Eren karsindaki kizla olum duellosuna baslar eren aniden kizin bunu neden yapdigin anlamaya calisir
Eren dusunurken kiz yukari ziplar ve ona alev bicaklariyla saldiriya baslar eren hic kipirdamadan olusdurdugu mavi alevlerle alev bicaklarin etkisiz hale getirir. Kiz yere indiyi anda kizin karnina yumrugu atar yumrugu yiyen kiz yerde kivrilir eren tekmeyi kizin karnina atar kiz aci icinde erene bakar eren soguk kanli sekilde kiza ona neden olum duelosu teklif etdiyini aciklamasini soler kiz ofkeli sekilde erene bakar ve ayaga kalkmaya calisir eren bunun uzerine kizin karnina ikinci tekmeyi atar. Her kes ereni izlemeye baslar.
Eren ofkelenir ve elinde olusdurdugu alevle kiza yakinlasir kiz sadece izler eren soguk kanlilikla soylemiyeceksen burda olursun.. eren kizin hala bir sey solemediyini gorunce pes eder ve kizi oldurmek ister kiz erenin onu olduruceyin anlar ve konusmaya baslar.
Kiz sadece ailesini kurtarmak istediyin soler eren tek kasini kaldirarak anlamadigini soler. Kiz erene gecenlerde aldigi kolelerin onun geride kalan tek akrabasi oldugunu deer. Eren kevin ve arsiyi hatirlar eren bunu hatirlarken kevinin ablasini korumak icin erene saldirgin hatirlar sonra kevini egitdiyini hatirlar eren kiza bakar kiz olumu kabullenir ve uzuntulu bir sekilde ailesini kurtaramadigi icin aglamaya baslar erenin alevleri buyur ve kiza yakinlasir arenada mira ve ablasi bu olanlari izlemeye baslar. Erenin aklina ablasi gelir her ne kadar eren onlari cok tanimasa bile icinde ablasina karsi bir sevgi ve saygi vardi eren su an ne yapacagin dusunur ..
Aniden elindeki alev sonur yerde yatan kiz erenin ne yapdigin anlamaya calisir.
Bu sirad eren kiza kazandigini ve odul olarakda onu kolesi olarak alicani soler.eren araneden gider her kes saskin bir sekilde ereni izler ablasi mira daha once erenin dovusdugu birini affetdiyini gormemisdi erenin aklinda gecenleri merak eder.. ve erenin kizin guzel oldugu icin kole olarak aldigina karar verir. Her ne kadar cariye sahibi olmak yaygin normal karsilanan bir seyde olsa erenin.. kadina paraya deyer vermiyecek biri oldugub biliyordu..
Oturma odasi eren takim arkadaslarila odada sohbet ederken miranin hala erene soguk oldugun erenin dikkatini ceker. Eren prenses miraya hitaben.:prenses sorun nedir?
Mira: sen bole seyleri yapdikdan sonra hala bu rahat tavrini takinmaya devammi edicen?
Eren: hey prenses beni dinle bana bulasani afetmem bunu bil. Araneda yapdigim dovuslerde genc oglani afetmemim sebebi sana bakdigimda ona uzgun sekilde bakdigin icindi bunu senin icin yapdim.
Mira: peki ya kiz?
Eren:kizi kendi sahsi sebeblerim icin yapdimAblasi erene kizgin sekilde bakar.eren yanlis bir kelime kullandigin anlar eren konusmak icin hazirlanirken kapi acilir ve araneda dovusdugu sari sacli mavi gozlu kiz gelir .. kiz iceri gelir erenin karsisina gecerek ona kaybetiyini erenin kolelik istediyini kabul etdiyin soler..
Eren saskin sekilde ona bakar ve konusur.
Eren: ismin nedir?
+İsmim rebeka
Eren:kac yasindasin?
Rebeka:15
Eren:hmm
Bundan bole bana hizmet ediceksin kole muhrunu yapalim hadi..Eren yukari kata gecerek kizla kole muhrunu yapdikdan sonra kiza bakarak artik benim kolemsin ne istersem sogulamadan yapmak zorundasin
Kiz basini tamam anlaminda sallar eren gitmek isterken kiz erene sana vucudumu teslim etmem . Olsem bile serefime olucem ama bunun dışında ne dersen yapicam.
Eren kaslarini catarak .. neden her kiz bana bole seyler solediyin mirildanir. Aniden kapi acilir mira soguk bir ses tonunda erene misafirleri oldugun soler. Eren ve yanindaki kiz asagi iner kiz asagi inerken karsinda genc ve guzel bir erkek ve 13yaslarinda bir kiz gorur .ilk once tanimaz ama sonra kizin arsi oglanin kevin oldugun anlar kosarak onlara sarilir cocuklarda ona sarilir.. sonra arsiye donerek burda ne isi oldugun sorar kiz ona onlari buraya erenin cagirdigin soler rebeka erene bakar eren bakislarin anlamini anlar.
Eren sadece ayleyi bir araya getirdigin soler ona hizmet ediyi gibi efendiside kolesini korumali ve onunla ilgilenmelidir.bunun uzerine rebeka gozleri yasli bir sekilde erene tewekur eder. Kucuk kiz arsi erene yakinlasir ve erenin yanagindan oper sonra kulagina eyilerek kimsenin duyamiyacagi sekilde. Gelicek yil 14 olucam o zman istersen benimle iliskiye gire bilirsin.. ama bu yapdiklarindan sonra simdi istersen bile kabul ederim bize ablamiz olarak yanimizda olan birisini bize verdin bunu yapmak zorunda diyildin ama yapdin twekurler...
Aksam olur her kes odasina gider eren odasinda dusunur .
Acaba bu kadar kizla napicam..
Hepsi her dediyimi yanlis anliyor ahh. Sanirim bununla savasmam gerek. Ah eren ormanda yanliz basina yasiyordun simdi kizlar tarafindan oldurulme riskin var.. eren son solediyine kendiside guldu.. aniden kap calindi eren gir dedi karsisinda geceliyle duran rebekaya bakdi.. aslinda rebeka guzel bir kizdi eren rebekanin neden geldiyin sorar rebeka erene bu gun icin tewekur eder. Yapdiklari icin elinde vericek bir seyi olmadigini karsiliginda onu memnun etmesi icin geldiyin soler.. erenin yanina gecer ve erenin ona dokunmasin bekler.. eren ise rebekaya bakar sadece..
Bir sure sonra konusmaya baslar.
Eren:bak rebeka sana ole seyler yapicak birisi diyilim
Seni kole olarak aldim alenle kavusdurmak icin .. baska bir niyetim yok ama yanimda kalmak icin seni mecbur etmiyecem ama eyer kalmak istersen seni arkadasim olarak kabul edicem. Rebeka.
Rebeka erenin solediklerine sasirir erene sarilir ve odasina gider bu sirada eren yatagina uzanir aniden iceri mira girer. Eren bu gun bana uyku yok sanirim ahhh..Eren yakinlasir ve yaninda oturur erenle konusmaya baslar.
Mira:eren sana karsi haksizlik yapdim uzgunum .. yaninda olan kizlara dokunma hakkinda var bunu yapdigin icin sana bir sey demeye hakkim yok cariye sahibi olmak normal bir sey yani sora ve rebekayla .....
Eren: bak prenses rebeka yada sora sadece arkadasim sadece kalbimde sen varsin ama prenses bunu bilmen gerek sanada evlenmeden dokunmuyacam seni ole seye mecbur edecek biri diyilim ben cani diyilim tamam kabul katilim ben ama aileme zarar vericek biride diyilim kalbimde sadece sen varsin prenses.Bu sozleri duyan mira erene bakar aniden erene sarilir ve ereni yanagindan oper..
Eren olayin saskiniginda hala prensese bakar prenses erenin bu halin gulmeli bulur. Erenin burnuna dukundukdan sonra erene her zaman yanında olucani soler. Ve ereni oper eren bu seferde mirayi oper. İkili opusdukden sonra erenin yanindan cikar mira eren miranin arkasindan bakar.. kendi kendine dusunur..
Ahh.. zalim yaratiklarla dolu ormani fet etdim.. bir sehri yok etdim simdi bir kiz beni opdu diye .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasyAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...