Kiral mikas dusuncelere dalar oglunun 2 yil once ortaya cikisini hatirlar...
2 yil once kiral mikas halkinin onunde konusma yapar ve sarayina cekilir
Bu sirada asker kosarak ona taraf gelir asker ona guclu bir gencin onu gormek istediyini soler kral bunu qabul etmez ama asker onun yasak ormandan geldiyini ve onun bir buyucu oldugun soler kral yasak orman ismini duyunca sasirir ve onu kabul eder.
Genc saraya gelir:
Kral: yasak ormandanmi geldin?
+ Evet orda buyudum ve orda amcamla yasadim.
Kral: peki buraya neden geldin.?
+ Amcam olunce yanliz kaldim sonra orayi terk etdim 2 yil yanliz basima yasadim ve canavarlari avladim sonra buraya amcamin bahsstdiyi ailemi bulmaya geldim.
Kral: ailenin kim oldugu hakda fikrin varmi.yada nerde olsu hakda burasi buyuk bir ulke.
+ Ben buldum ailemiBunu solemisiyle kolundaki dovmeyi gosterir kiral ve kizi ona sasirarak bakar. Kiral buna inanmaz ama dovmeye bakinca bunun onun oglu oldugun soler genc annesinin ormanda kayb oldugunu orda onu dogururken vefat etdiyini gecmisini mektuba yazarak onun yanina koydugunu amcanin onu bulub buyutduyunu aciklar.
Kral esinin ormanda kayb oldugunu onu aradiklarina yagmen bulamadiklarini soler ama onun cocukdan haberi yokmusGenc cocuk seytanca sırıtarak ona bakar kral gozlerindeki vahseti gorur bunu bir az dusunmesi gerekdiyini bunun hassas bir konu oldugun soler o zamana dek kalede kala bileceyini soler. Bu sirada kralin kizi mariyano cocuga seslenir
Mariyana: hey cocuk sen benim kardesim diyilsin seni asla kardesim olarak gormuyucem.
Genc:ismim eren ve senin kardesinim bunu kabulenib kabulenmiyeceyin sana kalmis artik.Eren cekib gider aradan gunler kecer eren ormana gitmeyi karar verir babasi ona koruma vermeyi teklif eder eren kabul etmez . Askerlerin onu yavaslaticani soler
Eren kaleden ayrilir.Prenses mariyana odasinda bir kiz cagirir kiza ereni takib etmesini soler.
Kiz kabul eder.Kirallik sinirindaki orman eren ormanda yurur kiz erenin arkasinda gezer aniden kaybolur.
+ Nereye gitdi?!
Eren:tam arkandayim beni takibmi ediyorsun kimsin sen casusmusun?!?
+Hayir ben prensesin hizmetkarlarindan biriyim prenses sizi takib etmem icin yolladi.
Eren: anladim .evine git prensese beni kaybetdiyini sole .Kiz geri doner yolda karsina bir gurub haydut cikar haydutlar kiza butun ve parasini vermesini soler kiz parasinin olmadigini soler. Haydutlarin lideri gibi gorunen adam ona paran yoksa kendini bize vermen gerek kiz bunu duydukdan sonra kacar yolda giderken haydutlarin atdigi ok onun bacagina saplanir
+Ben kralliyetden..im bunu yaniniza birakmazlar ben.. benn
Birisi yardim etsinHaydutlar kiza saldiracakken genc bir oglan cika gelir
- kizi rahat birakin ve kacin bu son uyarim size
+ Sende kimsin kaybol burdan burasi senlik diyil..Genc cocuk aniden liderin kafasini koparir diyer haydutlar bunu. Gorunce dona kalir gencin ustlerine geldiklerin gorunce onun ustune saldiriya gecerler
Genc seytani bir siritmayla ona bakar aniden elinde mevi bir alev berilir.
Her kes onun bu alevinin bir sey yapmiyicani dusunur ve ona saldirir genc alevi onlara atar buyuk bir alev onlara saldirir . Ve hepsini yakar hepsinin olmus oldugunu goren kiz korkarak kacmak ister bacagi yarali oldugu icin kacamaz bu sırada genc onun yanina gelir.kiz ona saldiricani dusunur.
Kiz korkar: lutfen bana zarar verme her seyi veririm ben kralliyetdenim
+ Bunu biliyorum nede olsa benim takibcimsinGenc adam maskesini indirir
Kiz onun takib etdiyi insan oldugunu gorur ondan korkar onun bu kadar guclu ve zalim biri olduguna sasirir erenin ona zarar vericeyinden korkar eren sanki bunu hissetmis..
Eren: sana zarar vermiyecem
Butun bu haydutlari etkisiz birakdigimi gordun sana zarar vermek istersem kimse buna engel olamaz
Hadi saraya donelim
+ Bensiz gidin ben sadece sizi yavaslatirim
Eren: evet oyle bu bacakla cok yasamazsin zaten.Eren bir iksir cikartir elinde ona bakarken bunu bole bir kiz icin kullanib kullanmamak arasinda dusunur kizin daha fazla dayanamayacani anladiginda iksiri kizin yarali olan bacagina doker kizin bacagi dakikalar icinde iyilesir. Kiz aniden yurumeye baslar. Saskin saskin erene bakar
+ Bu da neydi daha once bole iyilesdirme iksiri gormemisdim
Eren: bu her tur yarayi ve hastaligi iyilestire biren bir iksir elimde sadece bir tane kalmisdi onuda sana karsi kullandim kendim icin sakliyorum aslinda bunu.
+ Bole bir seyi benim gibi degersiz hicmetci icin kullanmamaliydiniz ben bunun karsiligini oduyemem. Bile. Ben...
Eren:hadi gidelim burda isimiz bitdi saraya donelim artik
+ Tamam ..benim ismim sora prensesin hizmetcilerinden biriyim...
Bana karsi yapdiginiz iyiliyi oduyemem ama karsiliginda kendimi size adiyicam artik sizin hizmetkarinim.Eren ve kiz saraya doner kral onlari bu halde gorurken ne oldugunu sorar eren baslarindan gecen olaylari anlatir eren anlatmayi bitirirken prenses ve kral erenin bu kadar guclu ve zalim olduguna sasirir.
Kral: bunun icin uzgunum artik daha dikkatli olucaz
Kiza gelince artik senin hizmetkarin onunla ne yapmak istediyine kendin karar ver.Aksam vakti eren yatagina gecib uyumaya hazırlanırken kapi acilir sora ismindeki kiz iceri geceliyi ile girer eren ona bakar ve..
Eren:bu kilikda burda ne yapiyorsun??, Aksam aksam?
Sora: buraya tesekur icin kendi vucudumu sunmaya geldim benim icin yapdiklarina karsilik. Bir prensin kolesini dovmesi ve ona dokunmasi burda normal bir seydir.. ve ....
Eren: buna gerek yok bole seyleri sevmem bile simdi odana git ve dinlen.
Sora: neden?
Ben yeterince iyi diyilmiyim sizin icin?
Eren:hadi git uyu ben uyuyucam artik
Sora: neden?
Eren:bak ole seylerle ilgilenmiyorunKiz odanin bir kosesinde oturur ve uyumaya calisir bunu goren eren..
Eren:hey sana odana gidib uyumani soledim burda ne yapiyorsun?
Sora: biz hizmetclilerin odasi olmaz genellikle sahibimizle birlikle oluruz yada odada bir yerlerde uyurur. Ben genc oldugum icin beni prensese bakmam icin verdiler ve simdide size verdiler artik size ayitim.Eren bunlari duyunca bir dakika ona bakar ve onun gidecek yeri olmadigini anlar ve kalkar yatagindaki battaniye ve yastigi alir yan odadan uyumak icin tulum getirib odaya serir. Kiz ne yapmaga calisdigini anlamaya calisir.
Ereb: gec ve uyu surda.
Sora : bunu neden yapdiniz bana neden iyi davraniyorsunuz ben sadece bir hizmetkarim
Eren: ama yinede bir insansin ve benimlesin bu yuzden sana bakmam gerek hadi uyu simdi.Arkadaslar bolumler gelicek yorumlarinizi bekliyorum :).
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasíaAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...