Tae ph ေလးကိုင္ကာ အခန္းထဲေခါက္တံု႔ေခါက္ျပန္ေလ်ွာက္ေနမိသည္...ဆက္လိုက္ရင္ေကာင္းမလား..မဆက္တာပဲေကာင္းမွာပါေလ သူပင္ပန္းေနမွာရယ္...သြားတုန္းက ပို႔ထားတဲ့ message ကိုေတာင္ျပန္မပို႔တဲ့ Jungkook ရယ္ပါ...
ကားနဲ႔ ၃ နာရီေလာက္သာေမာင္းရတာမို႔ သိပ္ေတာ့မေဝးလွပါ...Tae လည္းခရီးသိပ္မပန္းတာထက္ Jungkook ကိုမေတြ႕ရလို႔အိပ္မေပ်ာ္တာဆို ပိုမွန္ပါလိမ့္မည္...ည ၁၁ နာရီဆိုတဲ့အခ်ိန္က Jungkook မအိပ္ေသးတာသိေပမယ့္ Tae စာကိုျပန္မပို႔တာကို ရင္ထဲတနံု႔နံု႔ရယ္ပါ...
Jungkook Fan Club ကတင္ထားတဲ့စာေၾကာင့္ Tae စိုးရိမ္ေနေသးသည္...Jungkook အခ်စ္ဦး ျပန္ေရာက္ေနၿပီတဲ့ေလ..Jungkook မွာခ်စ္ရသူမရွိဘူးလို႔ထင္ခဲ့မိတာ...Jungkook ခ်စ္ရတဲ့မိန္းကေလးက ငယ္ခ်စ္တဲ့ေလ...
သူမနဲ႔ေတြ႕ေနလို႔လား သူ႔စာမျပန္တာ..Tae ဆက္မေတြးခ်င္ေတာ့ပါ...အခုတေလာ Jungkook အလုပ္သြားတာကို စိတ္မခ်ေပ..ဒီလိုေျပာရရင္ ကိုယ္ကသက္ဆိုင္သူမဟုတ္တာမို႔လို႔ ပိုင္စိုးပိုင္နင္း စိတ္မခ်ပိုင္ခြင့္လည္း Tae မွာမရွိေပ...
Tae အတိတ္ကိုသတိရသြားရင္ Jungkook နဲ႔ခြဲရမွာေၾကာက္မိသည္...Jungkook ကိုသံေယာဇဥ္မတြယ္မိေအာင္ႀကိဳးစားေနရင္းကပင္ Tae မသိလိုက္ခင္မွာပင္ Jungkook ကိုမျမင္နိုင္တဲ့ႀကိဳးေတြနဲ႔ခ်ည္ေနွာင္ၿပီးနွင့္ၿပီ...Tae မျမင္ကြယ္ရာမွာ Jungkook အခ်စ္ဦးနဲ႔ေတြ႕ေနမွာမ်ိဳး စိုးရိမ္မိသည္...Jungkook က အစြဲအလမ္းႀကီးတတ္သည့္လူစားတဲ့ သူ႔ Fan ေတြေျပာတာက...
Tae ကိုေရာ Tae ကိုေရာ Jungkook သံေယာဇဥ္ျဖစ္ေနပါ့မလား ...ေမ်ွာ္လင့္ခ်င္ပါေသးသည္....
ည ၂ နာရီထိုးတာေတာင္ Tae အိပ္မရ....မ်က္လံုးေတြကေၾကာင္ေနမိသည္..ဆိုဖာေပၚထိုင္ေနရင္း လူကငုတ္တုတ္သာ..
"တီးေတာင္"
ဘဲလ္တီးသံေၾကာင့္ Hobi Hyg ဘာျဖစ္လို႔လည္းလို႔ စိုးရိမ္ကာ အေျပးေလးသြားဖြင့္မိသည္...တံခါးပြင့္သြားေတာ့ ျမင္လိုက္ရသည္က...
"Jungkook"
ဟုတ္ပါသည္ Jungkook ရယ္ပါ...သူလည္း Tae ကိုအံ့ၾသေနသလိုရွိကာ ဘာစကားမွမဆို..
"အထဲလာေလ"
"အင္း"
Jungkook Eunhan Hyg ကို ph ဆက္ၿပီးတာနဲ႔ တန္းထြက္လာခဲ့တာပဲျဖစ္သည္...ေကာင္ေလးကိုတအားေတြ႕ခ်င္ေနတာမလို႔ အခ်ိန္ေတာင္မစဥ္းစားအား..ဒီေရာက္ေတာ့ ည ၁ နာရီ ၄၅ မိနစ္တိတိ..အခန္းနံပါတ္စံုစမ္းၿပီးတာနဲ႔ ေကာင္ေလးအခန္းရိွရာေရာက္လာခဲ့တာပဲျဖစ္သည္..ခ်က္ခ်င္းႀကီးတံခါးလာဖြင့္မယ္လို႔မထင္မိတာေၾကာင့္ အံ့ၾသကာ ဘာမွေတာင္မေျပာနိုင္ေပ...
VOUS LISEZ
💜 Mysterious 💜(Completed)
Fanfictionဟုတ္တယ္ ကြၽန္ေတာ္တို႔လူမ်ိဳးမတူဘူး ဘာသာမတူဘူး ေနထိုင္တဲ့နိုင္ငံမတူဘူး အရာရာကြဲျပားျခားနားေပမယ့္ ေကာင္ေလးကိုခ်စ္တယ္ ... Jeon Jungkook ဘဝမွာလူေတြဟာ တစ္ခါသာႀကီးႀကီးမားမား ကံေကာင္းတတ္ၾကတယ္တဲ့ ကံဆိုးမႈႀကီးကေန အေကာင္းဆံုးကံၾကမၼာျဖစ္လာမယ္လို႔ဘယ္ထင္မွာလည္း...