Part-13

3.2K 348 8
                                    

Tae အံ့ၾသသြားရသည္...Jungkook က Tae ကိုခ်စ္တယ္တဲ့ေလ...Tae လည္း Jungkook ကိုခ်စ္ေနမိတာပဲ..ဒါေပမယ့္ Tae ဘဝအမွန္ကိုသတိရတဲ့အခါ Jungkook ကိုေမ့သြားမွာစိုးရိမ္ပါသည္...Jungkook ကို Tae မနာက်င္ေစခ်င္ပါ...

"ေျဖဦးေလ သည္းငယ္ေရာ ကိုယ့္ကိုခ်စ္လား"

Tae ကိုယ္ေလးေပၚကေနအုပ္မိုးကာ Tae မ်က္နက္ဝန္းေတြထဲထိစိုက္ၾကည့္ကာ ေမးေနတဲ့ Jungkook ...

"ဟင့္အင္း ကြၽန္ေတာ္...မခ်စ္ဘူး..Jungkook ကို "

"လိမ္တာ..."

"ဟင္..."

"လိမ္ေနတာ ...ကိုယ့္ကိုတည့္တည့္ၾကည့္ေျပာ မခ်စ္ဘူးဆိုတာကို.."

"ဟင့္အင္း..."

"သည္းငယ္..."

Jungkook ေကာင္ေလးမ်က္ဝန္းေလးေတြကိုၾကည့္ၿပီး မခ်င့္မရဲျဖစ္မိသည္...အၿမဲတမ္းတည္ၿငိမ္ေနတတ္တဲ့မ်က္ဝန္းေလးေတြကအခု တလႈပ္လႈပ္နဲ႔ လိမ္ညာေနတာကို ဟန္ေဆာင္ဖံုးကြယ္ေနပံုရသည္...

"ရပါတယ္ ကိုယ္အတင္းအက်ပ္မလုပ္ဘူး...အခ်ိန္ေတြရွိပါေသးတယ္ ....ေသခ်ာစဥ္းစားပါ...အခုလို ကိုယ္ခ်စ္ေရးဆိုတဲ့ကိစၥေၾကာင့္ သည္းငယ္အေနခက္တာမ်ိဳးမလိုခ်င္ဘူး...ညေနျပန္မွာမို႔ နားလိုက္ဦး"

ေျပာခ်င္ရာေျပာၿပီးထြက္သြားတဲ့ Jungkook ေက်ာျပင္ကိုၾကည့္ကာ Tae ေအာက္နႈတ္ခမ္းေလးကိုဖိကိုက္ရင္း ငိုခ်င္တဲ့စိတ္ကိုထိန္းေနမိသည္...ခ်စ္ခ်င္ပါတယ္ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ဒါေပမယ့္ သူကကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ဘယ္သူမွန္းေတာင္ေသခ်ာမသိတဲ့အေျခအေနမလား...

Jungkook ကိုခ်စ္တယ္ေျဖၿပီး Jungkook ကိုေမ့သြားတဲ့အခါ အျငင္းခံရတာထက္ Jungkook ပိုခံစားရမွာ...ခံစားရင္ေတာင္ Tae ပဲခံစားပါမည္...အနည္းဆံုးေတာ့ Tae ကို Jungkook ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သိရၿပီမို႔...

....................

Jungkook Hotel မျပန္ပဲ ဘားမွာေသာက္ေနမိသည္...ေကာင္ေလးကိုျပန္မွဝင္ေခၚမွာမို႔ ေကာင္ေလးဆီကထြက္လာကတည္းက လူကေပါက္ကြဲခ်င္ေနတာပဲျဖစ္သည္...ဘားမွာဖြင့္ထားတဲ့ သီခ်င္းကသူ႔သီခ်င္း...

"အဟက္..."

ေျခာက္ကပ္ကပ္ရယ္ေမာမိသည္...Idol ျဖစ္ေနေတာ့ေရာ ဘာေပ်ာ္ရလို႔လည္း...လိုခ်င္တဲ့အခ်စ္ကိုရလို႔လား...ေကာင္ေလးက မခ်စ္ဘူးတဲ့ေလ...ၿပီးျပည့္စံုၿပီးခ်မ္းသာေနေတာ့ေရာ အခ်စ္ေရးမွာေတာ့မျပည့္စံုတာပဲေလ...

💜 Mysterious  💜(Completed)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora