Hawks végignézett a teremben lévőkön. Dühös pillantást küldött a hősök felé, majd aggódva letérdelt Midorya elé.
- Izuku. - szólt kedvesen a hős, mire Deku fel is kapta a fejét.
- Ha-hawks. - suttogta erőtlenül. A madár örült, hogy felismerte, ez már jó pontnak számított.
- Igen Izu, csak én vagyok. - bíztatta tovább a fiút. - Figyelj, tudod nem foglak bántani. - miután a fiú bólintott tovább beszélt. - Csak azt fogjuk csinalni, amit ilyenkor szoktunk. - ölelte át a fiút, aki vissza is ölelte volna, ha nem lettek volna rajta a bilincsek.
- Vegyétek le a bilincset! - szólt a hősökre.Tsukauchi nyomozó leszedte, mire a fiú száját egy megkönnyebűlt sóhaj hagyta el. Azonnal átölelte Hawksot. Teljesen elrejtőzött a hős nagy kezei között, és végre biztonságban érezte magát. Már sokkal jobban festett. A rászkódás már majdnem abbamaradt, viszont a levegőt még mindig eléggé kapkodta és a sírás sem maradt abba.
- Izuku, rendesen kell venned a levegőt, segítek jó? - távolodott el egy kicsit a fiútol, hogy a szemébe tudjon nézni. - Számolok, jó csak úgy csináld, ahogy szoktuk.
A fiú bólintott majd Hawks elkezdett számolni.
- Be 1, 2, 3. Ki 1, 2, 3. - Deku úgy vette a levegőt ahogy Hawks mondta. Percekkel később már sokkal nyugodtabb volt szeméből már nem folytak a könnyek, légzese is helyreállt. A hős magához szorította, így Izuku a férfi mellkasánál szuszogott.- Köszönöm Keigo. - sütötte le a szemét Izuku, majd Hawks erősebben szorította magához.
Mindenki aggódva figyelte a fiút. Izuku végignézett a hősök, majd All Mighton akadt meg a szeme. Bűntadott érzett, amiért a hősöknek aggódniuk kellett miatta. Elhúzódott Hawkstól, a lábát felhúzta a székre, míg a fejét a térdére tette. Hawks pontosan tudta, hogy mit jelent ez a fiúnál, óvatosan a zöld tincsek közé tette a kezét, majd simogatta, ezzel is megnyugtatta a fiút. Már épp megakart szólalni, de a fiú megelőzte.
- Sa-sajnálom. - mondta miközben arcát a térdébe temette. Hawkson kívül mindenki meglepődött, nem értették a fiú miért kér bocsánatot.
- Nem értem. Miért kérsz bocsánatot? - kérdezte Aizawa, aki először szóhoz jutott.
- Mert nem voltam elég erős és ezzel aggodalmat okoztam. - a fiú egy pillanatra sem emelte fel a fejét.
- Izu, nagyon erős vagy, sőt te vagy az egyik legerősebb ember akit ismerek, és persze, hogy aggódunk miattad. - Hawks mondatára Izuku felkapta a fejét.
- De hiszen még épp, hogy elkezdtem, még csak anyánál tartottam, és már most elvesztettem a fejem. Mind kettem tudjuk, hogy nem ez viselt meg engem legjobban. - Izuku szavai, mint a nyíl, úgy hatolt be a hősök fejében.
- Volt még más is? - kérdezte Aizawa.
- Azt se felejtsük el, hogy Midorya nem fejezte be az a mondatot. - utalt az igazgató a pánikroham előtti beszélgetésre.
Izuku kicsit lenyugodott, majd fojtatta azt a bizonyos mondatot.
- Azért hittem, hogy mihaszna voltam, mert képességnélküliként nőttem fel. Az iskolában sokan piszkáltak emiatt... Gyakran megvertek, meg ilyenek.A hősök csöndben figyeltek. Egyikőjük sem gondolt, hogy esetleg ennyire borzalmas lenne a diákuk előző élete, ha lehet így mondani, hiszen látható volt, hogy a fiú ezeket a múltban akarja hagyni, amit termeszetesen mindenki megért.
- Mennyi ideig piszkáltak? - kérdezte Tsukauchi.- Úgy nagyjából 10 évig. - kapta el a fejét Izuku.
- Egészen tizenöt éves korodig nem volt képességed? - kérdezte Aizawa, de mielőtt Izuku válaszolhatott volna, feltett egy másik kérdést. - Akkor hogyan van most képességed?
Midorya látta, hogy All Might megremeg a széken, viszont Dekunak ezzel kapcsolatban nem is kell hazudnia, csak eltitkolni egyes reszleteket.
- Nem, nem voltam 15 éves koromig képesség nélküli. Hat éves koromban jelent meg, kicsit későn jött elő. Meg is mondtam volna anyának, hogy már nem vagyon képességnélküli, viszont akkor megláttam a híreket. Egy gonosztevőt kerestek, All for one-t. A képessége más képességek ellopása. Az én képességem is ez. Mivel megijedtem, hogy ugyan olyan a képességünk, inkább nem szóltam senkinek. Rájöttem, hogy akkor valószínüleg ő az édesapam és felkerestem.
- Akkor a jelenlegi képességed valakitől elloptad? - kérdezte semleges hangnemben Endeavor.
- Nem, mivel ez a képesség folyton fejlődik, ezért én már képességet másolni is tudok. Ez jokkal egyszerűbb, a képesség eredeti használója, pedig semmit nem vesz észre. - Na igen, igaz volt amit mondott, de nem a kérdésre válaszólt, így sikeresen elrejtette közte és All Might közti kapcsolatot.
- Hogy kerültetek ilyen közeli kapcsolatba Hawks-sal? - kérdezte Nezu, akinek már fúrta az oldalát a kíváncsiság.
- Megmentett. - válaszolta egyszerűen Izuku, majd visszagondolta arra a napra, mikor azt hitte el fog veszni, de Hawks megmentette.
Sziasztok!
Leszeretném szögezni, hogy ez nem egy Hawks x Deku ship. Csak úgy gondoltam Izuku egy báty szerepet lát Hawksban. Ezért bízik meg benne ennyire. Ennyit szerettem volna, köszönöm, hogy elolvastad. 🥰💗
YOU ARE READING
Sötétség [bnha]
RandomMi van akkor, ha Izuku titkolja a múltját? És mi történik akkor, ha ez a sötét múlt kiderül? Ebben az au.-ban Izuku All for one fia és Shigaraki öccse. Ez az első könyvem. Remelem tetszik. Izuku élete átlagos, legalább is első ránézésre. Aki viszont...