Izuku reggel a szokásos módon készülődött. Ő kellt fel előszőr, hiszen senki sem volt hajlandó reggel fél hatkor kikelni a jó puha ágyból. Deku mégis kikászálódott barátai mellől. Felvette a melegítőjét és egy rövidujjú pólót, és már indult is a szokásos reggeli futására. Ma különösen fáradtnak érezte magát, úgyhogy a futás nem tartott fél óráig sem. Visszament a szobájába felkapta az egyenruháját és a törölközőjét és már indult is lezuhanyozni. A forró zuhany jól esett neki, ráadásul hideg is volt kint. Szerencsére senkivel sem találkozott. Ezen nem is lepődött meg, hisz mindig olyan időben megy el fürdeni, amikor a többi osztálytársa legszivesebben alszik. Amikor felért szerelmei akkor kezdtek ébredezni. Elkezdtek készülődni, miközben a délutáni programukról beszélgettek. Előző nap Aizawa sensei kijelentette, hogy a délutáni edzések elmaradnak, mert tanári megbeszélés lesz. Izukunak volt egy elmélete, miszerint egy módszert próbálnak kidolgozni amivel leleplezhetik a nemlétező árulót. A zöld hajú tudta, hogy a liga nem küldött beépített embert az iskolába, hiszen akkor biztosan felismerte volna. Mivel minden rendes tagot ( nem az éppen bulizzunk egy jót egyszeri alkalmas tagot ) ismert ezért ezt pontosan meg tudta állapítani. Apja valószínüleg csak azért külte oda a ligát, hogy zavart keltsen. Valójában még pontosan Midorya sem tudja hogy az apja honnan tudta, hogy éppen hol van, habár a mai modern technikával az is lehet hogy nyomkövetőt tett a fia telefonjába, inkább azért hogy vigyázzon rá, de valoszínüleg ezt használta.
A lényeg, hogy a fiúk megbeszéltek maguknak egy randit. Volt egy csöndes helyük, egy park a város masik felén. Ritkán mentek oda emberek hiszen sokan a létezéséről sem tudtak. Ezt a helyet még Izuku találta azóta ez szinte a törzshelyük lett.
Pár perc múlva már mind a hárman készen voltak. Már csak a reggeli maradt hátra. Hallották ahogy egyre többen mennek le a közös nappali egyben étkezőbe. Todoroki és Bakugo átmentek a saját szobájukba hiszen még ott maradt pár cuccuk, meg mégsem egyszerre kéne lemenni, hamár titkos kapcsolatuk van. A három fiú titokban tartotta a kapcsolatukat, hiszen nem tudták hogy reagálnának rá a többiek. Izuku még pár percig a szobajában volt, kicsit rendett tett majd úgy döntött elindul megtömni az akkora már eléggé korgó hasát.
Mire leért Shoto már lenn ült az étkezőben a kis asztaluknál és Uraraka és Iida beszélgetését hallgatta. A zöld hajú felkapott egy tányért rátett egy szendvicset és már le is ült a barái társaságához.
- Jó reggelt. - köszönt a fiú.
- Jó reggelt. - köszöntek a többiek is.
- Éppen arról bestélgettünk, hogy ma könnyű napunk lesz. - mondta a lány.
- Csodálkozom is, hogy elmaradnak a délutáni gyakorlati óráink. Nem szoktak ilyet csinálni. - szólalt meg Iida miközben a szemüvegét feljebb tolta.
- Én annyira nem csodálkozom rajta. Hiszen a Gonosztevők Ligája már sokszor megtámadt minket ráadásul mindenben benne vannak amiben mi is. - mondta Deku miközben harapott egyett a reggeliéből.
- Igazából én is ezen gondolkodtam. Nem fura nektek, hogy mindig minket támadnak, és mindenhol ott vannak? - kérdezte Uraraka csöndesen.
- Úgy érted...? - kezdte Iida de a mondat közepén elnémult.
- Igen. - bólintott a lány. - Egy áruló lehet közöttünk.
- Ez egy elég merész kijelentés. - kapcsolódott be Todoroki is.
Ez után a lány csak megvonta a vállát majd a másnapi tesztről kezdtek beszélgetni. Miközben az iskola felé ballagtak, folyton a feladat megoldások voltak a téma, úgyhogy Izuku inkább a füzetébe temette arcát.
Pont időben érkeztek, ugyanis azután hogy leültek a csengő meg is szólalt.
Még előpakolni sem volt idejük, Aizawa sensei már be is lépett az ajtón. Furcsa volt, hiszen sosem jött be ilyen korán, ha meg nagyon ritkán még is, akkor a sárga hálózsákjába elfekszik és úgy tanít ( vagy nem ). Most viszont nem így történt. Aizawa kiállt a tábla elé, és gondterhelt arcát az osztály felé fordította.
- Szóval gyerekek. - kezdett bele a mondandójába a tanár. - Ma levelet kaptunk All for one-tól.Tudom, hogy rossz helyen hagytam abba😅, de legalább így izgalmasabb lesz. Köszönöm, hogy elolvastad. Nem sokára jövök. Addig is sziasztok!😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Sötétség [bnha]
AcakMi van akkor, ha Izuku titkolja a múltját? És mi történik akkor, ha ez a sötét múlt kiderül? Ebben az au.-ban Izuku All for one fia és Shigaraki öccse. Ez az első könyvem. Remelem tetszik. Izuku élete átlagos, legalább is első ránézésre. Aki viszont...