Eren ve sora sehirden saraya gitmek uzere yola koyulurlar. Erenin karsisina 3kisi keser ve yollarini kapatir
+Hey cocuk bizimle gel
Eren:nedenmis?
Sizle gelmem icin sebeb yok
+Ustamiz sizi gormek istiyor sizle konusmasi gereken bir konu var
Eren: konusmakdan sakinca gelmez.Eren ve diyerleri bir eve girer ev kucuk oldugun sanar iceri girince evin yer altina giderler yer altinda buyuk bir oda ve karsilarinda yasli bir erkekle yasli bir kadib belirir.
Erene bakan yasli konusmaya baslar.
Erenin yanindaki hizmetcisini. Almak istediyini soler eren bunu kabul etmez ihtiyar sakin bir ses tonuyla.
- cocuk elimde hizmetcinden daha guzel bir kiz var bunu sana hizmet etsin diye verebilirim kariliginda kizi ver sadece bence guzel bir anlasma? Ne dersin?
Eren:hayir kalsin baska soliyecek bir seyiniz yoksabiz gidelimEren ve sora gitmeye calisirken adamlar izin vermez ve erene yumruk atar eren saldirmaya hazirlanirken yasli adam sinirli ses tonuyla yanindaki hizmetcisinin onu kizi oldugunu soler eren yasli adama bakar .yasli adam kizi yuzunden yasadiklarini kole gibi calisdiildiklari anlatir.
Kizina karsi ofkeli oldugunu ve kizini hizmetci gibi calisdirmak istediyini soler
Anlasmayi kabul etmesini soler karsiliginda yaninda duran kizi ve yuklu para ve canavar kristali vericeyini soler.eren canavar kiristallerinin nadir olduklari biliyor yaninda duran sora erenin onu saticani dusunur ve kacmaya calisir bunu goren muhafizlar kizi yakalar.
- peki anlasmayi kabul ediyormusun?
Eren,: hayir o yanliz bana hizmet edicek baskasina vermek icin nedenim yok
-oyleyse hepiniz geberin.Adamlar erene saldirmaya calisir eren durdugu yerde kalir gelen adam ona mizragiyla vurur eren eliyle mizragi alir ve adama gecirir. Yaninda duran adam kiliciyla ereni oldurmeye calisir eren yildirim gonderir adamin uzerine bunu goren adam kacmaya calisir ama yildirim onu bayiltir.
Eren ates topu teknigiyle adami oldurur.
Bunu goren haydut kizin kolundan tutar ve erene teslim olmazsa onu olduruceyini soler.
Erenin gozlerinde olan oldurme arzusunu gorunce adamlar korkar ama korkularini belli etmemeye calisir.
+Geri cekil yoksa olacallardan ben sorumlu diyilim.
Eren: benden kacamazsin
Mavi alev oku.Eren elinden cikan mavi alev okunu dusmana gonderir sorayi tutan adam aniden yanmaya baslar ve geriye hic bir sey kalmaz kullerinden baska. Eren yasli adama doner ve elinde tutdugu mavi alev kuresini adama atmak ister ama sora erenin kolundan tutar.
Eren:ne yapdigini saniyorsun bunlar sna bir hayvan gibi davrandi ve sana isgence etmeye calisdi hala onumu koruyucaksin.?
Sora: biliyorum efendim ana yinede benim ailem onun olmesini kaldiramam.
Eren: ole olsun. Bu senin kararin sana karismiyicam.Eren ve sora gitmeye calisirken bi kiz gelir az once yasli adamin erene vermek istediyi kizdi...
Erene onu da yanlarinda aparmasini ister karsiliginda her seyi yapicagini soler eren siritir .ve kabul eder.
Eren ve yanindaki kizlar saraya donerler.
Prenses mariyana yanindaki kizin kim oldugunu sorar eren sehirde olan olaylari anlatir. Prenses sasirir ve. Korkar kardesi olucak kisi.... Bir ....
Prenses mariyano: peki yeni kizla ne yapmak istiyorsun?
Yeni hizmetcinmi yapicaksin?
Eren:hayir onu sana getirdim
Sana hizmet etsin .
Onunla ne yapmak istediyin sana kalmis.Prenses saskin saksin erene bakar ve ne yapmak isediyini anlar
Eren banyo yapar ve yatagina girib uyumaya hazirlanirken kapidan az onceki kiz girer
Eren yorgun gozlerle ona bakar.
Eren: neden geldin,?
+ Ben heris.beni kurtardiginiz icin tewkurler efendim. Size vericek bir seyim yok bu yuzden size vucudumu sunmaya geldim..
Eren:ah yinemi bu konu..
Bole seyleri sevmem heris eyer bana tewekur etmek istiyorsan ablama iyi hizmet etmen ve onu mutlu etmen.
Heris: tamamHeris gider eren dusunur .ablami mutlu etmek ha.
Derken dukkandan aldivi hediye aklina gelir.
Eren: hey sora buraya gel.
Sora:buyrun efendim
Eren: al bunu sora
Sora: bu nedir efendim
Eren:ac hadiSora hediyeyk acar ve gorunce sasar erene bunu alamiyacani soler
Eren: bunu begendiyini gordum bende senin icin aldim mutlu olmak seninde hakkin sora.Sora erene bakar aniden erene sarilir. Eren utanir ve yuzu kizarir eren ne yapdigini ve onu bogdugunu soler.
Sora ayrilir ve ozurler dilemeye baslar eren elini sirtina koyar ve onemli olmadigini soler .
Ve ona uyumasini soler.--Bolum kisa oldu ama hikaye dahada ilginclesmeye basliyicak. Zaman zaman erenin eski hayatindanda bahsedicez
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasyAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...