(1sezon final)..... kralla anlasma

4 2 0
                                    

Eren ve ekibi sabah vakti kaldiklari hani terk ederler.araf kralinin sarayina dogru giderler..saraya varirlar saray oldukca buyuk goz alici bir binaydi.. altin islemeli kapisi insanlarin gozun kamasdiriyordu ..
İceri girmek isterler ama muhafizlar ona engel olur..
Mariyano ve mira one cikar kendilerini ve buraya neden geldiklerini aciklarlar.. muhafizlar iceri haber vermek icin giderler. Geli gelen muhafiz kapiyi acar ve gelen elcileri iceri alir..
İceriye girdiklerinde kendilerini buyuk yesil bahcede bulurlar. Bahce oldukca buyuk goz alci bahceydi bahcenin ortasinda kralin yasadigi saraya giden yol vardi.. eren ve arkadaslari yolda ilerlerken bir kiz onlerine gelir. Kiz 17 18 yaslarinda sari sacli sari gozlu oldukca guzel bir kizdi..
Mira ve mariyanonun yanina gelerek..
+Ben araf kralinin kizi melda..
Sizi karsilamak icin araf krali sato tarafindan gonderildim.. kral sizi sarayda bekliyor..
Eren:neden sen geldin.. kralin kendisi gelmeliydi
+Sana konusmani soleyen olmadi..
Prenses kolenize sahib cikmalisiniz..
Burasi senin gibilerin yeri diyill.
Seni Öldürmeden once aff dile ..
Eren:(kole ha...bu kiz sinirlerimi hat safaya cikariyor)
Konusmalarina dikkar et ..
Beni kizdirman ulkene maal olur.
+Sen kiminle konusdugunu saniyorsun.. kim oluyorsunda!?...
Eren:beni mavi kartal luta kralinin oglu ve maryo kralinin damadiyim.
Kralliginin ordusunu alevlerimle yok eden kisiyim.
Simdi sirada sehriniz var..

Her kes donub kalar melda bu laflar uzerine korkumus sekilde erene bakar..
Erenin arkadaslari erenin sinirlendiyini anlarlar ama ona karsi cikamazlar..bunu yapamazlar..
Eren ileriye dogru addimlamaya baslar arkadaslarida yaninda ..
Kralin onlar icin hazrladigi dinlenme odasina giderler...
İcerisi kralin ve ailesinin bazi resimleri asilmisdi oda gun isigindan uzak olmasi icin sarayin arka tarafinda duzenlemisdi.oda buyuk diyildi iceride bir masa koltuklar ve hayvan derisinden doseme vardi...
Mira erenin yuzune bakar..
Mira:eren tamam o hataliydi ama neden onlari oldurmekle tehtit etdin,?
Eren:tehdit etmedim bana hakaret etdiler cezasinda cekmeleri gerek....
Mira:bir simarik kiz yuzunden butun kraligi yokmu edicen?
Eren:evet edicem ..kimse bana karsi gelemez yada beni tehdit etme cesretinde bulunamaz.
Mira:eren yapma .. seni yenemezler ama bu dogru diyil.

Eren masadan kalkmak ister ama sora arsi onune ceker ..
Eren:sorun nedir?
Arsi:cok fazla sinirlisiniz.. kendinize hakim olun..
Bole giderse benimle evlenemiyeceksiniz....
Eren:ha ne evliliyi...
Mira:himmmmm
Ern:bir dakika mira sen neden somurtuyorsun...
Ve arsi ne evliliyi...
Arsi:hadi ama bir az gül gelicekde mutlu edicem seni...
Eren:ne?...
Bir sey anlamadim.
Ne mutlugu...

Arsi ernin yanina gelir ve erenin yanagindan oper..
Mira sinirli bir sekilde oflamaya baslar..
Eren:bu ne icindi simdi....

Luk ve mariyano mirayla konusurlar ..miyu erenin yaninda belirir yuzunde siritmayla erene bakar...
Luk:eren adam olmaz..
Kizlar karsina cikmis esi olmak istediklerini soliyor ama eren hala anlamiyor ...
Mariyano:sana katiliyorum..
Ama .. eyer erenin yaninda olmasaydilar eren simdiye kadar bir cok ulleyi katletmisdi...
Yaninda onu gulduren insanlar olmasi onu dizginliyor..ofkesini bastirmasina sebeb oluyor..

...
+Ne yapdin dedin?
Zaten savasdayiz..
Simdi onlarin generallarini bize dusman etdin... Yaratik tehlikeside bir yandan simdide bu cocuk ...
Durum kotu.. araf kraligi ya teslim olucak yada yok olucak..
Melda:uzgunum baba..
Ben bilmiyordum...
Bole olmasini istemedim...
Sato araf krali: gecen gecdi..
Ona kendimizi afetdirmemiz gerek.. bunun icinde ..
Uzgunum ama sizleri erenle evlendirmemiz gereke bilir ....

Kral eren ve diyerlerini yanina cagirir..
Eren kralin salonuna gider .. karsinda kral sato bugun karsilasdiklari kiz vardi..ve yanindada mavi sacli bir kiz daha vardi..
Kral one dogru gelerek .. saygili bir sekilde konusmaya baslar...
Kral sato:araf kraligina hos geldiniz..
Aramizda olan olaylar sonucu savas baslamasini istemezdik.
Ama ordumu yendiniz..
Barsi gorusmelerine baslamadan once sizlerin yardimini istiyoruz..
Bildiyiniz gibi hayvanlar ani degisikler gosteriyor .. ordumuz yok oldugu icin kraligimiz savunmasiz kaldi sizden destek gondermeniz icin rica da bulunuyoruz..
Halkimin kaderi sizin elinizde
..
Eren: Ne sunucaksin?
Kral:ne demek istiyorsun..
Eren:tuaf gelismis olan hayvanlari ortadan kaldira bilirim.. peki karsiliginda ne sunucaksin bana?
Kral sato:altin para.. ulkemin bir kismini...
Eren:bunlarin hic birine ihtiyacım yok..istersem bunu kraligi feth ederekde ala bilirim
Biz yaratiklari ortadan kaldirmaya gidiyoruz. Donunce kararini bildir.. buna degecek olmali...

Eren ve ekbi saraydan cikar sehrin icinden gecerek kralligin. Guney dogu tarafindaki ormanlari kesfe cikarlar..
Orman buyukdu.. her taraf sik agaclarla kapliydi..
Ormanin icinde ilerlerken eren ve ekibi yaratiklarla karsilasir..
Yarariklar hayvanlara benziyordu ayi..kurt... Tilki...vs gibi sadece farklar gozleri ve vucudlari siyahdi...
Eren ve diyerleri yaratiklarla savasmaya baslarlar.. eren yaratiklarin isini hizlica bitiriyor ve yanindakilara yardima geciyordu..
Yaratiklardan cogunu temizledikden sorna geri kalanlari erenle savasamiyacaklarini anlarlar ve ormanin derinliklerine dogru kosarlar..
Ekib yaratiklari temizledikden sonra araf kraliga donen patikayla yurumeye baslarlar .

Eren saraydan cikdindan sonra nerdeyse hic konusmamisdi..
Her kes tedirgindi.. hemde endiseliydiler.
Mira erenin yanina gelir...
Mira:sorun ne eren..
Sarayda olanlar yuzunden hala ofkelimisin..
Eren:hayir..baska sorunlarim var onlari dusunuyorum..
(Miyu peri formundan insan formuna gecer..
Siritarak erene bakar.)
Mira ve mariyano miyuyu yanina cagirir.
Mira:eren neden sinirli ve bu kadar dusunceli?
Saraydaki konu yuzunden sinirlimi hala?
Miyu:hayir baska bir konu..
Saraydaki mavi sacli kiz Saraya cok benziyordu kizdan hoslanmis anlasilan...
Ne. Yazikki bir orduyu goz kirpmadan oldure bilir.. ama bir kizla sohbet edemez..ben eren zihin yoluyla bagliyim.ne hisetdiyini hissediyorum ben.
Yani kizla ne yapicani dusunuyor..
Mariyano:.....eren tam bir aptal..
Mira:bu konuda sana katiliyorum..adam olmaz ondan

Araf kraligi ..saray..
Eren Kralin yanina gelir ekibiyle birlikde..
Kral sato:yardiminiz icin tewekurler. Halkimi buyuk kayiblardan kurtardiniz..
Size baglilik ilan ediyorum..
Taleberinize ve kosulariniza raziyim.
Ve kizim gesikayi size veriyorum..
Ve kizim meldayi yapdigi kabalik ve merhametinize karsilik olarak size veriyorum..
Eren:ha ne demek veriyorum..
Kral:artik kizlarim senin.. size iyi bir es olucaklarini farz ediyorum..
Eren:ben zaten evliyim...
Kral:kralarin kahramanlarin birden cok esleri olmalari yaygin bir sey..
Eren:(neden butun kizlar beni buluyorki..)
Bole bir seye gerek yok..
Mira:eren bu dogru..hem mavi sacli kizdan hoslandiginida biliyorum.
Yani benim icin sorun diyil..
Ama en cok beni sevmen sartiyla...

Eren dusunceli sekilde solenir..
Neden ben...
Sari sacli kiz erene yakinlasir..basini asagi salarak konuşmaya baslar.
Melda:size karsi yapdigim kabalik için uzgunum.
Size elimden geldiyince iyi hizmet etmeye calisicam....

Aksam vakti eren odasında uyumak icin yataginda uzanir.. kapi acilir ve bu günkü esi olucak kizlar erenin yanina gelir.. ustlerinde seffaf ipek bir gecelikle..
Eren:neden burdasiniz?
Melda:biz sizin esiniziz yani sizinle olmamiz dogal bir sey. Sizle uyumamiz size aksamlari hizmet etmemiz gerek.
(Eren yuzu kizarmis bir sekilde konusmaya baslar)
Eren:(neden hep bu oluyor .
Sorun bendemi yoksa cevremdemi?)
Bole seye ihtiyacim yok.. uyumam gerek benim..
Gesika:neden. Yoksa sizin icin yeterince iyi diyilmiyiz,?
Eren:bakin konu bu diyil.
Gelin oturun ..
(Kizlar erenin yanina oturur..eren ic cekerek konusmaya baslar)
Bakin sizler benle istemeden evlendiniz belki ulke icin yada babaniz istediyi icin evlendiniz..
Es olmak yanliz vucutsal bir sey diyil.zihinsel bir sey ayrica kalbinizde bunu kabul etmeli..
Yani iyi geceler dilerim..

Kizlar ernin bu laflarina saskinlikla bakarlar.. yuzlerin hafif bir gulumsemeyle kapidan disari cikarlar..
Eren:ah sonunda simdi uyuya bilicem...

Kapidan disari cikinca kizlar prenses mirayla karsilasirlar.
Melda:biz sey....
Mira:o sizinde esiniz ne yapdiginiz beni ilgilendirmez...
Gesika:hayir bir sey yapmadik..
Bizi kabul etmedi..
Mira:ne demek istediyini anliyorum..
Ne de olsa. Benden hala utaniyor.....

Arkadaslar. İlk sezon bitdi.. yeni sezon ne zman bilemem.sizin yorum ve okumanjza bagli saglicakla kalin.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin