Toplantı 3

213 28 90
                                    

=》Medya:  Anne ve Oğul 《= 

Okurken sıkılıyor musunuz? Ben mantık hatası yapıp yapmadığımı kontrol etmek için bir okuyayım dedim ve bilmiyorum sanki biraz sıkıcı bir dile sahibim. 

(Bahsettiğim Doktorun altına sahip olduğu psikolojik hastalığın ismini yazacağım kişiliğinden tahmin edersiniz hastalığın ne anlatmak istediğini ama kafanız karışırsa sizlere açıklarım.)

Uzun bir bölüm 

Videonun bitmesiyle  "Ben böyle işi sikeyim!" isyanı, kahve fincanı masaya  sertçe çarpan Shinso Hitoshi'nin dudaklarını yuvarlanarak çıktı. Oğlunun isyanını haklı bulsa da yaşlı omega, bir baba olarak kaba diline gözleri devirmeden duramamıştı.

"Sakin olun! Bay Shouta Bize C binasında çalışan ve Bay Hakama'da' 1985-1995 arasında doğan ekibine göre listelediğimizde bu doktorlar karşımıza çıkıyor." projeksiyona 7+1 doktor yansıttı." Neden Uraraka Hanımın ayrı tutulduğu merak ediyor olabilirsiniz kendisi 2 yıl kadar önce Tiyatro Oyuncusu Bay Tomo ile evlenmiş ve birkaç ay önce de doğum izni için görevden ayrılmıştı. Yerine Kirishima Eijirou geçse de kendisi hakkında da bilgi vermem  gerektiğini düşünüyorum. Pembe saçlı beta elleriyle saç tutamlarını bükerken konuştu

"Bence önce Bakugou'ya ardından ise Kendo ile birebir görüşme şansı yakalanmış doktor ile başlamalıyız." Dedektif Hakamada içtiği ikinci sigarasını küllüğe sertçe bastırırken konuştu "Neydi adı?.. Tetsutetsu?"

Biri kadın diğeri erkek iki omeganın resmi yansıtıldı.  "Resim 1986 yılına ait sol tarafta gördüğünüz kadın bir Endonezyalı, adı Intan, hemen yanında gördüğünüz adamın ismi ise Tsuyama. Kadın 1985 yılında kendisini ailesinin zengin bir alfaya satmasından kaçarak önce  Malezya'ya sığınmış ardından çeşitli gemilerle Japonya'nın Hiroshima' bölgesine gelmiş. Ancak İntan'ın, Endonezya'dan kaçmasının tek nedeni bu değil." Bir sonraki sayfada iki adamın resmi vardı. "Bu sefer solda gördüğünüz omeganın adı Yontan ve kucağında gördüğünüz  iki yaşlarındaki bebek Tetsutestu ve evet o İntan'ın cinsiyet değiştirdikten sonra çekilmiş ilk resmi. (21 Kasım 1992). Kayıtlarda Tetsutetsu'nun doğduğu hastane Hiroshima bölgesinde olsa da kayıtlara Saitama olarak yazılmış."

"Öncelikle İntan'ın cinsiyet değiştirmek için  ne kadar süre beklediğini ve neden Saitama'ya gelmiş olduğu hakkında bir bilgimiz var mı?" Komutan Jin, tırnaklarıyla dikişli anlını hafifçe kaşımadan önce sorusunu yönlendirdi.

"Endonezya günümüzde bile illegal veya legal olduğunu düşündüğü yollarla (adetten ya da çeyiz hediyesi adı altında omegayı alfaya satılır.) omega satışının en fazla olduğu ülkelerin başında geliyor.  Japonya ise  2021 yılında olmamıza rağmen hala biyolojik cinsiyetin her insan için doğru bir beden olmadığı yanılgısından tamamen uzak bazı kentler bu konuda sizlere biraz daha anlayışla yaklaşılabiliyor. Saitama, Hiroshima ile karşılaştırıldığında bu konuda gerçekten ılımlı ki söz konusu durum 1980-1990 yıllar arasında daha fazla olduğunu unutmayın. Ancak bay Jin son sorunuzu cevaplamak için kişisel görünüşümü katıyor olmamı yadırgamazsanız. "

 Pembe saçlı beta minik karnını okşayıp konuştu. "Bildiğiniz gibi ben 38 yaşındayım ve bekarım son üç yıldır sperm bağışı ile hamile kalmaya çalışıyorum ve şuan bir aylık hamileliğimin beni aslında ne kadar mutlu ettiğini bilmiyorsunuz. Bana kalırsa Intan Hanım, Tetsutetsu'yu kucağına almak istedi." Hatsume, kendisine tebrikler bakışı atan en yakın arkadaşı Tenya'ya küçük bir gülümseme gönderip konuşmasına devam etti. 

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin