aranedaki katliyam

11 6 0
                                    

Mudur her kesi araneya son kisim icin cagirmis durumda geride yanliz 4 ogrenci kalmisdi kazanan kisi buyuk odulu alicakdi
Eren ve diyer 3 erkek araneye giderken mudur onu buyucu prensesinin cagirdigin soler..
Eren den baska her kes sasirmis ve kiskanmis sekilde ereni izler eren tepki vermez ve mudurle birlikde cagrilan yere gider..eren iceriye mudurle gitdikden sonra icerdeki kiz mudure cikmasini soler.
Kiz erene guclu oldugunu kim oldugun sorar .eren kral mikasin oglu oldugun der ve susar. Erenin bu lafina sasirir karisinda kralin soyundan gelen birini goruceyini beklemediyi acikdi. Eren buna takilmaz. Ve eren ne isdediyini sorar. Kız sanki bir sey biliyormus gibi erene bakar.
Kiz erene buyu savas konseyini katilmasini teklif eder. Eren bunu kabul etmez.
Kiz israr eder. Ama eren istemez kiz erene savas baslamak uzere oldugun soler. Ve bir sey lazim olursa cekinmeden istemesini soler.
Eren gider kiz bakar ve kendi kendine.... Demek sehri yok eden ve beni kurtaran adam bu ..
Eren araneye giderken kendi kendine bu neydi acaba beni yanina cagirmasindaki asil amac neydi?...
Her kes erenin geldiyin gorunce dik dik bakar ne de olsa krallikdaki en guclu kisilerden birinin ereni neden yanina cagirmasini merak ederler. Eren her ne kadar okulda ve krallikda taninsada yuzunu bilmedikleri icin onu burda taniyan nerdeyse yok.
Tabi erende kendini tanitmaya niyeti yok sata pati seven birisi olmadigindan..
Eren aranenanin merkezine geldikden sonra hakem olan kadin . Kurallari ve dovusu anlatmaya baslar.
Oyun ilginci 4 kisi tek basina araneda yapilan buyu alaninda uzerine gelen canavarlari avlayacak.. canavarlarin seviyeleri farkliymis isteyen cekile bilir oyun sirasinda. En cok yaratik olduren oyunu kazanir geride tek kisi kalana kadar..
Bir birinizle takimda olusdura bilirsiniz avladiginiz avlar esit paylasilacak ayrica canavar cekirdekleride size kalicak.bundan elave olarak. Komsu kralin kral ve kralicesi bu oyunu izlemeye gelmisdir.
Her kes aranenanin yukarisinda etrafi cadirla kapli olan alana bakar cadirin yanindaki 4 muhafiz da onlari izler.
Hakem oyunu baslatir.
4 cocuk kendini bir anda ormanda bulur ama eren bunun bir boyut kapsi oldugun anlar boyut kapilari ayni yeri farkli bir yere donusdure bilir araneyayi ormana donusdurgu gibi kullanan kisinin buyucu gucune kadar fazlaysa boyutda o kadar uzun devAm eder.
Eren ireledikce karsisina 3* cocuk cikar erene ittifak teklif eder. Eren bunu kabul etmes ve liderleri gibi gorunen kizmizi sacli cocuk erene ormanin guclu oldugunu ve beraber calismasi gerekdigin soler eren bunun onun icin sorun olmadigini soler.
Eren ormanin derinliklerine giderken karsinda bir ayi belirir .. ayi erene saldirir eren sakin sekilde onu izler. Ayi ona yaklasdigi sirada alevden olusan mavi bicaklar ayiyi parcalarina ayirir..
Eren hala sinirliydi karsisina cikan hayvanlar onun ofkesini yatisdiracak kadar guclu diyildiler..aslinda hic kimse erenle savasacak kadar guclu diyildi.. eren aniden etrafdan gelen cigliklari duyar sakin bir sekilde ciglik gelen tarafa gider. Eren oraya vardiklarinda siyah bir ayi aranedaki 3 cocuga saldirmis kizmizi sacli olan ise yerde kanlar icinde baygin sekilde durur. Eren bunlari umursamaz ve cekib gitmek ister. Beyaz giysili siyah sacli olan genc erene yardim etmesini ister ,eren ona gucun yokdusa savasa katilmamaliydin.. cocuk erene hakaret eder bunun uzerine eren siyah ayiyi elindeki alev parcacigiyla yok eder. Eren cocuga yakinlasir bu sirada ormanin ortasinda beliren tuaf biri gelir. Eren gelen adama bakar erene tanidik gelir.
Stadyumda mudur ve hakem bu kisinin kim oldugun konusur.. aniden buyu konseydinden buyu kralicasi gelir ve durumun tehlikeli olucani anlatir ve savasi bitirmeleri gerekdiyin soler..
Bu sirada eren asagida yabanciyla konusur..
Yaninda aniden beliren adamlar erenin etrafin sarmaya baslar eren.. bu adamin sesinin tanidik geldiyin fark eder bu kisi....
+ Ne cocuk beni hatirlamadinmi..
Ne saniyordun klanimi yok etdikden sonra yasaya biliceyinimi...seninde sonun annen gibi...

Eren sinirle adamin uzerine gider ama erenin onun yaninda bulunan adamlari keser.eren aniden karsina cikan adamlarin saldirlarindan dolayi geri gider.. sonra adamlarin uzerine alev topu gonderir ortaya cikan adamlarin bazilari aci dolu inler ken
Bazilari geri savrular ve kendi yaratiklarin ortaya cikarir..
Her kes sahada olan biteni anlamaya calisir. Buyu kralicesi buyu konseyi ile birlikde sahaya inmek ister ama .aniden dovus bolgesinde cikan dev ates yilaniyla birlikde her kes kas kati kesilir.. buyu konseyi bu yilanin ve cocugun guclu ve kotu şehirlerden birini yok etmis oldugun aciklamaya baslar..
Buyu kralicasi konusurken erenin kardesi ve nisanlisi bu olayi izler.. erenin bu kadar ofkeli olmasi onlar icin buyuk sorun eyer eren komsu kralini yada yandaslarina saldirir yada zarar verirse ulkeler arasi savas baslar.. araneda olan siyah ayi gibi yaratiklarin bir cok ulkelerin sinirinda gorunmeye basladigina dair solentiler dolasir... Simdi savas baslarsa durum kotu olur..
Bu sirada araneda erenin cagirdigi yilan saldirmaya baslar karsilarinda olan insanlari teker teker yok eder adamlar yilana saldirmak istesede yapacaklari bir sey yok
Erenin onlar uzerinde kullandigi alev toplari adamlari bir goz kirpimda yok eder yilan erenin arkasina gecer sinsi tislamasiyla aranede her kes sanki donmus gibi ereni izler.. eren adama yakinlasir adamin yakasindan yapisir..
Eren:sole seni adi pislik annemi neden oldurdun neden yapdin bunu...

Eren adamin kolun yakar kolundan akan kanla adamin cigligi her kesin saksinlikla onu izlemesi uzerine adam agzindan gelen kanla eren..
+ onu yolda bulduk.. guzel kadindi ..ona sahib olmak istedik ama kadin istemedi bizde onu zorladik kadin ciglik atmaya basladi ve adamlarimdan birinin parmağın. Kopardi adamlarim kadini oldurdu sonra yasli biri gelince kacmak zorunda kaldik..

Eren sinirden yuzu kip kirmizi olur.. yilaninin adin ceker. Yilan sanki erenin gozlerinde olan ofkeyi gorur gibi adamin uzerine gider...
Aniden ortaya cikan bir kiz sag dizin uzerine coker ..eren onun onune gecmesine sinirlenir.
Soguk kan donduran bakisla
Eren:onume ne curetle cikarsin?.
Kim oldugunu saniyorsun sen.!?
+Affedin beni sahib.
Ama adami oldurmemenizi sizden istemeliyim.
Cunki bu adam ulke disinda gorulen diger yaratiklar gibi karanlik elementin etsiki altinda onu konusudurarak bilgi ala biliriz...
Eren:buna gerek yok bilgiyi baska yerden bulursunuz onu yok edicem simdi cekil cenara....

Eren elinde olusdurdugu alevle adama yakinlasir kiz aniden erenin onune atlar saygi derecesinde tonla.. bunu yapmamasini ister.. eren geri cekilmesse onuda yok ediceni soler. Bunun uzerine korkmus gibi gorunen kiz erene doğru gelir.. eyer burda alev tekniyini kullanirsan burdaki asiller zarar gorur ve hepsiyle savasa girmek zorunda kalirsin alev tekigin cok guclu ama..
Eren:gercekden tek tekgimin mavi alev oldugunumu dusundun ..uzgunum ama beni yenemezsiniz...

Erenin bu lafini. Uzerine her kes sasirir.. mira ve diyerleri erenin sadece alevlerle saldirdigin gorduler baska teknik kullandigindan haberleri yokdu..
Eren parmagini keser ve eline bilinmeyen alfebeyle yazi yazar..
Eren kanli yazi olan elini topraga basar..
Aptal insan seni cigliklarinin yerin dibinde yutulmasina capdiriyorum.acilar icinde bagirirken ofkemin icinde yok ol..
Eren bu laflari soledikden sonra karsiinda duran adam aci dolu cigliklar atar. Yer anidene agiz seklinde aralanir ve adam agizin icine cekilmeye baslar. Adamin aci dolu cigliklari aranenanin her yerinden duyulur.
Eren yuzunde sadist bir gulumsemeyle yere giren adami izler.. sonunda hak etdiyini buldu...
Eren arkasindan gelen bagirmalara bakar..
Eren onun uzerine gelen dord tane asker ve komsu ulkenin kral ve kralicasina bakar.
Kral vr kralica erene sinirli sekilde bakar..
+Ufaklik bu hatan yuzunden esir alinicaksin ve buna uygun sekilde cezalanicaksin..yap digin haraketle ....
Eren: yeter kes bu samatayi...

Aniden gok yuzu kararmaya baslar erenin etarifina mavi yildirimlar patlak verir..
Eren ona gelen askere bakar...
Mutlak yetenek etkin..
Olum hapsi.
Derken yere dusen yildirimlar kaybolmaz kafes seklini alir ve askerllerin uzeriner gider. Yildirim kafesinde kalan adamlar toz olur..eren kral ve kralicaya doner saldirmak icin hamle yapmak isterken.. ensesinde aci hisseder ..geri bakdigindaysa nisanlisi miranin ona saldirdigin anlar.. ihanetemi ugradim yani?!erenin gozleri kapanirken..
Koru beni kadim dostum..
Erenin yaninda az onceki ates yilani beliri verir..
Mira araya girek .her kese sakin olmasini soler. Eyer saldiriya gecerse erenin burda olmadigini ereni koruyan yilanin konturolden cikib bizleri yok ediceni soler..
Erenin yuzune bakar...uzgunum eren bunu yapmak zorundaydim

Eevet arkadaslar ilk sezonun sonlari.
Acaba arkasimiz erene gelicek sezonda ne bekliyor

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin