intikam soguk yenen bir yemek

14 7 0
                                    

Maryo ve luta krallari ve ailesi sohbet ederken kral mikas dunden beri oglunun nereye gitdiyini merak eder akademiye gitmemis nerde bu cocuk der.
Kizi babasini sakin olmasini soler. Ama bole bir sey ilk defa yasaniyor kardesi sakin biri ama ofkelendiyinde neler oldugunu biliyordu ama daha once kayib olmamisdi.
Eren aniden cika gelir oglu kanlar icinde arkasindada yarisi yakilimis nerdedeyse olecek birin getirir her kes saskinlikla bekler kralica elzabet ve kizi mira ve prenses mariyana korku icinde eren bakar..
Eren getirdiyi adami yakmaya baslar maryo krali durdurmak ister ama kral mikas bunun bosuna oldugunu oglunu durduramiyacani soler.
Oglu krala doner:
Eren,: baba bu adam annemi olduren insan..
Hepsini yok etdim klani kendi cehennemimde yakarak kul etdim.
Ama liderleri kacdi bu yuzden yardimcilarin esir aldim ..

Eren disari miraya hediye almak icin gitdiyini orda boynunda yara izi bulunan yani esir aldigi adami gosterir. Eren boynundaki ve kolundaki dovemeden bahseder amcasinin annesi ni olduren adamlarda oldugun soler .kral bunlarin bir haydut cetesine aid oldugunu soler. Eren kral yokmus gibi konusmaya devam eder. Ormana kadar takib etdiyini sonunda ormanda bir klan kadar buyukluyunde adamlar oldugunu orda agacalda yasadigini bir az bekledikden sonra adamlarin yanina gitdiyini soler adamlar cocuga saldirmis eren hepsini doverek ilder tahtalardan yapilmis eve gider orda siyah giysili birin oldugunu ve yara izi olan adamin konusdugunu gorur. Eren ileri cikar yara izi olan adamin yakasindan yapsiri ve 10 yil once bir kadini oldurdunmu diye sorar: adam evet der ve erenin karnina yumuruk atar eren sakince adami izler adam konusmaya baslar biz oldurduk yanindaki cocuguda oldurucekdik ama gitmek zorunda kaldik sanirim sen o zamanki cocuksu. Buraya olmeyemi geldin ha?
Eren bun laflarin uzerine ofkeden kudurur. Cadiri alevlere verer liderleri gibi duran adam erenin guclu oldugunu anlar kendisi adamlarina onu oldurmesi gerekdiyini der kendisi kosarak ata biner ve kacar. Eren orda duran adamlarin silahlarla uzerine geldiyin gorur..gelen adamlari yakar adamlar onu yenemiyeceyini
Anlarlar ve yaratiklarin cagirmaya baslarlar eren gelen bes yaratiga bakar bunun icin zamani olmadigini soler. Kendi canavari olan ates yilanini cagirir. Erenin niyetini anlayan yilan yaratiklari oldurmeye baslar eren sakin sakin uzerine gelen adamlari oldurur geriye kalanlar kacmak isterken eren yaratigi geri cagirir ve ates cehennemi teknigiyle ormanin bir kismini ve orda olan canlilar yok eder geriye kalan yanliz takib etdiyi adam ona neden yapdigini sorar adam cevab vermez eren yaninda duran kilici adama saplar adam aci icinde bagirir . Ama konusmaz eren alevleriyle yakmaya baslar adami . Adam konusur ve liderlerinin emri veridiyini soler.eren adami tutar ve yilanin cagirir ona biner ve saraya gelir ...
Hes kes erenin anlatdiklarinindan dona kalir ve korkmaya baslar. Kral adamlarin cagirir yerde yatan adami zindana atmasin soler bu sirada ofkeden kuduran eren.
Ern; hepsini gebercitem ofkemin alevlerinde cigliklar icerisinde kul edicem onlari. Gerkirse butun bir sehri katletmem gerekse bile umrumda diyil..
+ Acilar icinde yasa efendim bunu yanina birakmaz..

Eren adami mavi alevleriyle yakar. Geriye kulleri bile kalmaz her kes erenin soguk kanligini ve gozlerinde beliren oldurme hissini izler eren cekib gider.
Aksam vakitleri krallar ve ailesi yemek masasinda sohbet ederler kralica elizabet erenin tehlikeli biri oldugun soler bole birinin nasil kraliyet ailesinde oldugun sorgular prenses mariyano cevab olarak erenin yasak ormanda buyudugunu. Açıklar ailesinin basina gelenleri anlatir. Haydut surusunun canavarlari avlamaya geldiklerini ereni yolda gorduklerini onu soymaya kalkisdiklarini erenin onlari nasil oldurduklerini.hizmetcisiyle birlikde ormanda basina geleneleri aciklar.kralica sok olur erenin bir katil olucani aklindan bile getirmez erenin kizina ve ailesine zarar vere bileceyini soler kral mikas erenin bole bir sey yapmiyicani soler ..
Bu sirada eren iceri gelir hala ustu kan icinde odasina gitmeye calisrken prenses mira erenin karsinisa kecer kral korkar daha once eren bu sekildeyken eren engelle olmamis engel oldugu kisiyi ise oldurduyun gormusdur.
Mira: hey eren banyo yap ve yemek ye bizimle.konusalim bir az

Eren sesiz sakin ilerler mira karsina kecer erenin. Kral ve prenes mariyana korkarak erene bakar daha once erenin karsisinda bole yapacak cesareti kimsede olmamis her kes erenin ne yapicani bekler.
Eren: hey prenses karisma bana.
Mira: yapdiklarin dogru diyil masun insanlari olduruceni soledin buna izin veremem eren.
Eren:benim isime karisma bu katiller olmeyi hakk etdiler bana simdi onlarimi savunuyorsun???
Mira: hayir ama oldurmek dogru diyil.
Ben senin nisanlinim senin yaninda olmam gerek seni yanlislardan korumam gerek .
Ama sen bizi korkutuyorsun bize sana yardim etmek icin izin vermiyorsun sen...

Eren mirayi kendine ceker ve ona sarilir her kes saskin saskin bakar.
Eren: bak prenses ben katilim bunu saklamaya bile calismadim. Ama sen simdi bana kalkib vaaz veriyorsun...
Sanirim seninle evlenince beni her gun azarliyacaksin.. simdiden kendimi buna hazirlamam gerek
Ve bu senin icin.
Sana almisdim
Bu yuzuk icerisinde buyu barindira bilir. İcerisine kendi alevlerimi koydum yenemiyeceyin biri olursa bunu kullan ates sana zarar vermez
Ben yukari odama dinlenmek icin cikiyorum yarin sinav var dinlenmem gerek.

Her kes erene bakar eren sanki bu gun katliyam yapan adam gitdi yerine baskasi geldi babasi kral mikas erenin prenses miraya ne kadar deger verdiyini anlar sanirim ask insani degisdirir...
Eren banyo yapip uyumak icin gider bu sirada prenses mira gelir erene caninin sikkin ola bileceyini bu yuzden yanina geldiyin soler eren buna sasirir ama sevinir bir yandan.
Eren sarilir miraya ,mira buna karsi koymaz birlikde sarilirken uykuya dalirlar..
Sabah kalkidiginda eren miranin yaninda oldugun gorurunce sevinir.yuzunde gulumsemeyle agasi duser

Bolum nasildi ben yazarken eglendim:)

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin