Kral mikas kizi mariyano kral lahan esi elizabet ve kizi mira salonda toplandi yapiyorlar.
+....isde bole oldu bu sekilde eren benim hayatimi kurtardi
Kral lahan: erenin bu kadar guclu ve acimasiz oldugunu bilmiyordum.. tum sehri yok etmis ..
Kral mikas: simdi konumuza donelim.. araneda yasananlar anesinin intikamiydi sadece ama ..
Mira:uzgunum ben sadece olasi bir savasi durdurmak istedim bole konu oldugun bilmiyordum...
Kral mikas:sen dogru olani yapdin simdi ki sorunumuz komsu kralligin biz savas ilan etmesi her ne kadar guclude olsak savas baslarsa savasda buyuk kayiblar vericez ama .. daha onemli konu var oda eren.... 4gundur uyuyor uyaninca..Eren odasinda uyanmaya baslar..
Eren: Ha.. neler oldu?
En son aranedaydim ama simdi..
Lanet olsun mira bana...Derken yaninda uyanan arsiya bakar..
Arsi:efendim uyanmissiniz
Hemen gidib krala haber vereyim.
Eren:dur
Mira nerde?
Onu ...
Arsi: asagida efendim konusuyorlar.
Eren:bana ihanet etmeye nasil curet eder.. bennn...
Arsi:efendim kabalik yapmak istemezdim ama.. mira hanim bence dogru olani yapdi ulkesini korudu olasi bir savasi engellemek istedi.
Eren:umrumda diyil bana ihanet etdi cezasin cekmeli .
Arsi:bunu yapmayin efendim
Prnses mira siz bayginken yaninizda bekledi.. siz bayginken hep uzgundu..kendini suclu olarak gordu.. efendim..
Sizin hep yani basinizda oldu...Eren dusunceli sekilde basini asagi saldi..
Benim icin uzuldu ha..?
Erenin uzgun oldugunu goren arsi erenin yanagindan opdu.
Eren:buda neydi simdi?!
Arsi:mutsuzsunuz sizi neselendirmek istedim.. hem gelicekdeki esinizden bir hediye..
Eren ayaga kalkar
Arsi:nereye efendim,?
Eren:asagi babamin yanina gidiyorum.Eren asagi inerken babasinin etrafinda mira ve ailesin ve orduda bir kac yetkili kisinin toplandigin gorur asagi iner ablasi prenses mariyano erenin geldiyin gorunce onun yanina gelir ve ereni kucaklar.
Mariyano:kalkmaman gerekir daha yeni uyandin henuz...
Eren: kraliyetden baska kim varsa hemen disari ciksin..
Babasi basiyla buna oy verirken erenin gozleri ona dikilmis olan miranin yuzune bakar.. eren bir sey demeden babasinin yanina gelir.
Eren: yetkili kisiler burda toplandigina gore kotu seyler oluyor.
Kral mikas:evet oglum komsu krallik olan olan araf kralligi bize savas ilan etdi 10 gun icin de buraya varmis olurlar..
Kraligin kral ve kralicalarni tehdit ettdin mira olmasydi ...
Eren:yoluma cikan kimseye acimam..
Simdi prenses mira bana ihanetin icin cevab vericeksin?!
Mira:ben sadece ulkemizi korudum.. bir savas baslardi ve ..
Eren:gerekirse butun ulkeyi yok ederdim
Ama bana ihanet etmeyi secdin..
Mira:hayir ben sadece...
Eren:sanirim benim kim oldugumu ve nelere kadir oldugumu bilmiyorsun bunu sana gostermem gerek..Bana ihanet etme curetinde bulundun mira... istersem kraliginizi halkinizi esir alirim yok ederim anladinmi?.beni başkalarıyla bir tutma ofkemin onunde kimse duramaz...
Aniden sarayin uzerinde erenin ates yilani beliri verir.
Eren elindeki alevle her kesin donub kalmasi bir olur her kes olucaklari bekler prenses mira yuzundeki korkuyla yerindece donub kalir...
Sehirin ustunde aranedaki gibi mavi simsekler cakmaya baslar.. kral mikas korkuyla eren bakar .
Erenin sakinlesdiyini gorur ve erenin ne yapicani bekler.
Eren ona bakan arsiyi gorur arsi uzgun sekilde sanki erenin bunu yapmamasi gerekdiyin solermis gibi erene bakar.. eren kendi kendine icinde konusur..
Eren:(ahh ne oluyor bana simdiye kadar saldirmam gerekirdi.. ama simdi nedense...
Lanet olsun gercekden ben bir kiza yenikmi dusuyorum..Eren eski bir anisin hatirlar. .
+Eren guclenmissin
Ama unutma her ne kadar o perinin gucune sahibde olsan guc tek basina yeterli diyil..
Aski sevmeyi sevilmeyi.. arkadaslik baglarini ailenin ne oldugun yasaman lazim. Tek basina yasayamazsin ..Simdiki an...
Eren:baba kararimi verdim...
Kral mikas :nedir oglum ?!
Eren: hazirliklara basla babama bu konu uzamaya basladi..
Yarin aksam dugun vakti..
Ben prens eren prenses mirayla evlenmeye karar verdim..
5 gun sonra yanimda bir kac kisiyle araf kralligina gidicez..Her kes erenin dedigine sasirir. Cunki her ne kadar savasa gitmesi normal bir sey olsada mirayla evlenmesi beklenmedik durum her kes mirayi cezalandiricani dusunuyordu..
Eren bahceye cikmak istediyin soler..
Eren bahcede gezerken arkadan ona birinin yaklasdigini gorur..
Eren gelen kisin arkasina gecer ..
Eren soguk bir tonda..
Eren:neden beni izliyon.neden geldin buraya...
Mira:..... Ben uzgunum eren..
Eren: sorun diyil sana kizdigim dogru ama sana olan sevgim ofkemin uzerinde mira.. ama benim kalbimi kirdin kendini affetdirmen gerek.
Mira:nasil peki?
Eren:bunu kendin bulman gerek..Eren sanki bir sey istermiscesine miraya bakar.
Mira .. ereni oper.. eren buna karslik olarak onu geri oper.. mira basini erenin omzuna yaslar.. bir kac dakika bu sekilde kaldikdan sonra yurumuye baslarlar.
Eren: bu seferki cabuk bitdi bir dahakine daha uzun surmesini isterim..
Acaba tekrar ofkelenirsem beni tekrermi op.....eMira aniden erenin yanagindan oper. Eren sanki utanircasina miraya bakar..
Mira: beni geride birakma eren.. sana ihtiyacim var beni birakma.. araneda olanlar icin uzgunum eren.. ama bunu yapmam gerekirdi...
Eren: sakin ol prenses aglamak sana yakismiyor..
Merak etme bir daha senin uzulmene izin vermiyecem..
+Hey siz ikinizin iyi gecindiyiniz gorduyume sevindim.
Eren: hey bu tesrifinizi neye borcluyum prenses mariyano...
Mariyano:sizi merak etdim ..Bolum nasildi??
Ben sevdim bu bolumu.begendinizse beyeni atin.hikaye hakkinda dusuncelerinizi yorumlarda bahsetmekden cekinmeyin :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasiAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...