Part-4

3.8K 406 13
                                    

Jungkook ဆီ ေကာင္ေလးေရာက္ေနတာ နွစ္ပတ္ေတာင္ရွိၿပီျဖစ္သည္....Jungkook America ကို ေဖ်ာ္ေျဖပြဲသြားဖို႔ရက္ကမလိုေတာ့ေပ..ေလးရက္ေတာင္သြားမွာဆိုေတာ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ထဲညအိပ္ရမွာ အဆင္မေျပတာသူသိသည္...

သူငယ္ခ်င္းေတြကိုအကူအညီေတာင္းရေအာင္လည္း အခုထိေကာင္ေလးကိုမိတ္မဆက္ေပးရေသးေပ...Jungkook ကိုယ္တိုင္ကလည္း အတင္းမိတ္မဆက္ေပးခ်င္တာလည္းပါသည္...ဘယ္လိုပဲျဖစ္ျဖစ္ ေကာင္ေလးကိုသူေခၚထားတယ္ဆိုတာ ခဏတာအတြက္ပဲေလ...သံေယာဇဥ္ေတြျဖစ္က်န္ခဲ့မွာကိုမႀကိဳက္ေပ..အခ်ိန္တန္ရင္ ေကာင္ေလးက သူ႔နိုင္ငံသူျပန္ရမည္သာ...

Jungkook Music Video ရိုက္ရင္း နားတုန္း ေကာင္ေလးကို ph ဆက္ဖို႔စဥ္းစားေနမိသည္...ph ဝယ္ေပးၿပီးကတည္းက သူ႔ ph no ထည့္ေပးထားေပမယ့္ ေကာင္ေလးကတစ္ခါမွဆက္မလာခဲ့ေပ...သူလည္းမဆက္မိ....

Tae Jungkook ရဲ႕ Japan Show ကို TV မွာၾကည့္ေနရင္း အရင္ကလည္း ၾကည့္ဖူးေနသလိုစိတ္ကထင္ေနမိသည္...Tae အရင္က အေခါက္ေပါင္းမ်ားစြာ ေမ်ွာ္ေငးၾကည့္ဖူးတဲ့ Idol လို႔သာ Tae မမွတ္မိတာ Jungkook သီခ်င္းေတြနဲ႔ Tae ရင္းနွီးေနသလိုခံစားရသည္...

အတိတ္မေမ့ခင္ဘဝကိုစဥ္းစားေပမယ့္ ဘယ္လိုမွမမွတ္မိတာေၾကာင့္ Tae မစဥ္းစားေတာ့တာရယ္...ေခါင္းေတြကိုက္တာသာအဖတ္တင္သည္...Jungkook ဝယ္ေပးတဲ့ ph ေကာင္းမႈေၾကာင့္ Korea နိုင္ငံအေၾကာင္းရွာေဖြသမ်ွ သိရသည္...Jungkook က ဘယ္ေလာက္နာမည္ႀကီးလည္းဆိုတာလည္းသိခဲ့ရသည္...

Tae စိတ္ထဲ သာမာန္ပါပဲလို႔ထင္ေနမိတဲ့ Jungkook က လံုးဝ God ႀကီး...တစ္ကမၻာလံုးက မဒီတို႔ရဲ႕ စိတ္ကူးယဥ္ေ႐ႊမင္းသားလို႔ပင္တင္စားရသည္အထိ...Tae ကံေကာင္းတာလား ဆိုးတာလားေတာင္မသိ...သူမ်ားနိုင္ငံမွာ ဘယ္လိုေၾကာင့္အတိတ္ေမ့ၿပီး ဘယ္လိုေၾကာင့္ Idol တစ္ေယာက္ရဲ႕အိမ္မွာေနေနရသည္မသိေတာ့....

ေနလာတာနွစ္ပတ္ရွိေပမယ့္ ခုခ်ိန္ထိ Tae Jungkook အိမ္အျပင္ဘက္ကိုတစ္ခါမွမထြက္ဖူးပါ...Jungkook က Visa ေတြအကုန္လုပ္ထားေပမယ့္ အခုလို Idol တစ္ေယာက္ရဲ႕အိမ္မွာ Tae ကိုေခၚထားတာသိရင္ Jungkook အတြက္မလြယ္ေလာက္ေပ....

Korea နိုင္ငံရဲ႕အလွအပကိုေလ်ွာက္သြားရင္း လည္ပတ္ၾကည့္ရႈခ်င္ေပမယ့္ Jungkook အတြက္ သူ႔ေၾကာင့္ ဝန္ထုတ္ဝန္ပိုးမျဖစ္ေစခ်င္ပါ....အခုလိုေစာင့္ေရွာက္ေပးထားတာပဲ ေက်းဇူးတင္ရမည္ျဖစ္သည္...

💜 Mysterious  💜(Completed)Where stories live. Discover now