IMBT Kişiliğiniz nedir? ben bir Entj'yim.
Dante'nin Cehennem'inin kapısında "Ey buraya giren, bütün umutlarını ardında bırak!" sözleri yazılıdır. Çünkü ümitleri olan insanın cehennemde yeri yoktur.
Mahkeme salonu soğuktu, tahta demir mermere her vurduğunda Kirishima bacaklarının gücünü kaybettiğini hissediyordu. Bugün 7 Temmuz 2021 Çarşamba Cinayet çocukları adlı davanın yürürlüğe konulması üzerinden iki hafta geçmişti.
Kai Chisakai o gün kendine sıktığı 45mm kalibre Fransız mermisi ile hayatını kaybetti. Cesedi Yeongdeungpo'da annesinin yanına defedildi. Kendo İtsuka ise kendisine verilmiş LDS ve Talidomid ilacı yüzünden alt kısmı felç olmuştu ve bu arada anne olması biyolojik olarak mümkün değil artık. UA psikiyatri hastanesinde tedavi görmeye devam edecek ancak duygusal bir bağ oluşturdukları için Tetsutetsu ile olmayacaklar. Yasalar gereği aralarında duygusal bağ bulunan doktor ve hasta ilişkisine izin verilmedi.
Bakugo'nun davası için Cinayet çocukları davasının içinde kaydedilmiş Bloodroot davası olarak yeni bir isimle incelenmeye konuldu. Öldürdüğü kişilerden bazılarının aileleri mahkeme salonuna gelip ona nefretlerini kustular bazıları ona aslında çocukları ya da aileleri öldüğünde onunda bir çocuk olduğunu görüp ona korku acıma karışımı bir bakışla baktılar. Her ne olursa olsun hiçbir söz ya da bakış kaybettikleri çocuklarını geri getirmeyi başaramayacaktı.
Akiya omegasının adı ve yaşayan tek akrabası bulundu. Meltem Mutlu 2001 yılında Çin'e çalışmaya gelen İnşaat işçisi bir baba ve garson bir annenin üstün zekalı Otizmli kızları. 2002 yılının sonu ya da 2003 yılının ilk aylarında kaçırılan Meltem 2007 yılının Ağustos ayında boğazı tel örgülerle parçalanmış halde bulundu. Kızın babası ve annesi onu yıllarca aramışlar. Ancak 2008 yılında gerçekleşen Siçuan depremin de kocasını kaybeden Mutlu hanım kızını da bulma umudunu aynı akıl sağlığını kaybettiği gibi kaybetmişti.
Hitori Kensouki, İngiltere Berkshire'de yüksek güvenlikli bir akıl hastanesi Broadmoor'a kapatıldı. Davası incelenmesi Birleşmiş Milletle Anayasasına gönderildi.
Hitori Kensouki'nin duvarında asılı olan 27 çocuğun Kai'de dahil olmak üzere 23 tanesinin cesedi bulundu en küçüğü 8 en büyüğü 32 yaşında. Çocukların hepsinin Omurilik soğanlarına pirinç tanesinden daha küçük birer çip yerleştirilmiş halde bulundu .
Adli tıp doktorları ve Hatsume Mei çiplerin gizemini çözmeye devam ediyorlar. Polis ekipleri ve FBI kimliklerini bilmediğimiz kayıp iki çocuğun kimliğini belirlemeye çalışıyorlar.
Ben mi? Ben sadece hastası ile cinsel ilişkiye girdiği için meslek hayatı sonlanmış bir psikoloğum ben sadece beni zehirleyeceğini bilmeme rağmen benim olmasını istediğim bir aşktan zehirlenmiş bir günahkardan daha fazlası değilim.
Tanrı bana aşık olmam için ikinci bir şans verse gider yine onu severim.
Titredikleri için birbirine kenetlediği ellerinin üzerine büyük ama kısa parmaklı bir el konuldu. Başını kaldırıp bakmasına bile gerek yoktu. Bu hastaneye ilk girdiğinde dokunduğu ilk el onundu. Yine aynı sıcaklık yine aynı doku sadece onun elleri de titriyor bu sefer.
"Midoriya-kun, iyi olacak mıyız?" Kim bilebilir ki bebekler bile annelerini tekmeleyerek geliyorlar dünyaya Tanrı hangimizi affedip bizleri mutlulukla kutsayacak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Fanfic"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "