Pár órával korábban
Aizawa megint keveset aludt. Eri, a kislány akire ő és Present Mic vigyáz - pontosabban örökbe fogadták - folyton felsírt az éjszaka a rémálmai miatt. Mivel Mic-nek korán be kellett mennie a műsora miatt így neki kellett lenyugtatnia a kislányt.
Ma délután megbeszélésük volt a U.A. árulójával kapcsolatban. Azt már sejtették hogy van legalább egy, de fogalmuk sem volt róla, hogy ki lehet az. Aizawát ez a kérdés nyugtalanította a legjobban. Tudta, hogy az ő osztálya a leggyanúsabb, hiszen a gonosztevők valamiért mindig náluk bukkantak fel. A tanár nem akarta beismerni, de szerette ezt az osztályt. Mindenkiben látott lehetőséget, ezért nem akarta, ha bármi is a fejlődésük útjában állna.
Aizawa benyitott a tanári szobába. Gondolta köszön párjának, összeszedi a cuccait, majd elmegy az osztályába, hogy egy jót pihenjen még a sárga hálózsákjában. A terve viszont elég hamar meghiúsult. Egy kisebb tömeg gyűlt össze az egyik íróasztalnál. Először azt hitte, valami jelentéktelen hírt bogarásznak, majd meglátta az igazgató urat is az asztal végében. Ez már felkeltette a figyelmét. Jobban végig nézett az embereken. Present Mic bajlósan vizsgálgatta az asztalon lévő papírt. All Might Nezuval beszélgetett még Recorvery Girl hallgatta őket. Midnight a falnak támaszkodva maszírozta a halántékát, míg Ectoplasma Mic mellett állva nézegette a papírt.
- Mi történt? - lépett oda hozzájuk Aizawa.
Először senki sem mert megszólalni, majd végül All Might törte meg a csendet.
- All for one levelet írt.
- Hogy mi? - ez volt Aizawa első reakciója. Majd miután felfogta miről van szó hozzátette. - Ő nem börtönben van?
- Úgy tűnik nincs - mindta dühösen Midnight.
- Pontosabban sosem volt. - mondta a kis egérszerű lény.
Amikor mindenki csak kérdőn nézett rá folytatta.
- Amikor megnéztem a levelet egyből felhívtam a Tartaroszt, hogy esetleg nem szökött e meg. Azt mondták, hogy All for one... legalább is akit mi All for one-nak hittünk ugyan úgy a börtönben van.
- Akkor ki az akit elkaptunk? - kérdezte All might.
- Még nem tudom pontosan, de szerintem egy nagyon erős Nomu. - mondta az igazgató, miközben a teájába kortyolt.
Mindenkinek meglepődés és félelem kavargott az arcán. Hosszú percekkel később Aizawa törte meg a csendet.
- És mi volt a levélben?
Present Mic felkapta a levelet közelebb ment Aizawához, majd mielőtt átadta volna neki a levelet felolvasta azt.
- Mostmár leleplezheted magad.
Megint csend lett. Most Aizawa meredt a papírra.
- Gondoljátok, hogy ez az árulónak szól? - kérdezte halkan.
Eddig csak sejtették, hogy van egy áruló, de eddig semmijen bizonyítékot nem támasztotta ezt alá. Viszont ez a papír már kézzel fogható bizonyíték volt.
- Igen. - mondta ki Nezu azokat a szavakat amiket a fekete hajú a legkevésbé sem szeretett volna hallani.
Amikor megérkezett a többi hős, őket is beavatták. Kieszeltek egy tervet, amivel elkaphatták az árulót.
Sziasztok! Most kicsit előbb jöttem. Bocsánat, ha valanelyik nevet nem jól írtam😅. Lenne egy kérdésem. A storyba nem akartam beleírni, hogy hogyan jöttek össze Dekuék. De ha szeretnétek, akkor különkiadásként megírom. Várom válaszaitok. Addig is sziasztok!🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sötétség [bnha]
RastgeleMi van akkor, ha Izuku titkolja a múltját? És mi történik akkor, ha ez a sötét múlt kiderül? Ebben az au.-ban Izuku All for one fia és Shigaraki öccse. Ez az első könyvem. Remelem tetszik. Izuku élete átlagos, legalább is első ránézésre. Aki viszont...