Kral mikas: peki cocuklar dikkatli olun okuldan sonra bir az geze bilirsiniz ama eve gec donmeyin ve dikkatli olun.
Eren: tamam anladim baba
Kral mikas: ve ozel olarak kavqadan uzak dur.Eren nisanlisi mira prenses mariyana ve hizmetcisi sora okula dogru giderler .
Yolda pek konusma olmaz eren dusunceli olarak etrafa bakar.
Okula varirlar. Eren ve diyerleri arabadan iner ve okula giderler butun okul erene bakar . Her kes eren gibi birinin neden prenseslerle dolasdigini merak eder. Okul kapisin dan iceri girmek isterlerken bir cocuk erene carpar.
+ Hey yoluna baksana .
Senin yuzunden elbisem kirlendi.
Eren: nerde budala var bana carpar zaten.. sanirim bu degismiyecek.
+ Bana bak sen.
Sora: hey sakin olun ikinizde bole bir sey icin kavqami ediceksiniz ??
Eren: aslinda evet. Seni duelloya davet ediyorum.?
+ Seni.. kabul ediyorum ogleden sonra bahcede seni bekliyor olucam gelmeyi unutma .tabi korkmazsan..
Eren: cidden okula bole tipleri neden aliyorlarki.?
Ha ne oldu prenses? Kizgin gibisin?!?
Prenses mira: daha gelir gelmez kavqaya basladin
Cidden neden bos vermedinki?
Eren: sadece gucumu kullana bileceyim bir antireman ariyordum hem bana carpan oydu. Onumu savunuyorsun?
Prenses mira: hayir.. sadece kavqaci adamlardan hoslanmam.Eren somurtarak okulu gezmek ister bu sirada okul zili calar her kes iceri girer.eren sinifa gidee oretmen ereni ve yanindaki kizi ogrencilere tanitir. eren sinifa goz gezdirir.
+ Hey bizde burdayiz eren.
Eren: neden sizle ayni sinifdayimki prenses?Her kes erene bakar iki ulkenin prensesleriyle bole iyi anlasa bildiklerine gore kesin zengin birisi olmali..
Eren miranin yanina oturur sorada arkasindaki masaya oturur . Eren sinifdakilarin ona tuaf tuaf bakdigini gorur.
Yanina az once kavqa etdiyi cocuk gelir.
+ Hey velet bana bak mariyano ve miradan uzak dur kim oldugunu bilmiyorum ama onlar senin gibi koylu biriyle konusuyorlarsa ayaklarina kapanmalisin.
Mira: hey bu...
Eren: kafami bozma benim kim oldugumu bilseydin bana yalvarirdin ama sana duelledi haddini bildirence oldukca zefk alicamEren ve genc cocuk tutusurlar sora onlari ayirir eren sakin olmasini soler.
+ Evet pislik arkadasinin arkasina saklan bole. Korkak
Sora: ben onun kolesiyim arkadasi diyilm. sadece. Ona hizmet etmek icin burdayim okula kole getirmek yasal bu yuzden buraya onunla birikde geldim.
+ Pislik herif. Kole haa... Bole seylerdemi yapiyonEren ve cocuk kavqa etmek isterken oretmen gelir ve 1 hafta sonra okullar arasi duellolar olucanin aciklar.
Eren aniden sasirir bu ulkede gucunu katinlamasi icin harik olur. Asilda gerekde yok kendisi zaten zorkulan biri.
Oretmen erenle olan duelloyu duymus oldugun aciklar bunun yasal oldugun ama öldürmek agir yaralamanin yasak oldugun soler. Bununla birlikde kral mikasin okula geldiyini ve duellonun harika bir gosteri oldugun soler bu yuzden duellonun arenada yapilicani aciklar her kes buna sasirir.
Okulda her kes erenin duellosunu konusur erenin hic sansi olmuyucani solerler.
Bu sirada okul bahcesine eren ve diyerleri sohbet ederler.
Prenses mariyano: eren neden bole bir kavqaya bulasdin ki?
O nun senin karsinda hic sansi yok
Bunu ben ve sora biliyor okul ise bilmiyor eren . Tabi nisanlinda ole senin icin endiseleniyor.
Eren: endiselenmeyin bana bir sey olmaz ablaEren ablasi mariyanoya sarilir. Ablasi sasirir bunu neden yapdigin sorar eren gulumser ve sadece icinden geldiyin soler.
Okul bitdikden sonra her kes arenaya gelir okuldaki her kes bunu bekliyordu sanki aslinda buraya erenin dayak yediyin gormek icin geldiyin solersek yalan olmaz iki prensese cok yakin ve yanindaki guzel kizda cabasi..
Kral en tepede cadirina gelirken yanlarindada iki prenses oturur.kral oglunun nerde oldugun sorar kizi arenada dovuse hazirlandigin soler kral buna sasirir ama buna karismaz ama nobecilere savasi durdurmak icin hazilanmalarini soler.
İkili arenaya iner.
+ Benim adim luk.ve seni burda patakliyacam
Eren: basla bakalim.Luk erene saldirir eren hareket etmez erenin korkdugunu dusunurler eren saldirdan kacar. Cocuk erene ates topu atar ates topu erene isabet eder eren oldugu yerde kalir ama hic bir iz yok sanki az onceki saldiri hic olmamis gibi. Cocuk bu sefer elindeki hancerle saldirir. Eren bu sefer ataga gecer cocugun karnina tekmeyle vurur cocuk engeller eren yumrukla suratina vurur.
Cocuk bir kac adim geriye gider eren bakar ve siyah bir akreb canavari cagirir bunu goren her kes sasirir ve erenin isinin bitdiyini dusunur.
Eren aniden gelen kiskac saldirisindan kacar
Bu sirada yaratik cocuga saldirir cocuk yerde baygin yatar cocuk yaratigin konturolunu kaybetmis durumda canavar her an onu oldure bilir.
Hes kes cocuga bakar erenin yaninda dev bir ates yilani ortaya cikar ates yilani cikardigi ates topuyla yaratigi sersemletir her iki canavarin savasini beklerken eren aniden canavari çocuğun ustune salar seyirciler ne oldugunu anlamaya calisirken yilan çocuğu alir erenin yanina gelir. Eren yilani arkada birakir kendisi yavas adimmlarla ireli yaratiga taraf gelmeye baslar. Yaratik zehirli olan kuyruguyla erene saldirir eren cikardigi mavi atesle kuyrugun yakar canavar acilar icinde ciglik atar her kes dona kalir erenin bu haraketin gorenler erenin yuzundeki ifadeyle ve yuzunde olan seytani gulumsemesiyle yaratigin etrafin mavi alevlerle kaplar. Eren: bana denk diyilsin bunun icin ustani sucla.Erenin ses tonunda olan sogukkanlilikla solediyi sozler her kesi korkutu. Eren aniden atesini canavarin vucudunu yakar yere dusen canavar sanki merhamet hissi ile erene bakar eren aniden atesini guclendirir ve canavari yok eder.
Yuzunde olan gulumsemeyle her kes buz kesilir. Eren sahanin ortasin gelir ve beklemeye baslar.
Bu sirada kral ve yanindaki kizlar sohbet etmeye baslarlar.
Mira: eren.?,bu gercekden erenmi surati bir katilin yuzu gibi bizimle takilan eren gitmis yerine sanki bir seri katil gelmis.
Kral mikas: eren bir katil zaten
Daha iki yil once geldi kendini oglum oldugunu idda etdi baslarda inanmadik ama zamanla oglum oldugunu kabul etdik kendisi karanlik ormanda buyudu annesi oldu yolda bulan yabanci onu buytdu oda oldu sonra. Yillarca ormanda tek basina yasadi. Amcasinin katilini bulunca bogazini buldugu yerde kesti hic keder uzuntu his etmeden hemde. Orda olan yaratiklari avlamis cogunu
Ormanin krali lakabli ejderha ondan korkuyormus eren anliyacagin bir katil.
Mira: onun gibi. Biri...
Kral: ama son zamanlarda degismeye basladi. Artik bizlerle konusmaya hatda evlenmek istiyor sanirim adam tek kalinca zalimlesiyor .
Kral onlara erenle olan bir anisini anlatmaya baslar.
Bir kac gun once senin buraya geliceyini ona soledik aniden odasina cikdi. Once onun ofkeli oldugu sandik nede olsa bir katil istediyi gibi birini oldure bilir.
Ama sonra yanimza geldi elinde kiyafetlerle. İlk basda anlamadik sonra
Yarin nisanlim geliyor hanki kiyafetleri giymeliyim ahhh heyacanliyim ve utaniyorum.daha once bole birinden cekiniceyimi dusunmemisdim .
Belkide disari cikib canavar avlamaliyim sakinlesirim
Hepimiz erenin bu haline kahkaha atdik.. .
Eskiden o cocugu goz kirpmadan oldururdu son ama artik degisdi bir az
Senle tanisdikdan sonra mutlu olmaya basladi mira.Askerer areneya giderler yavasca erene bas eydikden sonra yarali coucugu okulun sifacinsa aparirlar. Her kes askerlerin erene neden bas egdiyin merak eder. Kral areneya iner.
Kralin bu harekeatini goren her kes sasirir areneya iner ve erene aferin oglum der iyi is cikardin okuldaki her kesi korudun
Bu zaferini turnuvadada goster . Kralin ona oglum demesinden sonra erenin kiralin oglu oldugunu anlarlar erene simdi kibte eder gibi bakmaya calisirlar. Eren gibi birinin kraliln oglu olucani ve prenses miranin nisanlisi olucani kimse dusunmemisdi.
Her kessin icinde korku duser cunki okula geldiyi andan beri her kesin ona kotu davrandigini hatirlarlar. ..Eren sinifa geldiyinde sinifdaki her kes ereni selamlar. Eren sogukkanlilikla selamlarin alir nisanlisi miranin yanina oturur.
Bu beklendik bir seydi erenin soguk olmasi nede olsa sinifa geldiyinde erene koylu biri gibi asagilamisdilar....
Her kes simdi erenle arasini duzelmeye basliyor .
Ama erenin onlarin sadece kiralin oglu oldugu icin konusduklarin biliyordu.
Okulda her kes erenin mirayla nisanli oldugunu kral mikasin oldugunu ogrenmisdi herkes simdi erenin yanina yaklasmaya baslar.....Merabalar kahramanimiz git gide kim oldugunu anliyicaksiniz. Zamanla kahram guc arayusina cikicak.kendisi ne ler bekliyor acaba?
Hadi bunu birlikde ogrenelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasyAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...