Part-7

3.3K 368 27
                                    

Concert က အဆင္ေျပေျပနဲ႔ၿပီးသြားခဲ့သည္...ထိပ္ဆံုးခံုကေန အားေပးတဲ့သူေလးေၾကာင့္ Jungkook မေမာနိုင္မပန္းနိုင္ သီဆိုကျပရင္း ေက်နပ္မိသည္...

Hotel ျပန္ေရာက္ေတာ့ ည ၁၀ နာရီ မနက္ျဖန္တန္းျပန္မွာမလို႔ Jungkook အထုတ္ေတြသိမ္းမလို႔လုပ္ရင္း ေရခ်ိဳးခန္းထဲကေအာ္သံေၾကာင့္အေျပးအလႊားသြားမိသည္...

"ေကာင္ေလး"

ေကာင္ေလးက ေရခ်ိဳးၿပီးလို႔ Bathrobe ထယူပံုရကာ အခုကေခ်ာ္လဲၿပီး ေႂကြဇလံုထဲမွာကားယားပက္လက္ေလးညႇပ္ေနေလသည္...တစ္ကိုယ္လံုးဘာမွမပါတာမို႔ Jungkook တအံ့တၾသၾကည့္ေနရင္းမွ သတိရကာ မ်က္နွာလႊဲမိသည္...

"အဟင့္ အင့္..."

ငိုေနတဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ ရွက္ေနတာသိရတာမလို႔ Jungkook အခန္းေပါက္ျပန္ထြက္ရင္း

"ခနေလး ကိုယ့္ Bathrobe ယူလာေပးမယ္"

"ဟင့္အင္း ေစာင္ယူလာခဲ့ တန္းမလဲဘူးေနာ္ Jungkook"

Jungkook ထြက္သြားေတာ့ Tae ရွက္လို႔ပိုငိုေနမိသည္...ေရခ်ိဳးၿပီးလို႔ ေရခ်ိဳးဝတ္လဲမလို႔လွမ္းယူတာ သတိမထားမိဘဲ ေရခ်ိဳးကန္ထဲ ကန္႔လန္႔က်တာမလို႔ လက္ကကိုင္ထားတဲ့အဝတ္ေရာအကုန္ျပဳတ္က်ကာ လူက ေျခေထာက္ေရာလက္ပါကားယား...

တင္ပါးလံုးလံုးေတြေၾကာင့္ မနာေပမယ့္ ေခ်ာေနတာမို႔ ထမရ လူကညႇပ္ေနတာမို႔ ဘယ္လိုမွလႈပ္မရေတာ့ Jungkook က Tae ေအာ္သံေၾကာင့္ ေျပးလာပံုရသည္...ဘယ္လိုပဲေယာက်ာ္းေလးခ်င္းဆိုေပမယ့္ Jungkook ေရွ႕မွာေတာ့ ရွက္ပါသည္...

"ေကာင္ေလး"

သူေျပာသလို ေစာင္ကိုကြယ္ကာ တစ္လွမ္းခ်င္းလာေနတဲ့ Jungkook ရယ္ပါ...

"Jungkook ျဖည္းျဖည္းလာ ေခ်ာ္လဲမယ္ ကြၽန္ေတာ္ဒီမွာ..."

Jungkook ေကာင္ေလးအနားေရာက္သြားတာမို႔ ေစာင္နဲ႔ကိုယ္လံုးေလးကိုပတ္ကာေပြ႕ခ်ီလိုက္ရင္း ကုတင္ေပၚခ်ေပးမိသည္...

မ်က္နွာေလးပဲေဖာ္ကာ တစ္ကိုယ္လံုးေစာင္ျဖဴျဖဴနဲ႔ထုတ္ထားတာမို႔ ပိုးတံုးလံုးေလးလို လံုးလံုးလံုးလံုးနဲ႔ ခ်စ္စရာေလးရယ္ပါ...Jungkook စခ်င္လာတာေၾကာင့္..

💜 Mysterious  💜(Completed)Where stories live. Discover now