Her kes sarayda toplanir prenses mirayla prens erenin nisanini kutlarlar.kirallar butun kirallikda kutlamalar yapilmasini emreder. Bu siralarda prenses nisana hazirlanirken eren balkondan onu izler. Erenin babasi ve miranin babasi kursude beklerler ve nisan toreninin son hazırlıklarını yapmaya hazilanirlar. Eren dalgin etrafa bakarken hizmetliler kralicanin ve kizinin onu beklediyini solerler. Eren kiralicanin yanina gider.
Kralica:hos geldin eren. Dun olanlari duydum ve sasirdim kral seni kızına solemedi seni sir olarak tuttu.akrabasi oldugunu soledi.
Ah isde kizimda geldi..
Prenses mira: sen burda ne yapiyorsun?
Burasi benim ve komsu ulkenin prensinin nisanlanicagi yer..
Defol burdan senn...
Eren:(haa sanirim bu kizla konusmam gerek. Ama zamani diyil.) Simdi: ben prenses sen..
Kralica:kizim ona kabalik yapiyorsun o senin nisanlin ve kiral mikasin oglu eren. Yagami.
Simdi asagi inin ve torene baslayin.Toren baslar. Prenses mira ne kadar kaba davrandigini ve ona saygisizlik etdiyini erenin ondan ayrilmak icin bahane olarak kullanicana karar verir. Bu sure zarfinda eren tek bir kelime bile etmez. Prenses onun savas baslaticana karar verir bunu engelemek icin her seyi yapmaya karar verir.
Tabi eren baska seyler dusunur
Eren:(acaba yarin okulda ne olucak!? Benim gibi biri evlenmeye layiqmi bole guzel bir kizla. Hem guzelliyi bos evlenmelimiyimki?)Toren biter eren ve prenses balkonda yanliz baslarinadir eren bu sure zarfinde tek bir kelime bile etmez.
Prenses mira: ben uzgunum size bole davranmam gerekliydi.eyer beni kendinize layiq gozmezsenin bunu anlayisla karsilarim. Ama sizden ricam savas baslatmamaniz. Ne Gerekirse yapmaya hazirim
Eren: yemek yiyelim prenses o zaman.
Prenses: ? Ne demek istiyorsunuz?
Eren: bu konusma tarzini sevmedim
Beni dinle senle ne ayrilmaya ne savas baslatmaya gerek duymuyorum.
Aksine sana deger veriyorum.
Benle nisanin yuzunden sikinti cekmelerini ablam bana anlatdi.
Senin yaninda olmak ve sana arkadas olmak isterim
sen benim gelicekde karimsin yani seni korumak ve sevmek benim gorevim
Prenses: tewkurler ...ben...
Eren: bu gun dinlenelim su an tatil tatil bitince akademide gorusuruz.
Prenses:sizin cok guclu bir buyucu oldugunuzu duydum bir orduya bile ihtiyac olmadan bir sehri ele gecirib yok ediceniz soleniyor sizin gibi biri okula neden gitmek istesinki?
Eren: sanirim bir nedeni yok
Baslarda seni gormek icin geldim sonra neden geldiyimi bilmiyorum
Sanirim eglenceli bu yuzdenPrenses erene saskin saksin bakar.
Eren kiza baglanmis anlasilan yarinin nele getirdiyin merakla bekler.
Eren odasinda kendi kendine dusunur prensesin ona guclu demesini ... .Arkadaslar gelicek bolum icin suprizlerim var. Yorum ve beyeniler gelsin.
Bu benim ilk kitabim umarim hosunuza gitmisdir
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasyAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...