6.

272 14 0
                                    

Eközben az osztályban.

Izukut a hősök kirángatták a teremből.
Midnight tanárnő maradt az osztállyal ameddig Aizawa Midoryával ment.

-Én nem tudom elhinni, hogy Midorya az áruló. - szólalt meg Kaminari.

Addigra már az egész osztály felállt és kisebb csoportokban összegyűlve beszélgetett. Egyedül Todoroki és Bakugo nem mozdult, nem beszélgetett a többiekkel csak némán álltak egymás mellett miközben meredtek a földre és hallgatták a többieket.

- Biztos, hogy nem Deku-kun az áruló! - mondta dühösen Uraraka. - Az nem lehet. Hiszen miért árult volna el mindenkit?

- Lehet eddig csak megjatszotta magát. - inkább kérdezte mint mondta Ojiro.

- Na jó most fejezzétek be! - kiáltott fel Bakugo dühösen. - Deku k@ra nem áruló!
- Egyáltalán nem játszotta meg magát, mindig is hős szeretett volna lenni. Úgyhogy hagyjátok abba! - szólt már Todoroki is.

- Honnan tudjátok? - kérdezte Kirishima.

- Az nem a te dolgod hülye hajú!

Todoroki óvatosan Bakugo vállára helyezte a kezeit, majd belesúgott fülébe. - Nyugodj le Katsu. Nem lesz semmi baj.

- Gyerekek nyugodjatok le! - szólalt meg Midnight is. - Midoryának biztos van magyarázata, az is lehet, hogy valamit félreértettünk. Én sem tudom elképzelni, hogy ő az áruló.

A tanárnő hangja fokozatosan elhalkult a végére. A többiek némán neztek egymasra, vagy a földet találták hirtelen érdekesnek. Bakugonak hírtelen elég szörnyű képek csúsztak be a tudatába. Sejtette, hogy Deku nagyon megrémülhetett, hiszen nincs most jelenleg senki aki ismerné a múltjára és esetleg támogassa. Akkor jött rá, hogy Deku EGYEDÜL VAN.

- Basszus! - kiáltott fel ezzel mindenkinek a figyelmét magára vonta. - Fel kell hívnunk azt a madarat. -
Amint kimondta, Todoroki valószínűleg rájött, hogy mi a baj, mivel rögtön a telefonnához kapott és már a hívás gombra kattintva hívni is kezdte.

- Ti mit csináltok? - kérdezte gyanakodva Midnight. - Mit tudtok?

A két fiú nem is méltatta válasszal az egyre értetlenebb hőst. Inkább Todoroki az asztalra csapta a telefonját és dühösen felkiáltott.

- Persze, hogy Hawks most nem elérhető.
- Hawks? Minek akarjátok elérni a 2. számú hőst? - kérdezte értetlenkedve Tokoyami.

A fiúk ugyan csak nem válaszolva folytatták felváltva hivogatását a hősnek. Tíz perces próbalkozás után ami körülbelül 50 hívast jelent a két fiútól végre Hawks felvette a telefont. Bakugo rögtön kihangosította, hogy Todoroki is hallja, kimenni meg már nem akartak, puszta időpocsékolas lett volna.

- Szia Bakugo! Mit szeretnél? - szólt bele a hős.
- Tíz perce hivogatunk te tökkel ütött madár! - üvöltött bele Katsuki.
- Héhé, nyugi. Ne haragudj bevetésen voltam. Mi az? - szólt bele még mindig nyugodtan a férfi.
- Hawks! - vette át a szót Todoroki. - Izukut elvitték a hősök.
- Hogy mi? - kérdezte meglepődve a hős, habár pontosan tudta, hogy miről beszélnek.
- Ki fog derülni minden.. - kerdett bele Shoto, de a robbantós közbe szólt.
- Csak told ide a képed!
- Máris ott vagyok. - mondta mostmár komolyan a hős.

Eközben a Gonoszok ligájánál...

- Vajon jól van? - kérdte Shigaraki, miközben a bárpult előtt üldögélt egy pohár alkoholos itallal a kezében.

- Persze, hiszen apukád nagyon szépen megfogalmazta, hogy mi történt, ezek után maximum csak a maradékot kérdeznék meg tőle, de biztos vagyok benne hogy jól van. - mondta biztatóna Dabi és a kék hajú hátára helyezte kezét.

- De még is olyan rossz érzésem van, mi van ha a hősök meg sem hallgatják csak elítélik mivel All for One fia? - nyugtalankodott tovább Shigaraki, majd a szájához emelte az italt és belekortyolt.

- Biztos, hogy nincs semmi. - mondta továbbra is a fekete hajú, majd egy apró puszit nyomva a kék hajú arcára felment a szobajába. Fenn elkezdett telefonozni, ugyan is helyzetjelentést várt drága öccsétől. Viszont az üzenet amit kapott eleggé megdöbbentette.

Shoto❤🤍
Ti még is mit csináltatok?

Dabi💙🖤
Hogy érted?

Izukut most vitték el a hősök, miszerint ő az áruló.
Ugye Toga nem rontott el valamit a levelek átadásával?

Hogy mi???
Mindjárt megkérdezem!!

Letrappolt a lépcsőröl egyenesen a szőke hajú őrült csaj szobájába.

- Ugye a kék borítékot adtad oda Izukunak, a fehéret pedig a hősöknek? 
- Nem... Ha jól emlékszem akkor fordítva. A kék ment a hősöknek, a fehér meg Izukunak, miért? - nézett rá a szőke teljesen nyugodtan, valószínüleg még nem értette milyen hatalmas hibát követett el.

Dabi lerohant a bárba, ahol a vezetőjük jelenleg is ugyan azt az italt itta.
- Shigi baj van. - mondta aggodalmas arrcal a kék szemű. - Toga összekeverte a borítékokat. A hősök elvitték Izukut. Azt hiszik ő az áruló.




Sziasztok. Kicsit megkésve, de hoztam a következő részt. Nemsokára újra jövök, addig is sziasztok.🥰




Sötétség [bnha]Onde histórias criam vida. Descubra agora