18.

214 16 8
                                    

A buli elkezdődött. A lányok szépen, kisminkeleve beszélgettek, és élvezték, hogy tündökölhetnek. A fiúk továbbra sem értették, hogy mi ez a nagy hűhó egy partyra, de igazából nem is érdekelte őket. Azonban a program nem volt olyan jó. Kaminari tíz perc alatt felfalta az édességek felét. Jiro az zenelejátszóval szórakozott, és élvezte, hogy ő teheti be a zenéket. Egy szóval a buli teljesen olyan volt mint a hétköznapjaik, egy kivétellel. Shinso is megjelent. Legfőként azért mert az 1.A osztály diákjai úgy gondolták hogy a fiú hamarosan osztálytársuk lesz, így kötelességüknek érezték el hívni őt. Azonban a lila hajúnak sem sikerült sorsfordító újítást bevezetni a bulira.

- Unatkozok! - kiáltott fel Mina, mire mindenki rá kapta a tekintetét.

- Játszunk valamit. - javasolta Hagakure. Mindenki beleegyezett így leültek körben a szőnyegre.

- Mi lenne ha 7 perc a menyországban-t játszanánk? - mosolygott sejtelmesen Mina.

- Ez remek ötlet. - vágták rá a lányok, azonban a fiúk értetlen kifejezését látva elmagyarázták a szabályokat.

- Annyi a lényege, hogy két embert beküldünk egy szobába. Az elsőnek bekötjük a szemét és ki kell találnia ki ment be másodjára a szobába. - magyarázta Uraraka.

- Na meg persze abban hét percben bármit lehet csinálni. - mondta mosolyogva Mina majd Minetára nézett. - Mineta nem játszik.
Ezzel a szőlő fejűn kívül mindenki egyetértett.

- De a 7 perc az nagyon sok. Mit fognak addig a kint maradók csinálni?
- nyafogott Hagakure.

- Jó akkor csak négy perc lesz, de kezdjük már! - zárta le Mina.

- Na és ki kezdi? - tette fel a kérdést Midorya, ezzel hatalmas hibát vétve.

- Nyilván az aki kérdezi. - nevetett Mina, majd kendőt ragadott bekötötte szerencsétlen Deku szemét, majd belökte a szomszéd szobába. Pár perc múlva újra kinyílt az ajtó és valaki besétált rajta. Leült Izuku mellé majd kicsit eltorzított hangon megszólalt.

- Hello Deku-kun.

- Szia Uraraka. - mosolygott Deku, ezzel le is lőve az egész játék poénját.

- Mi? Ez nem ért! Hogy jöttél rá? - kérdezte teljesen meglepődve Ochacho.

- Csak te hívsz Deku-kunnak, ráadásul elég rosszul torzítod a hangod. - nevetett Izuku miközben levette a szemfedőjét.

- Fogadjunk, hogy Mina tervelte ki az egészet. Látta ahogy megöleljük egymást a szobában aztán azt hitte hogy szerelmesek vagyunk vagy valami ilyesmi. - kacagott a lány.

- Vicces mennyire félreértették. - kuncogott Deku is.

- Úristen mit gondolhatnak kint a párjaink. - sóhajtott fel a barna hajú, majd gyorsan hozzá tette. - Legalább is Tsuyu nem tudja hogy meleg vagy és emiatt a fiúkról sem tud.

- Szintúgy. - bólogatott a fiú, majd hirtelen felnevetett. - Jajj képzeld el milyen lehet most Kacchan arca. Az az irígykedő arca...

Mindketten elnevetgéltek Bakugou feltételezhetően irígységtől vörös fejétől amit maguk elé képzeltek, sőt a későbbi pár másodpercben már azt ecsetelték, hogy Todoroki valószínűleg próbálja valamilyen szinten visszafogni a boom boom boi-t. Akkor azonban Mina ki szólt, hogy ki jöhetnek. Amint mindketten kikászálódtak a besötétített szobából Izuku rögtön elárulta, hogy Uraraka volt benn vele. A lányok rögtön kikérdezték őket a szaftos sztorik miatt, azonban amint kiderült, hogy azokra hiába várnak, már tovább is léptek.
Már egy ideje játszották ezt. A lányok meglehetősen élvezték, azonban a fiúk kezdtek bele unni. Időközben beküldték Tsuyut Tokoyamival, amit Deku és Uraraka csak egy nevetéssel nyugtázott. Volt még benne Kirishima és Bakugou, Todoroki és Yaoroyozu, Kaminari és Jiro, na meg még sokan mások, azonban egyiknél sem történt semmi extra, így végül a lányok is beleuntak.

Sötétség [bnha]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora