Part-22

3.2K 346 3
                                    

"ေဒါက္ေဒါက္"

" ထယ္ထယ္ေရ...သား "

"ဗ်ာ ေမ..."

"အိမ္ေရွ႕မွာ ဧည့္သည္ထင္တယ္ တံခါးသြားဖြင့္ေပးပါဦးကြယ္...ေမေမ မီးဖိုထဲဝင္ေနလို႔"

"ဟုတ္ေမ..."

Tae ဒီေန႔အားတာမို႔ အိမ္မွာပဲရွိေနတာျဖစ္သည္...အခုဆို Tae ဘြဲ႕ရၿပီးလို႔ စကားျပန္အလုပ္ေတာင္လုပ္ေနၿပီျဖစ္သည္.....ဧည့္က်တဲ့အခ်ိန္သာအလုပ္ရႈတ္တာမို႔ ဒီလိုအခ်ိန္ေတြဆို Tae အားေနတတ္သည္...ျပည္ပဧည့္သည္ဆို အလည္အပတ္ပို႔တာနဲ႔ တစ္လကို ၃ ပတ္ေလာက္အိမ္မွာမရွိတတ္ေပ...

ဒီေန႔လည္း အရင္ရက္ကမွ Tae တာဝန္ယူထားတဲ့ဧည့္သည္တစ္ဖြဲ႕ျပန္သြားၿပီမို႔ အိမ္မွာနားရက္ရတာေၾကာင့္ အိမ္ကပ္ကာ game ေဆာ့ေနတာပဲျဖစ္သည္...အိမ္ေနရင္းမို႔ ရွပ္တစ္ထည္နဲ႔ ေဘာင္းဘီဒူးေလာက္နဲ႔ Tae က ကေလးေပါက္စနွင့္ပင္တူေနေတာ့သည္....

"ေဖ့ ဧည့္သည္လားမသိဘူး ဘာလာလုပ္တာလည္းမသိဘူး..."

ပါးစပ္က ပြစိပြစိ႐ြတ္ကာ တံခါးသြားဖြင့္မိသည္...

"ဟို..ဘယ္သူနဲ႔ေတြ႕...."

Tae တံခါးဖြင့္ဖြင့္ခ်င္း တစ္ကိုယ္လံုးအနက္ဝတ္စံုပြပြနဲ႔ ဦးထုတ္ဝိုင္းဝိုင္းကိုေဆာင္းကာ ေက်ာပိုးအိတ္ႀကီးႀကီးရယ္ ခရီးေဆာင္အိတ္ရယ္နဲ႔ လူတစ္ေယာက္...အစက mask နဲ႔အုပ္ထားတာမို႔ ဘယ္သူမွန္းမသိေပ...ထိုလူက mask ကိုခြၽတ္လိုက္တာမို႔ Tae ေမးေနတဲ့စကားေလးေလထဲေပ်ာက္သြားရသည္....

"Jungkook...."

"ဟို မင္းဆီလာလည္တာ..."

"ဗ်ာ...."

Jungkook အံ့ၾသကာ မ်က္ဝန္းေလးေတြဝိုင္းစက္ၿပီး ျမန္မာရဲ႕အာေမဋိတ္သံနဲ႔ထူးလာတဲ့ေကာင္ေလးကိုၾကည့္ရင္း အားနာသြားရကာ

"ေတာင္းပန္ပါတယ္ ႀကိဳမေျပာမိဘူး....မင္း ကိုယ့္ကိုႀကိဳဖို႔အသင့္မျဖစ္ေနေသးဘူးထင္ပါတယ္.."

"မဟုတ္ပါဘူး အသင့္ျဖစ္ပါတယ္...အံ့ၾသသြားလို႔ တကယ္ပဲ Jungkook ပါေနာ္..."

စကားကို တရစပ္ေျပာခ်လာတဲ့ေကာင္ေလးက တကယ့္ Korea လူမ်ိဳးအတိုင္း မေတြ႕ရတဲ့တစ္နွစ္အတြင္း သူေလး Korea စကားတိုးတက္လာတယ္ထင္ရသည္...

💜 Mysterious  💜(Completed)Where stories live. Discover now