- Ez nem ér! - kiáltott fel Mina, amikor meglátta a két videójátékozó fiút. - Míg ti itt játszotok, addig minket jól megizzasztott All Might.
- Hulla fáradtak vagyunk. Kero. - szólal meg Tsuyu is, majd leült a fotelbe. A többiek is lassan helyetfoglaltak, vagy csak lepakolták cuccaikat.
- Azért Midoryának sem volt könnyű. - szólt Iida. - Ne feledjétek el, hogy megküzdött Aizawa sensei-el és győzött.
- Igen, haver nagyon menő voltál. Nem is tudtam, hogy ilyen erős vagy. Ez nagyon férfias. - mosolygott Kirishima.
- Mondjuk én ezt nem igazán értem. Ha van egy csomó képességed, eddig miért nem használtad őket? - kérdezte Momo.
- Személyes okok miatt. - mondta egyszerűen Deku.
- Gyerekek buli lesz. Kéne készülődni. - szalad le Mina a lépcsőn kezében egy listával. - Szóval kéne valami pia.
Kezdett bele a rózsaszín hajú lány a listán lévő dolgok felsorolásába, azonban hamar megbánta, hogy ezt felolvasta. A szemüveges kis tanár rögtön fel is szólalt.
- Ashido-san. Nem hozhatunk alkoholos italt az iskolába. Benne van a szabályzatban. Büntetést von maga után. Úgyhogy javaslom ezt az ötletet vessük el. - tolta fel a szemüvegét.
- Jajj, Iida! Ne legyél már ünnep rontó. Egyszer nem halunk bele. Különben sem kellene sok, csak egy kis sör... meg talán vodka. De! Nem kell mindenkinek innia, és mindenki mértéket tart. Így jó? - egyezkedett Mina, mire a szemüveges nagy nehezen belement.
- Egyébként valaki tudja hol lesznek addig a sensei-ék? - kérdezte Izuku.
- Azt mondták nem akarnak nagy hang zavarban lenni úgyhogy ma Midnight sensei-nél alszanak. - mondta Uraraka.
- Ne aggódj! A szobád kulcsa nálam van, és mivel ugye be kell vásárolnunk az én felügyeletem alatt elhagyhatod az iskolát. - mondta Iida.
- Remek a szobafogságos elintézve, most jöhet a többi. - nem kellett jó emberismerőnek lenni, hogy rá jöjjenek, Mina már teljesen be volt pörögve. - El kéne osztani a feladatokat.
Végül a bevásárlást a fiúk kapták. A lányok nem akartak kilépni a kollégiumból, mégpedig arra hivatkozva, hogy nekik készülődni kell. Így a végső beosztást egymás között osztották fel. Bakugou és Kirishima otthonról hoztak alkoholos italt ( mivel nagy valószínűséggel boltban nem adták volna ki, mivel jóval a korhatár alatt voltak.) Midorya Iida és Kaminari a rágcsákért mentek. Aoyama és Ojiro és Sero hozták a Party kellékeket. Tokoyami és Todoroki az üdítőket. Koda és Sato sütiket sütöttek.
- Szerintem ennyi elég az édességből Kaminari. Különben is ki eszik meg ennyit? - kérdezte Iida, miután a szőke hajú már majdnem az összes édességből pakolt be a kosárba.
- Majd a bulin megeszik. Ha meg mégsem én szívesen vállalkozok erre a feladatra. - dobott be egy doboz csokis kekszet a kosárba.
- Ugye tudod, hogy ez a sok édesség megárt a fogadnak? Nagyon remélem, hogy nem te nyúlod le a közös édességeket. - fogja a fejét a szemüveges.
- Hát izé.. - akadt meg egy kicsit Denki. - dehát cukor mániás vagyok.
Iida erre csak felsóhajt, míg Izuku nagyot nevet.
A pénztárnál kifizették a rágcsákat, majd két jól megrakott szatyorral indultak vissza a koliig. Fel érve egy perc nyugtuk sem lehetett mert belekerültek az osztály káoszába.- Mi ez a sok csillámos cucc? - üvölt Mina a lépcső előtt álló fiúkkal.
A lány már most teljesen kifáradt. Látszott, hogy már fürdött, a délutáni por teljesen eltűnt róla. Rózsaszín pulcsit viselt, egy szürke melegítővel. Rővid hajában csatok voltak, amik csak arra szolgáltak, hogy ne lógjon a szemébe rakoncátlan tincsei. Egy ecset volt a füle mögött, amiről a fiúknak selytelmük sem volt, hogy mire való. Körmei valószínüleg frissen voltak lakkozva, ugyanis óvatosan, két újja közt összecsippentve emelt a levegőbe egy zacskót, amiben valami csillámló dolog volt.- Hát hogy csillogjon a buli és mindent beragyogjon, akárcsak én. - válaszolt Mina előző kérdésére Aoyama.
Mina csak nagyot só hajtott, majd a másik két fiú felé bökött. - Nektek meg az volt a feladatotok, hogy EZT megakadályozzátok.- Ugyan már. Hoztunk mást is. - mondta ugyanolyan nyávogós hangnemben Sero.
- Szerencsétekre. - húzta fel az orrát a lány majd a díszeket elkezdte odaadogatni Tsuyunak, aki kipakolta őket.- Jesszus! Mennyi édességet hozzátok! - kiált fel Uraraka, aki a bevásárló szatyorból pakolt ki.
- Denki édesszájú. - nevetett Izuku.
- Ti tegezitek egymást? Összejöttetek? - kérdezte izgatottan Hagakure.
Deku a szeme sarkából látta, hogy Bakugou majdnem nekiment a lánynak, de Todoroki még időben visszafogta.
- Nem vagyunk együtt. - mondta idegesen.
- Kár. De akkor hogy hogy tegezitek egymást? Mármint Midorya-chan senkit nem szólít a keresztnevén, kivéve ugye Bakugout. - feszegette tovább a témát.
- Úgy gondolom elég jóban vagyok Denkivel, hogy tegezzem.
- Mégis mióta? - horkant fel Mineta.
- Nem hanyagolhatnánk a témát? - állt fel Midorya, majd elindult a szobájába. A szeme sarkából még látta, hogy Denki a bejárati ajtót vette célba.
- Megyek megnézem Deku-kunt. - szólalt meg Uraraka, amikor meglátta Bakugou és Tododroki kétségbeesett arcát. A többiek csak bólogattak így a lány elindult megvígasztalni a barátját.
- Deku-kun! - kopogott be a szobába. Miután a fiú ki szólt, hogy szabad a lány be nyitott. Leült a fiúval szemben.
- Nem igazán értem, hogy mi váltotta ezt ki belőled, de azt hiszem nem is kell tudnom. - csúszott a fiúhoz közelebb. - Csak azt szeretném mondani, hogy itt vagyok, ha szükséged van rám. - mondta ezzel megölelte a fiút.
- Uhh, bocsi zavarok? - nézett rájuk meglepetten Mina.
- Nem. - rebbentek szét.
- Szóval... Uraraka kéne jönnöd. Megcsinálom a sminked, utána pedig segíthetnél kisminkelni Jirot. - somolygott Ashido.
- Rendben megyek. - mondta Uraraka, mire visszanézett Dekura. A zöld hajú továbbra is csak mosolygott így a lány úgy döntött, hogy otthagyhatja.
Amint a két lány kijött, belépett Todoroki és Bakugou, akik rögtön Izukut vették célba. Todoroki át ölelte hátulról, míg Bakugou egy szenvedélyes csókra húzta.
Sziasztok! Tudom nagyon régen volt rész és sajnálom. De remélem még azért olvassátok. Na szép napot mindenkinek! 😘❤
ESTÁS LEYENDO
Sötétség [bnha]
De TodoMi van akkor, ha Izuku titkolja a múltját? És mi történik akkor, ha ez a sötét múlt kiderül? Ebben az au.-ban Izuku All for one fia és Shigaraki öccse. Ez az első könyvem. Remelem tetszik. Izuku élete átlagos, legalább is első ránézésre. Aki viszont...