-Midorya! - fordult a fiú felé az osztályfőnök. - Elmagyaráznád a többieknek, hogy pontosan mi is a képességed?
A diákok közben kíváncsian mégis értetlenül gyűltek a fiú köré, aki így a középpontba került.
- A képességem lényegében All for One. Nem tudom mennyit tudtok erről a képességről... de ha annyit mondok, hogy az első számú gonosztevő, akkor azt hiszem mindenkinek eszébe jut a Kaminoi incidens. - kicsit elhallgatott, hogy a többiek megtudják emészteni a szavait. Láthatóan sokan megértették a két infórmáció együttesét, de kérdőn csillogó szemeket is lehetett látni a tömegben.
- All for One fia vagyok. - halk moraj hallatszódott amit az osztályfőnók le is intett, ezzel minden szem újra a fiúra szegeződött, de ezuttal más érzelmek kavarogtak a fiatalokban.
- A képességem lényegében ugyan az. - mondta a Deku miközben 7 darab All for One-éhoz hasonló "csápokat" hozott elő a hátából. Mindegyik tekeregett, próbálta megkeresni helyét, majd mire mind a hét jól látható helyre került a mocorgás abba maradt és már csak a megfeszített csápokat lehetett látni. - Az enyém annyival fejlettebb, hogy nekem nem kell valaki képességét elvennem, sokkal egyszerűbb, ha lemásolom. Ehhez elég ha csak hozzáérintem az egyiket valakihez, és máris le van másolva a képesség. Viszont, ha el akarom venni valaki képességét, illetve szeretnék átadni egyet, akkor ezek közül az egyiket bele kell szúrnom az illetőbe. Illetve, van az a fekete színű. Nos az elég különleges, mivel ha azzal körbefogok valakit, akkot a képessége eltűnik arra az időre. Kíváncsi vagyok, vajon ha Hagakurét körbefognám, akkor arra az időre esetleg látható lenne, ezt mondjuk egyszer kipróbálnám. Illetve vajon Monoma-kun le tudja e ezt másolni? Mert ha iven ez további kérdéseket vetne fel.. - Izuku külön figyelt arra, hogy ne hadarjon, viszont a felvetéseire már nem volt képes visszafognia magát, gyorsan és szinte érthetetlenül elemezte saját képességét. Ezt a mormogását végül Aizawa törte meg.
- Rendben, Midorya köszönjük. - köszürölte meg a torkát. - Szóval, a feladatod az, hogy válassz ki három képességet, amit valaha elloptál, vagy lemásoltál. Azokkal és az All for One-nal kell engem legyőznöd. Viszont vannak szabájok. Nem sebesíthetjük meg egymást nagyon, tehát halálos, vagy túl veszélyes sebet nem ejthetünk. Illetve nem veheted el a képességem. Megszűntetni megszűntetheted, nyilván, ha el tudsz kapni, de nem veheted el. Megértetted?
Midorya csak bólogatott.
- Rendben, szólj ha kezdhetjük. - mondta a tanár.
Izukunak, egy elég nehéz feladatot osztottak ki. Egyáltalán nem arról volt szó, hogy a fiúnak nem volt terve. Igen is volt, csak hadilábakon állt. Az egész egy feltevésre épült, amit ha rosszul tippelt meg, akkor nagyon keményen fel fog sülni. De más esélyt nem látott a tanár úr legyőzésére. Ha fejjel rontana a falnak és esetleg a legerősebb képességeit veti be, talán nagyobbat is koppanhat. Itt is az ész a legfontosabb.
Jelzett Aizawának, hogy kezdhetik. Ezzel a fiú elméletének leteszetelése is elkezdődött. Ha a feltevése igaz volt akkor a tanár úr nem tudja hatástalanítani az összes képességét. Ennek meglehetősen kicsi az esélye, de még is ez a legvalószínűbb, és mivel Midorya már eléggé kiismerte a tanára harci technikáját, mindent úgy tervezett, hogy ő jöjjön ki belőle jól.
A fiúnak igaza volt. A férfi első lépése az volt, hogy aktiválja a képességét, ezzel elméletileg megszűntetve Izukujét. Csakhogy a fiú ebben megelőzte, és ő is használta az elenyésző villám képességét, ezzel a férfinak csak ezt a képességet sikerült hatástalanítania. A feltevése igaz volt, a terve első része simán zajlott. Még mielőtt a tanár észlelhette volna, hogy a fiú nem vesztette el az összes képességét, Izuku a csápjai segítségével a férfi elé vetette magát és gyomron rúgta. A tanár határazottan érezte ezt a mozdulatot, de nem nagyon mutatta jelét annak, hogy meghatotta volna. A hasára szorította a kezét majd arrébb szökkent. Izuku ugrott utána és újjabb sorozatokat próbált bevinni Aizawának. A tanár a legtöbbet hárította, viszont az utolsónak szánt csapást már nem tudta kivédeni. Deku fekete csápja köré tekeredett, majd teljesen lenyomta a földre. A férfi meglepettnek látszott, viszont nem adta fel a harcot. Addig mocorgott, ameddig a fiú csápja nem tudta már megtartani, és kiszabadult a képességgátló szorítás alól. Most a fiún volt a sor hogy meglepődjön. Hátra szökkent, viszont nem volt elég gyors. Aizawa használta rajta a képességét, így az eddig tökéletesen kivitelezett csápok porrá lettek. Izukunak azonban még volt egy trükk a tarsolyában, még mielőtt Aizawa támadhatott volna, aktiválta ezt a képességét.
- Nagyon jól bánik a képessévével. - hallotta meg a férfi gondolatait a fejében. - Okos is, elterelőt használt, most viszont elkaptam, ha jól kövezkeztetek, akkor az All for One-nal akart legyőzni, de most nekem van előnyöm.
Majd megindult a fiú felé. Mivel Izuku minden egyes gondolatát hallotta, nem volt nehéz kikerülni a támadásit. Viszont a gondolat olvasásnak is megvoltak a hátrányai, ha túl sokat használja iszonyatosan megfájdul a feje. Így minnél rövidebre kell ezt a csatát zárni. Még egy ötlete támad, amit a jelentéktelen képességével tud csak megoldani. A villámot a lábába koncentrálta, ezáltal gyorsan elfutott a tanártól, jó pár méterre. Aizawának ideje sem volt felfogni, mi történt, Midorya már egy tűzfalat vont fel a tanár köré. A fekete lángok magasra csaptak fel, és olyan hely sem volt, ahol a féfri biztonságosan ki tudott volna jönni.
- Rendben te nyertél. - szólalt meg, majd a tűzfal leereszkedett, végül pedig teljesen eltűnt. Csak egy halvány sáv jelezte, hogy pár perccel ezelőtt tombolt a tűz.
Izuku csak ekkor mert osztálytársaira figyelni, akik még a csata előtt hátrébb húzódtak. A legtöbben csillogó szemekkel figyeltek, volt aki a jegyzeteibe mertült, és volt aki csak csodálkozva nézett hol a fiúra hol a tanáràra.
Ekkor azonban iszonyatos fejfájás tört rá Izukura. Hirtelen nem értette mi történik, leült a földre és kezét a fejére szorította.- Midorya, jól vagy? - lépett oda hozzá Aizawa. A fiú bólintott, majd felnézett tanárára.
- A szeme.. - gondolta Aizawa. Izuku ekkor rá is jött a proémájára. Elfelejtette kikapcsolni a gondolatolvasó képességét. Hosszasan koncentrál, míg végül megoldotta a bakit.
Miután Aizawa konstatálat, hogy a fiú egy kicsit jobban van megszólalt.- Kaminari, megtennéd, hogy elkíséred Midoryát Recolvery Girl-hez, majd elvinnéd a kollégiumba pihenni?
A fiú fel is pattant, majd elkísérte Midoryát, miközben végre elkezdhették beszélgetésüket.
VOUS LISEZ
Sötétség [bnha]
AléatoireMi van akkor, ha Izuku titkolja a múltját? És mi történik akkor, ha ez a sötét múlt kiderül? Ebben az au.-ban Izuku All for one fia és Shigaraki öccse. Ez az első könyvem. Remelem tetszik. Izuku élete átlagos, legalább is első ránézésre. Aki viszont...