katliyam.

15 6 0
                                    

Erenin saldiricani bekleyen insanlar haykirarak oldur diye bagirirlar erenin bir sey yapmiyacani gorenler sinirlenmeye baslarlar .
Aniden meydana bir adamin cika gelmesiyle her kes susar adamin guclu ve onemli biri oldugu her halinden belli.
Erene saldirir eren savusdurmak ister ama omuzlarindan giren mizraklarla yerde kana bulanir eren  gozlerin kapatmis ve olduyun dusunur bu sirada aglayan kiz onu izler arenadaki adam erenin karnina tekme atar eren sadece inler . Adam savas meydaninda savasmayan zaten olmusdur. Eren bu sesi tanir bu ses handaki yakdigi askerdi.
Ama artik cok gecdi eren... Oldu yada en azindan her kes ole sanirr.
+Hey cocuk neden savasmiyorsun?
Eren:sen kimsin?
+Ben senin yaratiginim
Ben bir ejderha yilaniyim
Eren: ne demek bu?
+ Beni sana amcan verdi seni korumam icin sen benim sahibimsin beni kullan gucumu sana vereyim hepsini yok .
Eren: neden yapayimki?
Zaten yasamam icin sebeb yok.
+ Bunu neden cok güçlüsün gucunu tam konturol edemiyorsun daha sana yardim ede bilirim.
Benim gucumle onlari kolayca yok ede bilirsin.
Eren: anlami yok neden direneyimki?!
+ Deyer verdiyin insan su olmek uzere onu kurtarmak istemiyormusun. Yaninda olan kiz cabuk olmazsan olucek kararin nedir simdi?

Eren kalkar  her kes sasirir arenadaki adam saldirmak ister ama aniden  mavi alevler icinde yok olur bu goren diyer korumalar erenin ustune gelir eren goz kirpiminda butun arenadaki kalabaligi seyircileri yok eder.
Bunu izleyen kiz erenin onlari  nasil sogukkanlilikla yok etdiyin gorunce. Korkudan dona kalir erenin onun uzerine geldiyini gorunce bana zarar verme diye yalvarir eren bir sey demez kizin eliden tutar ve bu sehirden gidiyoruz der
Ama nasil sehirde her kes bize saldiricak..
Kiz lafin tamamlamadan ortaya bir yilan cikaf siradan yilan olmadigini anlar bir ates yilani.. ama neden burda
Yoksa.... Erenin konturolu altindami?
Eren yilana biner kizide binmesi icin zorlar. Yilan arenayk dagidadak disari cikar eren aniden disardan gelen adamlarin onlara saldirmak icin hazirlandigin gorur. Erenin yilani tek hamledi hepsini yutar  ilerledikce yilan ve eren sehri yom eder eren  alevleriyle her seyi yom ediyor yilansa her seyi yiyor yada parçalıyor.  Her sey cesetlerle dolu insanlar kacmak ister ama eren izin vermiyor her kesi yok ediyor sonunds sehirdeki  her kesi yok eder eren. Yaninda duran kiz bu manzara karsisinds kas kati kesilir herki yok ederken sogukkalligi ve yuzunde o siritma.. durdurmazdi sehir yok eden birin.. sadece ona zarar vermemesi icin ona yalvarmakdan baska caresi yokdu.
Eren sehirden uzaklasdikdan sonra ejderha aniden kaybolur ve erenin elinde bir tas belirir eren kiza taraf doner ve ona yaklasmaya baslar
Erenin ona yaklasdigini goren kiz dizleri uste coker ve aglamaya baslar erenin ona zarar vericeyini sanar ve erene ona zarar vermemesi icin yalvarir eren soguk ve acimasi gozlerle erene bakar
Yan cebinden para kesesi cikarir kiza uzatir kesenin ici altinlarla ve kitab vardi icindede . Sifa buyuleri savas buyuleri vardi icinde erenin bunlari ona verdiyin gorunce eren bakar ..
Eren: bunlari al ve kendine hayat kur bu  buyuleri kullan ve guclen  bana yardim etdin buda karsiligi  ne istersen yapmakda serbestsin ..

Eren uzaklasir. .. kiz arkadan sadece baka kalir.
Simdiki ann.....sonunda turnuva gunu gelir eren diyer akademiden gelen kisilere bakar yukarda duran kisilere yavasca selemlayan akademi ogrencilerine bakar   buyu konseyininde burda oldugu anlasilir.buyu konseyi her iki kralligi korumak icin olusdurulmus bir topluluk icinde savascilar buyucler  suikastciler . Var .. iclerinde guzel sarsin bir kiz var bu kiz erene tanidik gelir solentilere gore ulkedeki en guclu kisilerden biriymis. Kendisne buyu kralicasi denilen kisi   heris isimli erenle nerdeyse yasit biri. eren kizin ona bakdigini gorur. Ama umursamaz.. sonunda her kes yerin aldikdan sonra turuva kurallarin anlatirlar  her kes bir kisiyle dovusecek kazanan ikinci ve son etaba girmeye hakk kazanicak. Kazana kisi istediyi seyle odullenicek ..
Turnuvanin iki gun sonra oldugunu o zmana kadar dinlenmeleri icin yerlere ayrildigini antireman da yapa bilecekerini solerler.

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin