Hatsume Mei: Bilişim Teknolojileri uzmanı - Tenya İida; Savcı
Polisler, Ojiro, Tokoyami
Askerler Mirio ,Hitoshi, Shoto ve Bubaigawara Jin(Twice Komutanlar, kendisinin Lov'a katılmadan öncede Kara Alay Komutanı olduğunu hatırlatmak isterim.)
Tsunagu Hakamada ( Best jeanist) üst düzey bir dedektif.
Sadece Ei ve Katsuki'nin olduğu bölümleri daha çok seviyorum
Dil bilgisi ve mantık hataları için üzgünüm. İyi okumalar.
Koridorda topuklu ayakkabıların zemini döverken çıkardığı ses duyuluyordu, Afrika örgülü beta cam kapıyı açıp, toplantı masasındaki ekip arkadaşlarına bir baş selamı verip projeksiyon cihazını çalıştırdı.
"Günaydın arkadaşlar. Üç hafta önce Katsuki Bakugou'nun Totoro Ormanında saklı olduğunu söylediği cesetleri çıkarmak için gönderilmiş ekibimizden dört kişinin yaralandığını hepimiz biliyoruz. Bomba düzenekli Tiny T1 yutmuş ya da yutturulmuş iki cesettin bombalarının tekrardan aktifleşmesi yüzünden ekip arkadaşlarının yaralandıklarını biliyorlardı. Bu sabah arkadaşımız Hagakure'nin hayatını kaybettiğini üzülerek bildirmek zorundayım." Hatsume Mei toplantıyı başlatmadan önce bilgiyi paylaştı.
"Lanet olsun!" Sarışın beta Ojirou'nun, eski nişanlısının ölümüne verdiği tepki salonun sessizliğini bozan tek şeydi.
"Bay Ojirou acınızı anladığımı söylesem de sizin hissettiğiniz gibi hissedemeyeceğimi biliyorum ama Bakugou Katsuki'nin davasına duygularınızı katmayın." Mavi saçlı alfa, polis memurunu keskin bir ile uyardı.
Ojirou yüzünü ekşittiğini hiç saklamadan "Elbette Savcım." diyerek, bakışlarını savcının gözlerinden ekip arkadaşı Tokoyomi'ye dikti.
"Beyler problemlerinizi sonra tartışırsınız" Hatsume, projeksiyona yansıttığı Katsuki Bakugou'nun 6, 10 ve 13 yaşlarındaki resimleri ile toplantıyı başlattı. "Bakugou'nun, Kirishima Eijirou ve Kendo İtsuka ile bağlantılı olduğunu keşfettikten sonra eski arşivleri kontrol ettim."
Katsuki'nin 6 yaşındaki iki dişinin olmadığı bir fotoğrafı bir sonraki sayfada tekrardan gözüktü. "Yaptığım araştırmalar Bakugou'nun, 25 Haziran 2000 Tarihinde annesinin rut dönemine yardım etmek için gelen 44 yaşındaki bir alfa tarafından cinsel saldırıya uğradığı. Çocuğun telefonla 110 acil durum hattını aradığı ve telefona doğru hıçkırıp sonrada sessizleşmesinden dolayı polis memurlarının olay yerine gittiğini öğrendim." Kadın cümlelerini toplamak adına sessiz kaldı " İki alfanın cinsel saldırısına uğramış, çocuk polisler ve pedagoji uzmanıyla görüşmüş."
"Siktir!" Omega asker Mirio'nun sessiz olduğunu düşündüğü küfrü seslendirdi.
"Dil Amajiki-san, Hatsume-san lütfen devam edin." savcı, gözlerini betadan ayırmadan konuştu.
"Ve bilin bakalım hastanede çalışan pedagoji uzmanlarından biri kimmiş...Evet Kirishima Semako adında bir beta pedagoji uzmanı. İkilinin hiçbir iletişimi olmamış. Unutanlar için Semako sevgili Eijiro'muzu doğuran beta anne." Hatsume işaret ve orta parmağı ile anlına küçük vuruşlar yaptı "İki hafta sonra iki alfa kefalet parasıyla tutuldukları hapisten çıkmış ve ardından ayrılmışlar. Anne oğul Chiba bölgesinden ayrılıp eski evlerine Shizuoka'ya geri dönmüşler."
"Cinsel saldırıdan özellikle de reşit olmamış birine karşı yapılan cinsel saldırıdan saldırganın, bu kadar kolay kurtulması...Alfa'nın önemli biri olduğunu düşünmemiz çok mu yanlış olur?" Yeşil saçlı kadın yanlış bir soruyu sormuş gibi sorusunu utanarak tamamladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Fanfic"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "