Sinif ogretmeleri sinifa girer . Ve turnuva gelicek hafta basliyacak icinizdeki en gucluleri derledik ve 4 kisi bu turnuvaya katilicak eren. Mira mariyano ve luk . Bu dordu okulumuzu temsil edicek bunun disinda. Arenenada kazanicak olan kisilere buyuk odul verilecek her kes siki calissin bu sira icinde ders yok pratik egitim olucak yanlizca
Eren sevinir dovusmeyi seviyor nede olsa..
Her kes ilk dovusu oldugu icin sabirsiz gucunu isbat edecek klanina ve alesine san sohret getirecekler.
Tabi erenin bunun icin endise etmesine gerek yok kendisi kara aranedan sag cikmis ve ordaki her kesi katletmis birit tabi bunu kimse bilmiyor. Erenin gecmisde katil ve acimsiz oldugunu biliyorlar ama butun kotu insalarin toplandigi bir sehri ve zalimliyle ad cikarmis yurisi yok etmis gecmisde.
Yuris gecmisde guc yuzunden butun kralliklara savas acmis krallar onu durdurmuslar kralar onu yasak ormandaki kara sehre surgun etmis sonra yuris orda kral olmus ama yasak ormanin canavarlari guclu oldugundan ordan cikamamis.
Ogretmen cocuklari disariya cikarir. Eren antremana cikmaz daglarda antreman yapmaya gider bunu goren mira onu izler. Eren antireman yapar sonra meditasyon yapar. Ve. Gecmis gunleri hatirlar.Eren ustu basi kan icersinde ormanin derinliklerinde olan sehre gider sehirden amcasi soz etmisdi hu sehrin suclular yasdigi kurallarin olmadigi tek kuralin sadece guclunun hakli olduguydu.
Eren sehre girer sehirde ki her kes ereni kucumser gibi bakar eren onlara ofkel
Bir bakis atar ve gider yolda giderken bir hana ugrar. Burda cok fazla insan olmadigin gorur eren yaslarda bir kiz onu karsilar ona yemek 1 bronz yemek ve oda3 bronz ediceyini soler kiz erebe gulumser ve yemeyi bekler .
Eren getirilen yemekler tatsiz oldugunu gorur ama bunu kiza his ettirmez kiz gitmek isterken eren 2 bronz cikarir ve masaya birakir hizmet hakki oldugun soler. Erenin bu haraketine sasiran kiz bir sey demez eren odasina gider ve uyumaya baslar.
Sabah yemek yemek icin masay gider aniden iceri askerler gelir ve hanin sahibinden para ister han sahibi paralari verir asker ofkelenerek paranin az oldugun soler han sahibi kadin daha fazla parasinin olmadigini soler . Asker eyer paran yoksa kizin ise yarar askerlerin pis pis siritmasini seyreden eren yemeyini yer
Askerler kizin elinden tutar ve elbisesin yirtmaya baslar. Eren yemeyini bitirir. Ve kalkar askerlerin erenin umursamaz tavrini gorunce ondan para ister eren bir sey demez ve ilerler askler kiliclarin ceker. Eren saldirilarin bloklamaz kiliclarin yandigini goren askerler once korkar parayi isteyen askerlerin komutani gibi gorunen adam buyuyle saldirmaya calisir eren avcundan cikan alevlerle askerin zirhin yakar asker acilar icinde inler disardan bunh goren siyahlar icerisindeki adam buyu yapar ve erenin bilinci kapanir.....
Eren gozunu acinca kensini ve handaki kizi elleri zincirlenmis halde karsinda bulur. Eren ne oldugun anlayica sasirir.eren ilerden Gelen ayaakserine odaklarin erenin gozleri bulanik hala. Birisi ona uyku buyusu yapmis olmali. Asker ona hazirlanmasini soler eren anlamaz hala bunun uzerine yaninda duran kiz onu korumaya calisdigi icin tewekurlerin sunar ve basina derd actigi icinde ozurler diler eren burasinin neresi oldugun sorar. Bunun uzerine kiz burasinin sehrin arenasi oldugunu ve adamlarina saldırdığıniz icin onlari sizi buraya dovusdurmek icin getirdi eren bunlarin sacma oldugun dusunur ve burdan cikmak icin kazanmasi gerekdiyin soler ereb yuzunde olusan seytanca siritmasiyla askerler tarafindan aparilir.
Buyuk bir savas meydanına getirirlir ,eren stadyonda bulunan ve arenada diyer insanla bakar her kes savas savas diye bagirir.
Arenanin ortasina yasli ama zengin gibi gorunen biri gelir kurallari aciklamaya baslar. Eren duyduyklarina tepki vermes yasli adamin hakem oldugun anlar
Kurallar basit toplam 10 kisi var her sey serbest silahlar buyuler .
Sona kalan kisi ozgur kalicak.
Eren ve diyerleri savasmaya baslar.
Karsisina iri yari zirhli biri cikar erene kiliciyla darbe indirir eren geri itilir. Adam ikinci saldiriyi yapmaya hazilanirken eren alevleriyle onu yakar diyer dovusculer bunu gorur ve erenin uzrerine atilir eren butub gucun kullanarak ustune gelen adamlari yakar. Hasar aldigi icin eren butun gucun kullandikdan sonra bayilir her arenada saksinlikla erene bakar....
Eren gozun acdiginda hücresindeydi eren yaninda duran kizin ona sifa buyusu yapdigin gorur ve bunu neden yapdigin sorar kiz onun hayatini kurtarmaya calisirken ona bu durums dusduyun en azindan bunu yapmasi gerekdiyin soler.
Eren kiza bakar ama bir sey demez. Aniden gelen askerler kizi aparirlar kiz ene bakar gulerek isminin helis olduğun soler. Sonradan gelen gardiyan ereni arenaya aparir eren ozgur kalicagini sanirken hakem son bir dovus olucani aciklar. Karsisina yaninda kiz helis vardi bu dovusun sonunda ozgur olucani solerler eren yanlizca bakar ve dovus baslar. Kiz sanki her seyi kabullenmis gibi bekler sonra son sozlerin soler. Gerekeni yap.. ben kabulendim her seyi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasíaAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...