Eren ve diyer cocuklar 402 numarali odalarina giderler okul buyuk oldugu icin buakda gucluk cekerler eren bu sirada okulu gezmek icin ekibden ayrilib okulun bahcesine gider ama bahce yerine antreman salonuns gider . Oda onlan insanlarin bir biriyle dovusmelerin izler cogu guclu kisiler eren onlari yeniceyinden emin ama nedense icinde huzursuzluk var. Eren antireman salonundan cikmak isterken beyaz sacli biri erene seslenir. Hey cocuk burasi sana gore yer diyil evine donde oyuncaklarınla oyna. Yada buraya gel bir az dovus dersi vereyim sana .
Eren ona dikkat etmez erenin bu haraketi beyaz sacli cocugu dahada sinirlendirir. Onun yanina gelir:hey velet seninle konusuyorum yoksa konusamiyacak kadar korkdunmu?
Cocuk pis pis siritir.
Cocugun takim arkadaslari gelir 2 kiz bir erkek beyaz sacli cocuga sakin ol derler liderleri gibi gorunen adam erene yakinlasir arkadasinin kaba davranislari icin ozur diler. Eren onunla sohbet ederken takim arkadaslari gelir. Mira erene sorun varmi diye sorar. Eren hayir der. Mira erenin burda kavqa etmemesi icin ugrasir cunki eren kavqa ederken kimseye acimiyacagini biliyordu ama her kes durumu yanlis anlar beyaz sacli cocuk erene kizin arkasında saklandigini soler. Eren bu lafa tepkisiz kalir ama gozlerine bakinca her kes dona kalir erenin bir an icin cocugu oldureceyini sandilar. Eren aniden yok olur her kes ereni ararken eren onunla alay eden cocugun arkasina gelir.
Ve cok boburlenmesini gucunu araneya saklamasini soler. Eren bunu soyledikden sonra ortadan kaybolur sonra takim arkadaslarinin yaninda belirir. Eren aniden kaybolur her kes kavqa baslamdan ordan ayrilir .
Eren kendi kendine solenir.
Arenada yok edicem onu bana karsi gelenlere ne olduklarin gorucekler...
Prenses mira gelir:
Mira: eren..
Bu laflari soleyen senmisin degisdiyini sanmisdim..
Neden bu kadar ofkelisin?
Her kavqa etdiyin adami yok etsen bile her sey hall olurmu saniyon?? Belki ...
Eren: hey prenses bana karisma seni seviyorum ama bu beni degisdirmez tamami?
O cocugu araneda yok edicem yolumda kimsein durmasina izin vermiyecem..Mira erenin gozlerindeki ofke ve vahseti gorunce dona kalir. Bu sirada arkadan gelen az onceko cocuk. Erene bakar. Prensese bu koylu seni rahatsizmi ediyor der.. prenses mira konusmak isterken eren alev yilanin ortaya cikarir erenin bu harakatin izleyen bira erene bakar.
Eren ofkeyle yilana saldirmasi icin emir verir yilan erenin sesindeki ofke ve intikam arzusun duyar ve cocuga saldirir. Cocuk toprak kalkaniyla yaratigin kuyruk saldirisin engeller ama affalamis durumdadir eren ikinci bir saldiri icin emir vermek isterken prenses mira onuna gecer. Eren miranin bu yapdigindan dahada ofkelenir ama saldirmaz yilani geri cagirir. Oretmenler savas alanina gelerek ne oldugun anlamaya calisir.
Eren cekib gider.mira engelemek ister ama..
Ama eren arkasina bile bakmaz..
Her kes dagilir okulda turnuvaya gelen ogrenciler erenin gibi birinin nasil bu kadar guclu ola bileceyin konusurlar ve onun gozlerindeki bakisi...
Bu siralarda mira ve prenses mariyano sohbet eder.
Prenses mariyano miraya dikkatli olmasi gerekdiyini ve ona karsi gelmemsin soler.
Her ne kadar kardeside olsa . Ailesinin bile ondan korkdugun solerler eren eyer bunu baska biri yapmis olsaydi hic tereddut etmeden olduruceyini soler. ..
Bu sirada eren kendi kendine dusunur va nisanlisin ona karsi gelmesinin onu ofkeden deli etdiyin anlar...eren aniden uzulur nisanlisinin kalbinin kirik olucani dusunur hem ofkeli hem pisman oldugun gorur..
Simdi onun icin bir sey yapmsi gerek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantastikAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...