Saitama Cinayetleri

406 53 163
                                    

Öncellikle herkesten bu bölümü geç yayınladığım için özür dilemek istiyorum. Bu bölüm için aklımda çok fazla plan vardı ama ben bunu uygun bir şekilde yapamadım. Affınıza sığınıyorum umarım bölümden keyif alırsınız. Okurken Bakugou'nun bir anti-sosyal olduğunu unutmamanız lazım. <3 

Kapının ilerisine geçmek için sadece yarım adım uzaklıktaydı ama her iki tarafın da hissettirdiği dünyalar bambaşkaydı . Burada güvendeydi ama kendini güvende hissetmiyordu, içeride ise güvende değil ama kendini dünyanın en güvenli bölgesinde hissediyordu. Onun eşi olması içindeki omegayı çok mutlu hissettirdiği kesin ama bu başından beri kaybedilecek bir kumardı.

Aizawa ona konuşmak istemediğin sürece konuşmak zorunda değilsin demişti yani içeride hiçbir şey yapmadan bir kaç dakika oturursa ne sorun olabilirdi ki, sadece diğer adamın nasıl tatlardan hoşlandığını sorardı. Öğle yemeğini birlikte yemeleri için ... Kapıya kartı okuttu, açılan demir kapıyla birlikte kart dışarıda bıraktı, nasıl olsa onu mola bitiminde almaya gelecekler kendisine gülümseyerek bakan adamın önündeki masaya geldi.

"Özledim seni, bok saçlı doktor." sahte kızıl, iki gündür  odaya her girdiğinde yaptığı gibi derin nefes aldı, gülümsemesi ve göz bebekleri büyüdü. "Sende beni özledin mi doktor?"

"Huh! hayır(?) üzgünüm" diğerinin aksine karşısındaki adam ile göz teması kurmaktan çekindi.

"Benden korkuyor musun, omega? on saniye kadar durup devam etti "ya da sorumu düzelteyim, benden korkuyor musun Kirishima ?" bakışları bu sefer serti, omegasının kendisinden korkmasından nefret etti.

"Bilmiyorum çünkü daha önce ne yapmam gerektiğini bilmediğim bir durumun içine hiç düşmemiştim , 12 yıl boyunca kusurlu olduğuma o denli çok inandım ki sadece geçici bir görev için birkaç aylığına geldiğim hastanede siyah dosyalı bir adamın kendisinin omegası olduğuma dair söylediklerini ne demem gerektiğini bilmiyorum ve sanırım bunun bana hissettirdiği şeyden korkuyorum." küçük olan ellerini birbirine kenetleyip konuştu.

"Siyah dosyalı hasta olmamış olsaydım benim seni işaretlememe izin verecek misin?" Bu sorular  omeganın sürekli sorgulanıyor olmasından duyduğu rahatsızlığı artırdı ama onu ne kadar konuşturursa   belli bir süre sonra kendisi hakkında çok bilgi vermeye başlayacağını biliyordu 

"Hayır, ister siyah ister pembe ister mavi renkli dosyayla işaretlenmiş bir hasta ol benim için fark etmez, ben bir doktorum ve sende benim hastamsın Bakugou. Senin alfa, omega ya da beta olmanla ilgilenmediğim gibi dosyanın rengiyle de ilgilenmiyorum." , omegasının karşıdaki adam için çıldırdığını biliyordu ama kendisi için söyleyebileceği tek şey hastasını merak ettiğiydi. 

"Bunları geçelim neden gelmiştin, doktor? gelmenden rahatsız değilim elbette ama ..." kafasını yana yatırdı adım seslerine bakarsak şuan doktorlar kendilerine kahve almaya gidiyor olmalılar. "insan merak ediyor." ses tonu tekrardan kibirli bir hal aldı.

"Doğru doktorların çoğu arada, bende hastamın burada yalnız kalmaması gerektiğini düşündüm, büyük ihtimalle gömlekten dolayı rahat uyuyamıyorsun bile, bu arada yemek yiyor musun?  nasıl tatlardan hoşlanıyorsun?" küçük  hızlıca konuştu.

"Ne iyi bir doktormuş benim bok saçlı omegam. Burada senden önce katlanabildiğim tek kişi Soya soslu doktordu, yemeğimi o getiriyor genellikle tatsız kuru pilav ve sade soğuk bir çorba veriliyor. Soya sosu benden korktuğu için tabağı bırakıyor ve gidiyor. Onun aptal ya da beni küçümsediğini düşünüyorum. Çünkü getirdiği yemeklerin arasında kaşık olsa da ellerim bağlıyken yemem bekleniyor." gözleri anımsayamadığı bir şekilde titredi, neredeyse fark edilmeyecek kadar  küçüktü. "En sevdiğim yemeğe gelirsek... doğrudan en sevdiğim yemek yok sadece baharatlı şeyleri seviyorum ama artık en sevdiğim şeyler sorulduğunda kırmızı meyveler diyeceğime eminim, doktor." Karşısındaki adama, gülümseme şekli öyle masumdu ki, doktor kalbinin acıdığına yemin edebilir.

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin