yeni bir gun

151 57 292
                                    

Maryo ve luta kralliklari arasinda savas cikmak uzereydi iki kralda bunun sonu gelmez bir savas oldugunun farkindaydi ikiside guclu krallikdi ama bu savas ikisininde sonun getire bilirdi. Krallar bunun olmamasi icin baris gorusmesi ayarladilar..
Maryo krali lahan ve esi elizabet luta kirali mikas ..
Mikasin esi yokdu esi vefat etmisdi aylesi sadece kizi ve ogluydu. Ama krall oglunun kim oldugunu bilmiyordu ta ki o gune kadar...
Baris gorusmesi baslar.
Krallar ortak karar vararak aralarindaki sorunu savas yerine siyasetle cozerler .
Kral lahan bu barisin kalici olmasi kendi kiziyla maryo kralin oglunu evlendirmeyi one surer ..kral mikas bunu kabul etmedi baslarda bunu ogluyla konusmasi gerekdiyini soledi.krallar sohbetlerini ederken ani bir ses patlamasi olur sehirden duman cikmaya baslar
Krallar balkona cikar gordukleri manzara karşısında sasirirlar dev bir ejderha sehri yikiyordu kukremesi binalari catlatiyordu..ejderha kahve rengine sahibdi.gozleri siyahdi bu da ona urkutucu hava katiyordu.. ejderha ilerledikce saraya daha fazla yakinlasir.....
aniden beyaz sacli bir cocuk cika gelir ejderhanin karsina dikilir
Bu sirada sehirdeki her kez ejderhadan kacar.
Genc ve ejderin oldugu yer:
+ Haa? Sadece bir toprak ejderimi?.?bunun icinmi babamin sohbetini birakdim.. ne guzel beni evlendiriyorlardi halbuki...
-kustah cocuk beni kucuk gorme sakin pisman olursun

Toprak ejderi cocuga kaya firlatir her yer toz duman olurken ejder cocugun olduğunu dusunur aniden cocuk ejderin kafasinda belirir ve ejderi elindeki zirhli eldivenle yumruk atar ejder affalar ayaga kalkmaya calisir bu sirada genc adam elinde kucuk mavi kure tutar kureyi ejderin agzina atar ejder aniden patlar krall lahan sasirir genc cocugun zorlanmadan ejderi oldurmesine inanamaz. Kiral cocugu saraya davet eder.

Kral lahan: gorduklerime hala inanamiyorum bu yasda cocugun bunu yapmasina imkan yok
Elizabet: ama goz onundeydi
Bir azdan gelir zaten cocuk
Kim oldugun ogrenmis olucaz
Ama ondan once baris gorusmelerine devam edelim

Asker iceri gelir ve cocugu getirdiklerin soler kral basiyla isaret eder ve cocugu karsilar
+ Beni ozledinmi baba??
Kral Lahan sasirir (bu cocuk mikasin oglumu yani)
Mikas bu senin oglunmu?
Kral mikas: evet ismi eren. Benim oglum .
Eren: memnun oldum
Kral lahan:ejderhayi yenen senmiydin?
Eren:evet bendim.buraya babamla birlikde geldim.. sonra sikildim disariya Sehri gezmeye cikdim ejderha ortaya cikdi halki korumak icin onu yendim
Kral lahan:anladim
Peki kac yasindasin:?
Eren:16 yasindayim

Arkadan bir kiz gelir krral lahan bunun kim oldugun sorar kral mikas konusmak ister ama oglu onun yerine cevab verir.
Eren: bu benim degerli bir arkadasim
İsmi sora.
Kral mikas sakinlik icinde bakar erene.
Kral mikas: oglunun bu kadar guclu oldugunu bilmiyordum onu senin yaninda pek gormedim
Kral mikas: sehir disinda gorevlerde olur kendi ordumun mavi kartal adinda olan generalim kesif gorevine cikmisdi cokdandir sehirde yokdu.

Kral lahan sasirir. Cunki mavi kartal ismi butun ulkelerde korkuyla anilan bir isim kendisi zalimliyi ile ve gucuyle korkulur. Ama bu cocuk cidden mavi kartalmi?
Kral lahan: oyleyse evlilik gorusmelerine baslayalim ?.

Eren sasirmis gibi yapar nede olsa konusalan sohbetleri dinliyordu ..ama bilmezlikden gelerek bu evlilik konusun ne oldugun sorar babasi kralliklari arasindaki savasi engellemek ve ulkelerin guclendirmek adina kizi mirayla evlenmesini ister.
Eren: haa.evlilik demek?...
Bunu daha once dusunmemisdim
Hep savaslari dusunurken hayatimi unutdum neredeyse
Eren dusuncelere dalmisken kral lahan sesi onu dusuncelerden ayirir lahan onun bu konuda ne dusunduyun sorar onu buna zorlayamazdi ne de olsa kral mikas yuzundeki ifadeyle olumsuz cevab alicani bekler gibiydi.
Eren: daha yasim kucuk
Ama kizinizla evlenmeyi kabul ediyorum ama bi sartla
+ Nedir sartin?
eren: kizinizla olgunluk yasim catincaya kadar nisanlu olucaz .
Qabulmu?
Kiral lahan: aslinda bende kizimi evlenmesi icin genc oldugub dusunuyordum ne de olsa kızım daha 15 yasinda.
.teklifini kabul ediyorum kucuk bey. Bundan boyle kizim artik senin nisanlin istediyin zaman gelib gore bilirsin kizimi.

Eren ve yanindaki kiz disari cikar kiz erenden neden onu arkadasi olarak tanitdigini sorar hizmetlisi yada kolesi oldugunu soleyebilirdi.
Nede olsa farki yoktu onun icin.kizin uzgun yuzunu goren eren onu neselendirmesi gerekdiyin dusunur cevab olarak onun. bir arkadasi oldugunu soler.

Krallar sohbet ederler.
Kral lahan kral mikasla sohet eder
Kiral lahan: oldukca tuaf biri yanindaki kiz sanirim onun esiri yada kolesiydi ama onu neden onu arkadas diye tanimladini sorar. Kiral mikan cavab olarak bilmediyini onun duygusal biri oldugundan kaynaklandigin soler.
Kral kendi kendine dusunur.
Cocuk buraya geldiginden beri degisdi..(ne de olsa cocugu 2 yildir taniyor aniden cocuk cika gelmis oglu oldugunu soler.

Arkadaslar hikaye devam edicek bir birinden guzel olaylarla.gelicek bolumde erenin kim oldugun acikliyicam bir az

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin