Part-16

3.3K 359 4
                                    

Jungkook ရဲ႕သတင္းေၾကာင့္ fan ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား Shock ရသြားၾက၏...တခ်ိဳ႕ကေတာ့ အေကာင္းထဲကအဆိုးလို႔ေတြးကာ Jungkook နဲ႔ Tae ကို Ship ၿပီး Taekook ဆိုၿပီး မားေတြလုပ္ကုန္ၾကေလသည္...

အစစ္မမဟုတ္တာမို႔ လက္ခံနိုင္ပါတယ္ဆိုတဲ့ ပရိသတ္ရွိသလို...ရံႈ႕ခ်တဲ့ပရိသတ္လည္းရွိသည္..ဒါေပမယ့္ သူတို႔စိုးရိမ္တာက Jungkook အႏုပညာေလာကမွာ မေနဘဲ Sky Group ကိုဆက္ခံမွာပိုစိုးရိမ္ၾကသည္...

Jungkook အသံေလးကိုဆက္ၾကားခ်င္ၾကသည္..Jungkook သီခ်င္းေတြကိုပိုနားေထာင္ခ်င္ၾကသည္...အဲ့တာေၾကာင့္ Jungkook ဘာကိုေ႐ြးခ်ယ္ပါေစ အားေပးမည္ျဖစ္ၿပီး အဆိုေတာ္ဆက္လုပ္ဖို႔ေမ်ွာ္လင့္ၾကပါသည္....

Jungkook ရဲ႕ Official Fan Club က ထုတ္တဲ့စာကိုဖတ္ၿပီး Jungkook မွာဝမ္းသာပီတိျဖစ္ရသည္...သူ႔ကိုနားလည္တဲ့ Fan ေတြေၾကာင့္ သူပိုၿပီးစိတ္ခ်မ္းသာရပါသည္...

Joon Hyg တို႔ေတြေရာ အကုန္ Jungkook ရဲ႕ပြင့္လင္းမႈကို သေဘာက်သလို ေထာက္ခံအားေပးၾကသည္...အေပ်ာ္ဆံုးကေတာ့ ေဖေဖသေဘာတူတာကိုအေပ်ာ္ဆံုးပါပဲ...ေဖေဖသူ႔ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာသိလာရသည္...Jungkook ကိစၥေတြေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို ေဖေဖကေနာက္ကြယ္ကေန ကူညီေပးတာကို Eunhan Hyg ေျပာျပမွသိရသည္...

သူစိတ္ပူတာက LeeSoyoon ..အခုတေလာ သူ႔အိမ္ကို လာလည္တတ္သည္...အရင္ကပတ္သတ္ဖူးေပမယ့္ အခုလံုးဝ Jungkook မွာ ေကာင္ေလးပဲရွိတာပါ...

Ent မွာလည္း သူ႔ ဒီဇိုင္နာမို႔ ေတြ႕ေနရသည္...သူမက အၿမဲ Jungkook အခန္းကိုလာလာေတြ႕သည္...ေရွာင္ေပမယ့္လည္းမရ..မမုန္းရင္ သူငယ္ခ်င္းလိုခင္ခြင့္ျပဳပါလို႔ေျပာလာတာမို႔ Jungkook လည္းအားနာတာေၾကာင့္မေျပာေတာ့ေပ...

အလုပ္ျမန္ျမန္လုပ္ၿပီး အိမ္ျပန္ခ်င္လွၿပီ..ခ်စ္သူေလးကိုလြမ္းေနပါၿပီ....

..............

Tae မီးဖိုထဲလွည့္ပတ္ၾကည့္ေနတဲ့ Soyoon ဆိုတဲ့ေကာင္မေလးကိုၾကည့္ၿပီး မ်က္စိေနာက္လာရသည္...Jungkook အခ်စ္ဦးလို႔သူသိထားပါသည္...

"အစ္မ Soyoon ဘာေသာက္ခ်င္လို႔လည္း ကြၽန္ေတာ္ဘာလုပ္ေပးရမလည္း"

"ဟင့္အင္း မေသာက္ခ်င္ဘူး ..ခြက္တစ္ခြက္ကိုရွာေနတာ"

သူမက သူမအိပ္ထဲက ခြက္တစ္လံုးကိုထုတ္လိုက္ၿပီး

💜 Mysterious  💜(Completed)Where stories live. Discover now