklerine, doğum yapan kişinin gözyaşı lekeli yüzlerini izlemiş, gün içinde bir çok insanın mutluluğuna şahit olmuştu. 

Mitsuki ise bebeği başından beri istemiyordu, kariyerine odaklanmak ve sadece Masaru'nun hayatında olduğu bir hayat ama kocası çıkmaya başladıklarından bu güne kadar hep bir bebek isteği duyuyordu. Bir bebeği olacak kız olursa 'Katsumi' erkek olursa 'Katsuki' ismi verecekti. Onunla dağ yürüyüşü yapmayı, ona onu ne kadar sevdiğini söyleme hayalleri kuran klasik sevgi dolu bir ebeveyn örneğiydi, Mitsuki'nin sahip olmadığı istese de olamayacağı şey.

Mitsuki saç bitiminin hemen altında  mührün  olduğu  yer ile kalbinin tam ortasında muazzam bir acıyla çığlık attı, İçinde iyi bir şey yok. Mührün dışarıdan ellendiğinde sıcak ama mührün sahibini üşütecek olması... Ameliyathanenin kapısı uzun bir aradan sonra açıldı, turuncu saçlı doktor kendini kanlı kıyafetleri ile gösterdi, bebeğin çığlıkları alanı doldurdu.

"Mitsuki Bakugou, efendim kocanız Masaru Bakugou'nun doğum esnasında çok fazla kan kaybetmesi yüzünden, kendisini kaybettiğimizi üzülerek bildirmek zorundayım, gerçekten üzgünüm." Turuncu saçlı doktor duvarı tutan kadının kolunu tuttu.

"Neden?" Mitsuki bağırarak konuştu "Neden o domuzu kurtardınız da Masaru'nun ölmesini sağladınız? içerideki bebekten nefret ediyor.

"Sayın Bakugou, bunu seçen kocanızdı geldiği bütün zamanlarda bu doğumun kendisi için zorlu geçeceğini bildirdik ama o oğlunu doğurmayı seçti ikincisi burada bana bağıracağınıza kocanızı hamile bırakmamalıydınız ve şimdi kocanızın cenaze işlemleri ilgilenmenizi ve ardından  doğum  prosedürleri uygulandıktan hemen sonra bebeğinizi tatlandırmanızı öneririm." Doktor, alfaya arkasını dönüp gitti.

"O domuzu istemiyorum, bana kocamı ver." Mitsuki'nin acı feryatları,  ameliyathanede yayılmaya başlamış yanık karamel ve kekik kokusu gibi yükseldi. 

27. Nisan. 1994

Bebeğe Masaru'nun isteği üzerine Katsuki adı verildi ve Mitsuki omu tatlandırmadı çünkü bebek onun için sadece Masaru'yla bağlantısı olduğu için katlanması gereken fazlalıktan başka bir şey değildi. Bebek eve geleli bir hafta olmuştu ama Mitsuki bebeği yastıkla ya da suyla boğmayı veya onu aç bırakıp öldürmeyi düşünmemiş değildi. İkisinin de alfa olması bulundukları bölgeyi paylaşma isteğini en aza indiriyordu. Bebeğin sakinleşmesini sağlayan tek şey Masaru'nun hamileliğinde gittiği bir pazardan aldığı ucuz, kırmızı renkli çirkin  pelüş ejderha oyuncağıydı.

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin