araf kraligi

4 4 0
                                    

Miyu:ne yapicaz?
Ordu buyuk ve guclu ama bizi yenemezler.
Eren:yok edicez.
Mira:sakin ol eren.. aci cekdiyini anliyorum ama o insanlari olduremessin. Buraya baris gorusmesi icin geldik..
Onlarinda esleri cocuklari var..
Eren:umrumda diyil. Karsimdaki kim olursa olsunolsun yok edicem.
Drago.

Eren ates yilanin cikarir ve miyuya peri formundan  insan foruma girmesini soler .. her kes miyunun guzeliyine saskinlikla bakar.
Erenin yilani sanki erenin ne yapmak istediyini sorar gibi tislamaya baslar..
Eren miyu ve yilana bakar. Ve. .. yok edicez onlari onlar dusmanimiz cunki.
Eren yilaninin ustune binmek icin ileri gider bu sirada sora erenin elinden tutar ve.
Sora:yapma ..
İnsanlara daha fazla huzun yasatma ve kendinede. Artik bize sahibsin . Bu savasda kan dokmek zorunda diyilsin..

Eren soranin konusmasindan sonra kendi kendine dusunmeye baslar... Neden burdaki insanlara karsi cikamiyorum..ki ah lanet olsun.. ne yapicam...
Eren:ahh tamam..
beni dinleyin miyu ve drago orduya saldiricaz  oldurmek yok savasamaz hala getiricez onlar.. miyu sen yilanin uzerine cik  onunla ordunun karsina gidin.. zirhlarini silahlarini yok edin..
+-tamam
Eren:sizler burda bekleyin ben halledicem sonra araf kraliyla konusmaya gidicez.

Eren aniden kaybolur ve araf ordusunun onunde belirir askerler saskin sekilde onlerinde beliren adama bakar. Ama eren belirir belirmez elinde olusdurdugu alevlerle saldirir... Askerler silahlariyla erene saldirmak ister ama silahlari erenin alevleriyle  ellerine yapisir..eren bazilarinin zirhini eritir bazilarini vucudunu yakar  hasar verir. Askerler erenle savasmayla mesgulken ordunun sagindan gelen alevlerle geriye dogru serpilirler.. geriye kalan askerler uzerlerine dogru gelen ates yilanina bakar. Yilan cok buyukdu...
Eren ve yilan kisa sure icinde  orduda ayakda tek kisi kalmiyana dek savasir. Askler yerde yarali yada baygin bazilari olu bir şekilde yatiyordu. Eren her ne kadar oldurmekden kacinsada yilani cok gucluydu istenmedik olumlerin onune gecilemezdi....

Eren diyerlerinin yanina doner.  Arkadaslari erene saskinlikla bakar onun guclu oldugub biliyorlardi ama bu kadar buyuk bir orduyu  kisa surede yeniceklerin dusunmemisdiler.. .

Mira:bizi dinlediyin icin sevindik. Peki simdi ne yapicaz?
Eren:ah cok yoruldum dinlenmek icin bi yer bulalim
Araf sehrine gidelim bakalim kralla gorusmeden once dinlene bilicekmiyiz.

Araf sehri .sehre giris kapisi.
Ereni kapida duran muhafizlar iceri alir.
Sehrin icin eski ve bir katli bazilari iki katli binalardi.. sehrin yer yeri yaraliyla doluydu bazilar aci icinde sargili sekilde yatiyor bazilari yardima gelen sifacilarin yaninda tedafi ediliyor.. manzara ic burkan bir manzaraydi doktorlar ve sifacilar butun ordunun yarali halde gelmesini beklemiyorlardi.. o yuzden buna hazirlik yapmamislardi..
Eren ve arkaslari araf kralliginda icerilere calisdilar ama yorgundular saraya daha sonra gitmeye karar verdiler. Sehrin derinlerinde han buldular orda gecelemeye karar verdiler. Han eski ama huzur dolu bir havaya sahibdiler.. hanciya yaklasarak.. kalacak yer isdediler hanci genclere  bakarak onlarin burda yabanci olduklarini sordu eren evet anlaminda basini salladi...  Hanciya para vererek aksam yemeyi ve 8 tane oda kiraladi.. sehir hakkinda bilgi istedi durumlarin ne durumda oldugunu sordu..
Hanci erene bakarak odalarin geceliyi 10 bronz 8tane oda 80 bronz.. yemek 30 bronz  ..bilgi 20 bronz toplam 1gumus 30  bronz eder..
Eren parayi verir ve hancinin konusmasini bekler..
Hanci ereni anlamis gibi.. konusmaya baslar...
Durumlarin karisik oldugunu kralligin nerdeyese butun ordusunun yaralandigini savunmasiz kaldiklarini sehirin etrafinda canavarlarin degisim gecirdiklerini..  maryo ve luta kralligiyla acilan savas yuzunden durumlarinin vahim oldugunu aciklar .. yiyecek fiyatlari tavan yapdi.. soygunlar artmaya basladi kasplar yaralanmalar  sehrin her kosesinde yasaniyor.. durumlar bole delikanli..
Eren yuzunde ifade olmadan soguk ses tonuyla tewekur ederek yemek masasina gider...
Yemek masasinda eren sesiz sekilde yemeyini yer.diyerleri erenin bu haline anlam vermeye calisir..
Yemek bitdikden sonra bir az sohbet etmek icin kalirlar .. eren agzini acib tek kelime bile etmez.. aniden miyu  peri forumdan insan formuna donerek erene bakar.
Miyu:ne oldu efendim caniniz sikkin. Mutlu olmaniz gerek aslinda ulkenizi yasana bilecek savasdan ve buyuk kayiblardan kurtardiniz .. ulkeyi ele gecire bilir yada talan ede bilirsiniz.. tabi ulkeninize baglilik yapdirarak karda ede bilirsiniz..
Bunlar sizin haklariniz.
Ama. Siz uzgunsunuz sorun nedir?
Eren: aslinda buraya gelirken kralligi yok etmek istemisdim ama simdi kralliga aciyorum..
Halk aci cekiyor
Cocuklar oluyor.
İnsanlar kasb ediliyor ..
Dusunuyorum eger benim pervasizligim olmasaydi bunlar olmuyacakdi..
Mira:anlasilan birileri buyumeye baslamis..
Eskiden sadece  oldurmek istiyordun acimazdin simdi yapdigin icin neredeyse pismansiz.. bu senmisin yoksa katliyam arzusuyla yanan diyer gercek senmi?
Eren:ikisi de benim.. neyse hadi uyumaya gidelim.
-+tamam

Yatak odasi. Eren yaragina uzanir uyumaya calisir. Aniden miyu erenin yanina uzanir.
Eren:miyu sen neden burdasin?
Miyu:seninle uyumak istiyorum .
Eren(ha bu kadinlar benden ne istiyorki... Bir rahat uyumama izin vermiyorlar..)
Bak miyu ben yalniz uyumak istiyorum hem burda rahat etmezsin ki ..

Kapi acilir mira uzerinde seffaf bir gecelikle gelir yarisi acik bir sekilde. Miyu peri sekilini alir ve yatagin altina gecer.

Eren:ha..
Hey burda ne yapiyorsun???
Neden yari ciplaksin?
Mira:banyodaydim ne oldu neden yuzun kizardi,?
Eren:bir sey giyin.. ve burda ne yapiyon odanda olman gerekirdi?!?
Mira:evliyiz eren birlikde uyumamiz dogal bir sey.. bazi sorunlar yuzunden ayri olduk..
Eren:bu yari ciplak olma sebebini aciklamaz.
Mira:, eren senin esinim biliyorsun diyilmi?.......

Eren yuzu kirmizi bir sekilde giyinib odasindan cikar mira nere ye gitdiyini sorar. Eren dolasmaga cikicani soler..
Ve kapi kapanir..

Mira sorayi cagirir sora gelir ve mira konusmaya baslar..
Mira:onun pesinden git ve sahib cik kadin miknatisi sanki . Her gitdiyi zaman yaninda bir kadinla donuyor..
Sora:tamam gozum uzerinde olucak.

Eren handan ayrilir ve sokaklarda dolasmaya baslar sorada pesinden gelir  onu yanliz kalmamasi icin... Aslinda buna ihtiyac yok du miyu yanindaydi ..ama ...

Miyu icinden erene kikirdiyordu..
Eren hem miyunun neden gulduyunu soranin onun pesine neden takildiginu merak ediyordu ama sormaya cekiniyordu...
Sokaklar mesaleyle aydinlatilmisdi.. sehirin eski gorunumu oldukca romantik bir hava katiyordu..
Saray bolgesini merak ediyordu.. ve arafla olan sorunu dusunuyordu..
Aniden bir kizin cigliklari erenin kulagina geldi..
Eren ve sora yanlarindada kendini gosteren miyuyla birlikde sesin geldiyi yere dogru kosmaya basladilar..

Eren gordukleri karsinda sinirleri tepesine atmisdi..
İki tane yasli adam genc 18 yaslarinda kizi taciz ediyordu.. kiza iliski teklif etmislerdi kiz kabul etmiyince onu zorlamisdilar kiz direnince onu dovmusduler sanirim..
Eren:hey siz ne yapdiginizi saniyorsunuz?
+Sende kimsin kay bol burdan.. yoksa...
-hey yanindaki kizlari bize ver bizde canini yakmayalim..
Ufaklik..
Eren:canimi yakicaksiniz ha..

Adamlar elindeki hancerlere erene saldirirlar eren gelen bicaklari eliyle engeller ve alevleriyle bicaklari eritir haydutlar  korkumus sekildei
titrer ve erene hayatlari icin yalvarmaya baslar.. eren daha fazla konuyu uzatmadan adamlarin uzerine aleverini gonderir....
Haydutlar kacdikdan sonra eren yerde olan kiza taraf gelir..
Kiz sari sacli mavi gozlu yari insan yari elf karisigi bir turdu.. ama oldukca guzel bir kizdi..
Erenin yapdiklarini goren kiz korkumus bir sekilde ona taraf gelen eren bakar cokerek...
+Lutfen bana zarar vermeyin.. benden istediyiniz her seyi yaparim.. canimi acitmayin..isterseniz sizinle....
Eren:(ah neden her kes beni bir cani olarak goruyor...)
Sana zarar vermiyecem bizimle geliyorsun.

Handa mira erenin hala gelmediyi icin endiseliydi..
Aniden kapinin acilma sesi geldi..
Sora ve miyu yaninda getirdikleri kizi erenin yatagina uzatdilar...
Kiz korkmus sekilde bakiyordu...
Mira:bu da kim neden vucudu yara icinde?
Miyu:sonra aciklarim..

Eren iceri gelir..
Miraya gulumser..
Mira somurtur.
Eren sasirir ama saskinligini belli etmez..
Yataginda uzanan kiza bakar.
Elinde bir kapda yesil seviyi kizin onune koyar..kiz merak dolu ve korkmus gozlerle erene bakar.
Eren:bu ilac yaralarina iyi gelicek.. bunu al ama once banyoda dus al miyu ve sora size emanet..
Ama once asil konumuza donelim..
Onlar kim ve sen kimsin?
+Benim adim gesika.. o adamlar beni kole pazarindan aldi. .. bana sahib olmak istediler ben izin vermiyencede beni dovduler.  Sonra siz geldiniz....
Eren:anladim ..peki gidicek yerin varmi?
Yada ailen?
Gesika: hayir yok  ..
Mira: eski sahiblerinin elinden aldin sahibleri onu birakdilar bu durumda onun yeni sahibi sen oluyorsun?
Ne yapicaksin?
Eren:(ah neden hepsi kiz...
Ekibimde ben luk ve kevini cikmak sartiyla hepsi kiz...hepside.....)
Bizimle kalicak araf kraligindaki isimizi bitirdikden sonra eve bizimle birlikde done bilir.

Eren gitdikden sonra yeni kizin temizlenmesine yardim ederler. Miyu tekrar erenin yanina doner...
Mira:ben sana gozun uzerinde olsun demedimmi?
Etrafinda o kadar kiz var yenileride geliyor...
Ne yapicaz bu erenle?...
Sora:uzgunum her sey aniden gelisdi..
Mira:peki hepimiz dikkatli olmaliyiz..
Simdi uyuyalim yarin araf kralinin sarayina gidicez
...

Kralin YukselisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin