Todoroki Shoto, kızıl saçlı adamın tekerlekli sandalyesini iterken yeşil saçlı adamda yanlarında beta psikiyatrist Sero'nun telefonuna ulaşmaya çalışıyordu, telefon uzun arayıştan sonra açıldı
"Mösyö İzuku, size nasıl yardımcı olabilirim? "parlak omeganın sesi duyuldu.
"Merhaba, Aoyama-kun Sero-kun yanında mı?"
"Evet, benimle . Yardıma mı ihtiyacınız var peynirlerim ve Seromla geliyoruz kaçıncı katta olmamızı istersin."
"Teşekkür ederim C Binası 3. Kat B koridoru kısmı." diğer adamın bir an hırlayan sesini duydu
"Karta ihtiyacınız var, biz A binasındayız ama hemen geliyoruz." telefonun kapatılmasıyla Eijirou az önceki adamları tanımak istedi.
Hanta Sero, bu hastanenin beta psikiyatristiydi, kokusunun Bakugou'yu rahatsız etmeden en uzun süre yanında kalan psikiyatrist bu yüzden onu Bakugou'nun yanına kadar götürebilecek tek doktor oydu. Aoyoma ise sekreterdi
"Kirishima, seni kameralardan izliyor olacağız ve her ne konuşuyor olursan ol en geç bir saat içerisinde seni odadan çıkaracağız olurda sana saldırırsa... onu ikinci kez vurmaktan geri kalmayacağım."
"Teşekkür ederim Todoroki" kartla girilmesi gereken kapıya baktı "Çok fazla şeyi merak ettiğimi biliyorum ama bu kapı kartla açılıyorsa bu odadan nasıl çıktı.
"Bakugou'nun asıl doktoru Tetsutetsu, evet Bakugou'nun katlanbildiği tek doktor Sero olsa da saldırdığında hayatta kalabilecek tek kişi Tetsu olduğundan onun doktoru Tetsu. Ama senin kokunun alabildikten sonra saldırganlaştı, Tetsu'nun boynunu kırmak için ona saldırdı, zavalı tetsu şanslıydı ki ağır yaralanmış olsa da hayatta kalmayı başardı ardından cebinden kapının kartını aldı ve en alt kattaki danışma masasına kadar yani senin üzerine kadar geldi." Çift renkli soğukkanlılığını koruyarak cevapladı. Bu adam her zaman böyle miyidi? az önce diğer alfayla sevişecek gibi gözüküyordu.
Yanlarına doğru koşan iki adamın varlığıyla onlara döndüler birinin dişlerinde kendi yansımasını görebildiğini diğerinin de gerçekten parlak biri olduğunu söyleyebilirdi Eijirou.
"Merhaba sen Mösyö Eijirou olmalısın, Ben Aoyama ve bu nişanlım Sero." uzun boylu adamın koluna küçük vuruşlar yaptı. "Seninle tanıştığıma memnun oldum." cümlesini gülümsemeyle tamamlayıp çantasından bir paket çıkardı ve çıkardığı şeyi , Eijirou'nun ağzına koydu. "Bunlar Fransız peynirleri sana şans getirmesi için getirdim."
"Teşekkür ederim." Siyah saçlı adamın, küçük sarışına veda etmesine ve sandalyeyi itmesini izledi. Kilitli olan koridorda altı oda daha vardı.-"Bu koridorda başka hasta var mı Sero?"
"Hayır 203, 204,205,206 ve 208 numaralı odalar boş, bu odalar özel hastalar için geliştirildi. Toplum için zararlı olan ama yasalar gereği önce tedavi edilip sonra hapishaneye gönderilecek siyah dosyalı hastalar için."
Sero arabayı itmeyi bir dakikalığına bıraktı "Seni oraya bırakıp hemen çıkacağım, gerçekten üzgünüm çok dikkat çeken bir kokuya sahip değilsin ama o senin kokunu uzak bir mesafeden duydu, Tetsu gibi bir alfayı ağır bir şekilde yaralamış biri beni kolayca... öldürebilir. İyi olacak mısın?" Parlak gülümsemeli adam endişeyle sordu.
"Teşekkür ederim Sero benim için endişeni ifade etmiş olman çok değerli hissettirdi beni ama iyi olacağım söz veriyorum Serobro." küçük kahkaha attı.
"Serobro ha bunu sevdim, Kiribro." aralarındaki ağır atmosfer dağıldı Sero onu 207 numaralı odanın önüne getirip kartı tekrardan okuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)
Fanfiction"Bütün dünyayı yakabilecekken senin için yanmayı göze alıyorum , doktor. "