Korku

469 41 246
                                    

Bu vine çok güldüm khnömh- Bu şimdiye kadar yazdığım en uzun bölümdü çünkü 2 bölüm uzunluğunda, umuyorum keyif alırsınız-

Yeni kapağı nasıl buldunuz? Eskisi daha iyi miydi? 

Narsist olmak istemem ama kendi profilime aşık oldum arkadaşlar.

Bunların hepsi onun yüzünden olmuştu, kameranın arkasında acılar içinde kendisini parçalayan, kanlar içinde omuzunu defalarca demir kapıya vurup çığlık atan alfanın görüntüsü, kızıl omeganın ne yapacağını bilememesinden dolayı olmuştu. Yardım etmek istemişti fakat hem kendisine hem de alfaya zararı dokundu. 

"Pirincin içinde alfanın sandalyede uzun süre kalması yüzünden eklemleri için olan ilacı,  çorbada baskılayıcısı ve sakinleştirici ilaç xanax vardı ama o alfanın daha lezzetli şeyler yemesini istemişti yemeklerinin içinde baskılayıcılarının olduğunu bilmiyordu.

Parmak eklemleri masayı sıkmaktan beyazlamıştı, derin bir nefes alıp yönünü her şeyi kokuyla izleyen yeşil saçlı adama çevirdi "Midoriya, yardım eder misin?" rakibinden aldığı bir baş onayıyla, kulağına fısıldadı yeşil saçlının odayı terk etmesini sağladı .

Kızıl saçlı, Aizawa'da dahil odada bulunan beş doktorun, hem hastasına hem de alfasına hayvan olduğuna dair yaptıkları yorumu duyabiliyordu.

"Ne kadar acınası." dedi Monoma "Beynin bir çok insandan daha iyi çalışıyor ama bir rut seni aptal bir hayvandan daha aptal yapabiliyor oysa Lucy filminde kadın kullandığı beyin fonksiyonları her arttığında mükemmel şeyler başarıyordu." 

"O acınası değil sadece yılda iki kere gördüğü rut acı verici oluyor, Lütfen Bay Monoma. Biz, sizin gayret dönemlerinizdeki acılarınıza bir şey demiyorsak sizde bilmediğiniz bir şey hakkında konuşmayın." Doktor Sero, kızıl saçlı doktorun gerginliğinin farkında olarak omzunu sıkmak istedi ama daha sonra korkarak geri çekti.

Yeşil saçlı arkadaşı çok uzağa gitmemiş olsa bile bekleyiş yıllar gibi geldi. İçerdeki adamın aylarca çok yüksek düzeyde aldığı baskılayıcıları yüzünden olsa gerek sanki ilk defa ruttan geçen bir ergen gibi paniklemiş heyecanla omeganın adını sayıklamıştı.

"Onu sakinleştirici versek mi? Belki biraz canice ama Doktor Kirishima'ya ilk saldırdığında, Bay Shoto onu vurmuştu." Doktor İbara fikrini paylaştı.

"Hayır, yapmak istesek bile o odadan yaralanmadan çıkamayız." elini ekranda gözü dönüş alfaya işaret etti. "Şuan hepimiz onun için bölgesini işgal eden çöplerden farklı olmayacağız." Aizawa, yeşil saçlı kadını azarladı.

"Eve gitmek istiyorum, o çok korkutucu gözüküyor." Doktor Amajiki neredeyse duyulmayan bir sitemle konuştu.

"K kirishima kun!" yeşil saçlı alfa nefesini düzenleme çalışırken elindeki deri tasmayı kızıl saçlıya uzattı.

"Eğer oraya girersen Doktor... Bu bu hastanedeki son günün olur." Aizawa'nın uyarıcı sesi, odada nefes sesi ve Alfanın acıdan inleyen sesi dışında hiçbir sesin olmadığı odada yankılandı.

"Tamam." Kızıl saçlı boynuna tasmayı takarken, başhekime cevap verdi, gözlerine bakamıyordu ama attığı adımdan geri de dönmeyecekti. "Beni kov istersen Aizawa ama hastamın acı içinde ölmesine izin vermeyeceğim." 

"Ki-Kirishima... sende ölebilirsin." Amajiki'nin titrek sesi duyuldu. "Ya hamile kalırsan, tasmayı kolaylıkla koparabilir ve eğer seni işaretlerse senin üzerinde güçte kullanacaktır... Hm başka birine aşık olamayacak başka birini sevemeyeceksin."

Oda:207 (Omegaverse - Bakushima)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin