Öpücük

395 51 119
                                    

Burada bahsedilen yerler gerçekten Japonya'da mevcuttur.

Sizde Afrodizyak etkisi yarattığını düşünmenizi sağlayan bir şarkı var mı?

"Sizce de öyle değil mi Doktor?" Yaşlı adam bilmem kaçıncı kez ona kendisinin böyle olmadığını anlatmaya çalışıyordu.

"Bay Ryo, siz bir köpek değilsiniz, kendinize tasma takmanıza, açık alana tuvaletinizi yapmamanız lazım, diğer insanların sizi tasmayla gezdirmesi için onları zorlamamalısınız. Sizden rica ediyorum diğer hastane sakinlerini yalayıp, onları ısırmayın." Bay Ryu , kırk üç yaşında, kendini köpek sanmasını sağlayan sanrıya sahipti.

"Ama Bay Doktor, ben bir  köpek değilsem neden bu kadar  iyi koku alıyorum." havayı kokladı, bu Eijiro'ya 207 numaralı hastasını anımsattı.

"Bay Ryo, gelişmiş koku alabilme yetiniz, insan ve kurt anatomisine aynı anda sahip olmanızdan yatıyor. Siz normalde bir insansınız , ancak dürtülerinizi oluşturan kısım ise iç kurdunuzdur. Örnek vermek gerekirse ben bir omegayım, siz bir betasınız ve Doktor Midoriya o bir alfa'dır. Her birimizin yetenekleri ve vücut anatomisi farklıdır."

.

.

.

"İyi günler, Bakugou." sahte kızıl çantasını masaya koyarken, hastasını selamladı.

"Geri döndün ama neden beni terk edeceğinden emindim." kül sarısı, bugün kapıdan giren adama şaşırmış bir şekilde baktı.

"Gitmemi ister misin? Sana söz verdiğim gibi yemek yapmıştım hem karşılıklı söz verdik, sözümüzü bozmak hiç erkeksi olmazdı, Bakugou." Bento kutusunu ve termosu masaya koyarken söyledi. "Ama gitmemi istiyorsan, bunu başhekimle konuşacağım."

"Gitme, yürüyen ölüyle konuşma. Ben hmm...benimle kaldığın için... şey yani... demek istediğim...teşekkür yani sanırım teşekkürler." Küçük adama gülümseyerek tamamladı cümlesini. "Bunları sen mi yaptın ve bana sen mi yedireceksin?" çeşitli yemeklere gözlerini gezdirip sordu "Lezzetli gözüküyorlar."

"Teşekkür ederim, bunları arkadaşlarımla beraber yaptık ve yemeği ben yedireceğim sana. Üzgünüm ama seninle konuşurken belli bir süre daha o gömlekle kalman gerekecek ." Kızıl adam, termostaki  çorbayı tabağa boşaltı, termosun ağız kısmını peçeteyle sildi ve çantasına yerleştirdi. Kendini masaya ve yaşlı adama daha çok çekti."

Elindeki kaşığı karşısındaki adama uzatırken konuştu. "Çocukken MHA adlı mangayı okumayı severdim, bilmiyorum hiç o mangayı okudun mu ama oradaki en sevdiğim kahraman Crimson Riot'tu. Çok ön plana çıkmadığını biliyorum ama o erkeksi bir omega kahramandı." Gözlerine bir galaksi sığdırmış gibi gülümsedi. "Çocukken o evrende yaşasaydım nasıl olurdu diye çok düşünüyordum. Kesinlikle sertleşme tuhaflığına sahip olmak isterdim ve kahraman adımı Red Riot seçerdim. Ya sen Bakugou?"

Kahkaha attı "Demek sertleşmek istiyorsun küçük kırmızı . Bahsettiğin mangayı bende okudum ama benim sevdiğim bir kahraman yoktu, kişiliğimi ve zekamı düşündüğümde ben terlerini patlayıcıya dönüştüren bir kahraman olmak isterdim...Kahraman adı olarak da  Dynamight?" kendisine genişçe gülümseyerek bakan adama, karşı gülümseyerek cevap verdi. 

Ağzının kenarından damlayan sıvıyı silmek için peçeteyle de olsa ona dokunan omegayı korkutmamak için kendini çok sıkıyordu.

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin