1.

549 17 0
                                    

Midorya csendesen lépkedett a koliban. Már rég a szobájában kellene aludnia, de úgy érezte ki kellett szellőztetnie a fejét. Ez alatt azt kell érteni, hogy meglógott a koleszból, ki a suli kapuján és meg sem állt a gonosztevők ligájának a bázisáig. Nem, Deku nem a U.A. árulója. Egyszerűen a bátyja és az apja oda tartozik. Az évek során Deku nagyon közel került a liga tagjaihoz. Ma is azért ment oda, mert hosszú napja volt. Mióta megmentették Erit olyan témák is felmerültek, nos amiket Izuku nem nagyon kedvel. Sőt, utálja, ami nem is csoda a múltjára tekintve. A lényeg, hogy Izuku ma is meglátogatta a ligát, sokat mesélt báyjának, aki mellesleg Shigaraki Tomura, a liga újdonsúlt vezetője. Igen, Midorya úgy akar hős lenni, hogy a bátyja az egyik legrettegettebb gonosztevők csoportjának vezetője. Pontosabban féltestvérek, de ez nem azt jelenti, hogy a kapcsolatul esetleg rosszabb lenne. Sőt Shigaraki sokkal jobban gondoskodik az öccséről, mint azt bárki is gondolná.
Természetesen nem csak Shigaraki támogatta Izukut, hisz Izuku édesapja All for one is sokat segített a fiúnak.
Deku gonosztevő családja ellenére hős akart lenni. Sőt hős is lesz egy szép napon.

Midorya megállt az ajtaja előtt. Tudta, hogy szerelmei nagyon dühösek rá, hiszen nem is szólt, hogy elmegy. Szerelmei tudták Izuku minden titkát, hiszen előttük nem titkolózna.
- Remélem megint csak elment a bátyjáékhoz. - hallotta Todoroki hangját az ajtón túl.
- Akkor is egyedül ment el. Nem is tudom hányszor mondtam neki, hogy ne menjen egyedül. - dühöngött Bakugo.
Izuku ekkor döntött úgy, hogy bemegy. Gyorsan vissza is zárta maga után az ajtót, majd bocsánatkérően nézett a bennt tartózkodók szemébe.
- Mit gondoltál, he? Elmész egyedül? És ha megtámad egy gonosztevő? Vagy elkap egy hős? Akkor mit csinálsz? - támadt rá rögtön Kacchan.
- Ne haragudjatok, csak kellett egy kis nyugalom.
- Semmi baj Izu, csak máskor legalább szólj, ha ki akarsz menni. - enyhült meg Shoto.
Izuku csak bólintott, mire szerelmei ölelésbe vonták őt.
Izuku titkáról nagyon kevesen tudtak. És ő ezt így szerette. Nem akart mást is belevonni a bajaiba. Viszont tudta, hogy egyszer ki kell derűlnie mindennek. Hiszen egyszer minden kiderül. Még a legsötéttebb titkok is.

Fontos!!!!

Sziasztok. Ez az első könyvem. Remélem tetszik. Megpróbálok hetente egy részt kitenni. Viszont ez lehet változni fog. Szeretném már most leszögezni, hogy ez egy au. Tehát egy alternatív univerzum. Sok más dolog van benne mint az eredetiben. Mint láthatjátok meleg shippek vannak benne. Illetve lehet lesznek benne olyan dolgok amiket kényelmetlenül érinthetnek másokat.
Jövőhéten hozom a következő részt. Addig is sziasztok!

Sötétség [bnha]Where stories live. Discover now