karmasiklik

11 5 0
                                    

Krallar toplanti odasinda oturmus uzerlerine gelen ordu hakkinda konusub karar vermeye calisiyorlar.. dun yapdiklari dugunle erenle mirayi evlendirmis oldular .  Erenin bu israri nedeniyle savas zamani yapdiklari icin pek buyuk bir dugun oldugu solenemez. Ama dugunde erenin bazi haraketleri ayleyi guldurmeyi basasmisdir.
Ornek olarak..
Prenses mariyano: yakisikli damat oldun eren..
Ha buda ne eren ofkelimisin?
Hala miraya .. istersen bunu...
Eren:hayir sadece disari cik bir kac yapmam gerken is var.
Mariyano:tamam .
Gorusuruz gelini bekletme ama..😁
Eren:tamam tamam.
(Ah simdi bide dans etmem gerek.. ben evlenmemeliydim ..

Dugun salonuna eren yuzu  kirmizi sekilde gelir.. kral mikas oglunun bu haline endise ile bakar erenin kizgin  oldugun sanar .. eren gelinlik paltarinda olan miraya yakinlasir.. eren git gide dahada kizarir..
Mira:ne oldu eren hala bana kizginmisin..
Eren:yok bir sey..

Eren miraya daha yakinlasdikca konusamaz hala gelir.. kralica elzabet erenin bu haline guler.
Kral lahan ona neden gulduyun sorar.kralica erenin utandigindan bu sekilde kizardigin soler..
Erenin ailesi bu laf uzerine yuzlerinde olan tebesumle ereni izler. Kral lahan esi elizabete doner ve : kendisi  acimadan insanlari olduren ve gucunun karsinda duran birisi yok. Ama kizdan utaniyor ..  hahah
Eren miraya yakinlasir ve dans etmek icin miranin beline elini koyar mirada elini erenin omzuna atar..
Eren yuzunu asagi eyer onun bu haline goren mira erenin utandigini ve ondan cekindiyini anlar. Yavasca erenin kulagina.. hey eren sakin ol bir sey yok ben yanindayim kendini bana birak......

Aksam vakti dugun biter eren odasina dinlenmeye gider.
Eren:yorucu bir gundu simdi dinlenmem gerek..

Odanin kapisi acilir ve mira iceri gelir . Erenin saskin sekilde ona bakar
Eren:nedengeldin ?
Mira:artik evliyiz eren bir yatakda uyumamiz dogal bir sey ..
Eren:ne..birlikde uyumakmi ....
Mira:bole utangac olunca tatli oluyorsun..

Mira erenin dudagindan oper ve erene sakin olmasini her seyin iyi olucani.. ona her dayim yaninda olucani soler.eren bu sozden sonra yuzunde olusan gulumsemeyle
miraya sarilir ikili bu sekilde uyurlar..
Sabah kalinka eren uyuyan miraya bakar mira bunu hissetmis gibi uyanır ve eren bakar. Mira uykulu uykulu erenden neden bakdigini sorusur.
Eren:oho oho .
Hey prenses esim olarak bana hizmet etmen gerekir diyilmi?)
Mira:ne hizmet etmek..mi
Aslinda esin olarak yapmam gerek.
O zman..

Mira erene yakinlasir ve erene sarilir ereni yanagindan oper
Eren: ah sanirim disarda beni... Cagiriyorlar

Eren giyinir telasla disari cikar. Eren kolidordan asagi inerken prenses  mira gulumser..
Eren kendi kendine.. sanirim benden aciz biri yok.. ulkeleri yok edicek kadar gucluyum ama bir kizdan cekiniyorum...
Beni bu halde goren benim bir caylak oldugumu dusunur ..
Eren kral mikasin yanina gider .. eren babasinin etrafina toplanmis olan kraliyet ailesini gorur.. yaninda aranede olan kiz vardi ...kizi  daha once sarayda gormusdu  ama kafasi ayle ici islere karsik oldugundan  ona dikkat etmedi.. babasi kral mikasin yanina vardigindaysa   babasi ve kral lahani gorunce yanlarina davet eder..
Kral mikas :gec otur evlat konusucaklarimiz onemli cunki..
Kral mikas: seninde bildigin gibi komsumuz araf kralligi bize savas ilan etdi ordusuyla birlikde buraya sefer duzenledi ne yapicaksin?
Eren:ordu ne kadar zamana burda olur,?
Kral lahan: 3gun icinde gelicekler..
Eren:bir pilanim var ama oncelikle bana bu kizin kim oldugunu ve burda ne isi oldugun aciklasin?
Kral mikas:,....... İsde bole eren..
Kendini sana adadi sana hayat borcu var ne dusunuyorsun?
Eren:(ah sanki etrafimda kiz azdi simdi birde bu cikdi...)
Tamam bizimle kala bilir. Eskiden bir arkas diyelim.
Savas olayina gelirsekde de..
Plan su ben ve ekibim hazirlanıb yola cikicaz sizse burda savasa hazir sekilde bekliyiceksiniz..
Ekibimde olan kisiler ;
Ben
Mira
Kardesim mariyano
Sora
Arsi
Rebeka
Luk
Kevin.
Ve su yeni gelen kiz heris ..
Asilda tek basimada giderdim ama
Yolculuk sirasinda yanliz olucam. Ara sira dinlenmem ve yemek yemek uyumam icin yanimda guvendiyim kisiler olmali  . Biz araf kraliyla konusmaya gidicez onu ikna edicem ben..
Bu sirada siz ikna olmazlarsa savas icin burda bekleyin. . Eyer durum savasa giderse bizde ordusuna saldiricaz..
Kral mikas:anladim . Ne zman yola cikicaksiniz..
Eren: oglen den sonra yola cikicaz hazirliklara baslayalim o zmana kadar.

Oglen vakti erenin secdiyi kisiler etrafinda toplanmis erenin yanina kevin gelir. Ve sag dizi uste coker.
Kevin:her sey hazir efendim.
Eren:bana efendim demene gerek yok. Eren diyin sizi bura askerlerim olarak almadim sizi guvendiyim ailem ve  arkadaslarim olarak secdim..
Tamam her kes arabaya binsin.. ben ve mariyano onde at arabasini surucez diyerleri arkada otursun..
Kral mikas:dikkatli olun.. size guveniyoruz.
Eren: tamam baba.. en yakin zamanda gelicez gorusuruz..

Bu sirada mira anne babasiyla  vedalasir arabaya binerler. Araba krallikdan ayrilir ve ormana dogru yola cikar..
Eren:ormani gecdikden sonra kralliga dogru gidicez her kes sirayla iki kisi olarak arabayi surucek geri kalanlar dinlenicek.  Ara sira mola vericez aksamlari orman tehlikeli olur bu yuzden aksamlari arabanin yaninda kamp kurucaz bi sure. .......

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin