Part-28 👨‍❤️‍💋‍👨

4.2K 337 14
                                    

Tae မ်က္ဝန္းေတြထဲထိစိုက္ၾကည့္ကာ ေျပာလာတဲ့စကားေၾကာင့္ Tae ပါးေလးေတြရဲလာသည္....မေနတတ္စြာမ်က္နွာလႊဲေတာ့ Tae မ်က္နွာေ႐ြ႕တဲ့ဘက္ထိ သူ႔မ်က္နွာႀကီးလည္းလိုက္ေ႐ြ႕ကာ မရမကနမ္းရိႈက္လာျပန္သည္....

Tae လည္တိုင္ကေနအုပ္ကိုင္ကာ သူ႔မ်က္နွာဆီဆြဲယူရင္း မြတ္သိပ္စြာနမ္းေနတာပဲျဖစ္သည္...က်န္လက္တစ္ဖက္ကလည္း Tae ေက်ာျပင္ေလးကိုပြတ္သပ္ေနေလသည္....သူ႔နႈတ္ခမ္းေတြေအာက္ကလြတ္သည္နွင့္ Tae အသက္လုရွဴေနရင္း သူ႔ကိုၾကည့္မိေတာ့ ဘယ္ခ်ိန္ကတည္းက သူအက်ီခြၽတ္ထားမွန္းမသိ...

ေတာင့္တင္းက်စ္လစ္တဲ့ခနၶာကိုယ္က ထင္းလင္းေနကာ ဝမ္းဗိုက္က ႂကြက္သားအေျမာင္းေတြက အားကစားလိုက္စားမႈကိုေပၚလြင္ေစသည္...တဆတ္တည္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲက သူ႔ရဲ႕အဝတ္မပါတဲ့ကိုယ္ကိုျမင္ေယာင္ရင္း Tae ပါးျပင္နွစ္ဖက္လံုးပူထူကာ သူ႔ဆီကအၾကည့္လႊဲမိသည္...

"ဟင့္အင္း..Jungkook.."

Tae လက္ကိုဆြဲယူကာ သူ႔ဗိုက္ေပၚတင္ေပးေတာ့ ရုန္းထြက္ကာ ျငင္းဆန္ေတာ့မရ...

"ကိုင္ၾကည့္ခ်င္တယ္မလား"

သူ႔စကားေၾကာင့္ Tae လက္ကိုျပန္ရုတ္ေတာ့ Tae လက္ေပၚကေနသူ႔လက္နဲ႔ဖိကိုင္ထားကာ

"သည္းငယ္အပိုင္ ကိုယ့္တစ္ကိုယ္လံုးက "

Tae ရွက္ေနမွန္းသိသားနဲ႔ သူတမင္ေျပာေနတာ... Tae မ်က္နွာဆီျပန္ငံု႔က်လာရင္း Tae နႈတ္ခမ္းေလးေတြကိုျပန္စုပ္ယူလာသည္...အေပၚပိုင္းဗလာျဖစ္ေနတဲ့ သူ႔ရင္အုပ္က်ယ္ကို လက္ဖဝါးေလးေတြနဲ႔တြန္းေပမယ့္လည္း အရာမဝင္...သူ႔ကိုယ္ႀကီးက ဘယ္ကိုမွေ႐ြ႕မသြားေပ...

Tae ညဝတ္အက်ီကိုဆြဲခြၽတ္ရင္း ရင္ဘတ္ေပၚက ပြင့္ခ်ပ္တို႔ကိုရန္ရွာျပန္သည္...Jungkook လက္တစ္ဖက္က Tae ခ်ည္သားေဘာင္းဘီေလးကိုဆြဲခြၽတ္ေတာ့ ရုန္းကန္ရင္း ကြၽတ္ထြက္သြားတာေၾကာင့္ Tae တစ္ကိုယ္လံုးအဝတ္ဆိုသမ်ွဘာမွမရွိေတာ့ေပ....

အနမ္းေတြအကုန္ရပ္တန္႔ၿပီး Tae ကိုအုပ္မိုးၾကည့္ေနတဲ့သူရဲ႕အၾကည့္ေတြက ရီေဝစူးရွေနေလသည္...Tae မေနတတ္စြာ ေစာင္ဆြဲဖံုးေတာ့ သူကျပန္ဆြဲထားရင္း

💜 Mysterious  💜(Completed)Where stories live. Discover now