ormandaki yolcu

7 4 0
                                    

Eren ve diyerleri kendi kralligindan yola cikarak araf kralligan dogru ilerlerler yolculuk uzun ve yorucu gecdi.. eren aksam vakitleri ormanda sik agaclardan aralida orta buyuklukdeki bir aciklikda kamp yapmayi onerdi.arkdaslari yorgun olduklari icin erenin hu teklifini hemen kabul etdiler.
Eren ve diyerleri atdan inerek aksam icin hazirliklara basladilar eren ve luk ormanda yiyecek bulmak icin avlanmaya gider bu sirada diyerleri eren gelene kadar hazirlik yapar. Sora ve arsi uyumak icin otlardan ve calilardan bulduklari yumsak yesilikleri yatak icin yere sererler.. mira ve mariyano ates yakarark sohet ederler.mira erenin korkuc ve zalim hemde oldukca sevimli ve utangac biri oldugun soler. Prenses mariyano bir sey demez.. kardesi hakinda soledikleri dogru..
Eren ve luk elerinde bir keyik avlamis sekilde gelir
Eren geyigin derisin yuzmeye baslar. Erenin pisirme ve avlanma yeteneklerin goren mira sasirir simdiye kadar erenin sadece savas becerilerin gormusdur..
Eren 1saat sonra yakaladiklari hayvanin derisin yuzmus. Ve kamp atesinin etrafinda her kese bir sis olarak paylamisdir. Her kes kamp atesninin etrafina toplanir. Hes mutlu sekilde sohbet ederler. Eren aniden kalkar yuzu asik sekilde cadirina gider.. aniden erenin bu gidisi her kesi sasirtir az once neseli olan eren simdi uzgundu .. her kes erenin ofkesini intikam ve oldurme arzusunu gormusdur ama uzgun halini gormemislerdi.en cok da mariyano ve mira eren icin endise eder... Bu sirada eren agaclardan yapilmis yataga ve uzerine dal ve sarmasikdan yapilmis olan cadirda yuzu cadirin tavanina bakicak sekilde uzanir... Yanaklarindan gelen yasla ic ceker...
Eren:(neden bu ani hatirladim simdi....
Kahretsin asla unutamiyorum .. onu benden alanlari yok edicem hepsini...

Kecmis bir zaman.eren ve yanindaki bir kiz zindanda ayaklari zincirle baglanmis tozlu elbiseleri ile bir biri ile konusuyorlar..kucuk kiz erene:
+Dayan burdan kurtulucaz her sey iyi olucak tekrar amcanin yanina gidiceksin..

Eren aglar sekilde yanindaki kizin konusmalarin dinler..
Mavi uzun saclari acik mavi olan gozleri olan kiz ereni sakinlesdirmeye calisir.. ama eren yaraliydi.. yarasini giysisinden kopardi bez parcasiyla erenin ayagindaki yarayi sarar...
Aniden zindana gelen siyah sacli tek kollu adam erenin karnina tekmeyi atar eren aci icinde yerde yatar ..tek kollu adam kizin kolundan tutar ve zindandan aparir..
Eren aci icinde yerde yatar ve olanlari izler...
Eren:bu kadar gucsuz olmasaydim bunlar olmazdi..
+ onu kurtarmak istiyormusun,?

Simdiki an.. eren gozlerinden akan yasi siler.. dusuncelere dalar..mira mariyano ve sora erenin yanina gelir.
Mariyano:ne oldu eren.. bizimle guluyordun sevincli halin aniden yok oldu uzgun sekilde cadirina geldin.her kes seni merak ediyor..
Eren:devam etmem gerek o beni uzgun gormeyi sevmezdi..
Mira:bi seymi dedin?(
Eren:yok bir sey..sadece bu gun yoruldum dinlenmem gerek..

Mira ve diyerleri surat asarak erenin sikintili oldugun anlarlar ve giderler. Eren miraya seslenir ve onun burada kalmasini ister ..
Mira:neler oluyor eren?
Senin icin endiseleniyoruz.....

Eren miraya sarilir mira erenin aci cekdiyini anlar.. ve yere uzanarak erenin yanina yatar erenin saclarin oksar ..eren bu haraketle kendini guvende bir aile sicakligin hissetmis gibi gelir...
Eren yavasca gozlerini uykuya teslim eder..
Eren:beni yanliz birakma..sana ihtiyacim var.

Mira duydugu bu lafa gulumser ve erenin alnindan oper.ve onun hep yaninda olucani soler...

Sabah vakti: eren uykudan kalkar yaninda uyudugu miraya bakar sevincli bir gulumsemeyle disari cikar.. diyerleri erenden once kalkmis kahvalti icin meyve toplamis..
Eren sabahin goz kamasdiran isiklariyla birlikde ..
Luk:hey eren dun bizi cok korkutdun .. bize uyumak istediyini soleye bilirdin bizde endiselenmezdik bu kadar...
Eren:kes sesini aptal...

Her kes luku zamanla tanisada eren lukla yapdigi kavqa yuzunden aralarinin bozuk oldugun dusunur.. bazen bir arada gelseler bile erenin ne yapicagi beli diyil..
Eren:sabah erkenden konusman yuzunden uyuyamadim bu yuzden cezalisin ilk araba surme sirasi senin...
Luk:ha bu haksizlik...ama
Mariyano,:keyfin yerinde kardesim.. hadi luk karar verilde cok gurultucusun bu yuzden cezani kabulenmelisin....
Her kes gulerek arabaya bindi .. araba da diyerleri Luka takilarak guluyorlar.. luk aniden arabayi durdur. Diyerlerine arabadan inmelerini soler
Eren ve diyereri arabadan iner. Luk direk konuya girer ..
Luk karsiyi isaret ederek.. bakin orda araf ordusun bir kismi var bunlar kara ordu diye bilinir ..
Ne yapicaksin?
Eren:ilerliyecez .

Eren ve ekibi gelen orduya taraf giderler ordunun basinda liderleri gibi duran adam ordusuna dur emir verir...
+Siz kimsiniz?
Eren:biz maryo ve luta krallgindan gelen elcileriz. Buraya araf krali....
+Kimi kandirdiginizi saniyorsunuz.
Kralligin bize anlasma icin kucuk cocuklari gondermesine inanicamizimi yani..
Vey velet ya casussunuz yada kacak her iki sekildede olmeniz gerekiyor..
Ben kara ordu generali siryus.
Eren:siryus ha...
Bende karsima cikmani bekliyordum uzun zamandir...
Siryus:sen de kimsin..
Ah buldum sen o cocuksunn
Labaratuvarimi yok eden..
Bakiyorum kendine yeni kiz arkadas bulmussun..
Onuda Saranin yaninda gondericem senide peslerinden yalnizlik cekmezsin bolelikle..
Mira,:eren neler oluyor..
Ne diyor..
Eren:geberticem seni..

Erenin susmasiyla dev ates yilani ortaya cikar eren ofkeli sekilde yilana saldirmasini emr eder..
Yilan ordunun uzerine gider orda olan adamlari parcalamaya baslar..
Eren:yok et onlari hepsini katlet.
Siryus:guclenmissin ama ordumu yenemez yaratigin..

Siriyus yaratigin cagirir dev bir kurt yilanin uzerine atlar.
Siryus bu sirada erenin uzerine ates den bir top gonderir
Eren uzerine gelen ates topuna bakar ve gulumser. Aniden erenin etrafin mevi alevden duvar sarar.
Bu sirada ates yilani uzerine gelen kurdla savasir kurd yilani yaralar ama yilan kurdun uzerine dolanir ve kurdu sikmaya baslar.
Kurd haraket edemez.
Eren kurdun yanina gelir. Kurd sanki merhamet dilenircesine ulumaya baslar...
Erene yilana kurdu birakmsini soler.
Kurd erene bakar..
Eren yildirim kafesini olusdurur.....
Mutlak yetenek etkin yildirim cehennemi...
Gokden mavi yildirimlar dusmeye baslar. Sonra yildirimlar dusdugu yerde bekler.eren avucunu bukmesi ile birlikde kurt yildirimlar arasinda can verir...
Siryus:uzgunum lutfen beni affet..her seyi yaparim..
Ben olmek istemiyorum..
Eren:yok ol seni solucan...
Mira:bekle eren buraya araf kraligiyla baris yapmak icin geldik onu oldurursen........
Eren:araf krallgini yok edicem drago ...

Eren elinde olusan kucuk alev parcasini siryusun vucuduna atar. Once hic bir sey olmaması siryusu sasirtir..
Taki icinden mavi isik cikana kadar..siryus icinden mavi alevler cikarak patlar.. erenin ates yilani saldirmak icin hazir sekilde bekler..
Mira:eren...

Eren gozunden yas gelerek konusur..
Eren: keske ... Keske..o zman onu kurtara bilseydim.. uzgunum Sara seni koruyamadim......
Hepsi benim sucum....
Araf krallgini kendi kaninda bogucamm....
Gel bana miyu.

Erenin yaninda kucuk ama guzel kanatli kiz belirir.nerdeye bir el kadardi boyu.. erenin alevleri gibi teni giysileri gozleri ve saci mavi idi..

Mira ve diyerleri erenin bu haline bakar ve sara denilen kizi merak ederler...eren onun icin goz yasi dokmesi onun icin onemli biri olduğu anlamina geliyordu.peki ama kiz nerdeydi...
Eren bu soruyu cevablamadan bayilir arkadaslari erenin yanin kosar.....

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin