Eren ve arkadasi sora okula gelirler her kes onlar yokmus gibi devam eder siniflarina adim atarken her kes prenses hakinda konusmaya baslar onun cok guzel oldugunu konusurlar ote yandan eren nisanlisi mirayi ortaliklarda goremedi . Sanirim bu gun yokdu .
İlk ders baslar dersde eren ve sora arkada en son siraya yerlesiler. Ders boyunca ikisi konusur eren diyer kisilerle irtibata gecmez nedense onlari sevmez sora farkli diyerleriyle yavas yavas sohbet etmeye baslar.
Eren onlari sohbet leri ile birakir ve okulu gezmeye baslar. Okul bahcesine gelir ablasini ve iki tanede yaninda kiz ve bir erkek gorur . Yaninda sari sacli kiz erenle carpisir eren ozur diler ama kiz sinirlenir.
Eren: kusura bakma..
+ Hey onune baksana benim gibi bir prensesin ustunu kirletdin
- durumlar ingclesmeye basladi(bunu soleyen erenin ablasi idi)
Eren: aman aman sanki elbisen toz olunca preneses olamiyacan !?
-+hey sen kimle konusdugunu saniyorsun o kiz...
Eren kimse kim bana ne..Eren aniden yumuruk yer ve agzi kanar.eren sinirlenir ve buyu yapmak icin hazirlanir bunu gorenler kavga kizismadan ayirmaya baslar
Eren sinifda yanindada sora ve ablasi var ablasi erenin kanayan yerine pansuman yapar. Ve siritir ..eren ne oldu der. Ablasi cevab vermez
Aksama az kalir eren ve ablasi disariya cikar ve konusmaya baslar. Ereni gorenler buna sasirir koylu birinin prensesle konusmaya hakki oldugunu dusunmez.
Aniden karsilarina olen carpdigi kiz cikmisdi.
+Onun yaninda napiyorsun.?
Prenses:ona bakmaya geldim
+ O neden ilgi duyuyorsunki?
O sadece koylu birisi buraya nasil geldi bilmiyorum ama onun bura yeri diyil.
Su an onunla ilgilenem
O yuzden gidelimPrenses gitmeye calisirken eren ablasini durdurur:
+ Hey ne yapdigini saniyorsun sen?
Eren: o bir yere gitmiyor
Ve sen oncelilikle insanlarla nasil konusulucagini ogrenmelisin yoksa evlenemezsin bile(eren siritir)(kiz ofkelenir)
+Sen kiminle konusdugunu saniyorsun ben maryo kirallinin kiziyim mikas kiralinin oglunun nisanlisiyim sen kim oluyorsunda bana bole hakaret ediyorsun???
Eren:(haa ?! Sanirim nisanlimi buldum.. gercekten bumu yuzu ve vucudu guzel ama hadi ama neden bu olmak zorundaki,..?)
Hey bu konusmayi bitiriyoruz artik evlerimize donelim yarin okul yok sende bu arada sakinlesirsin..Eren ve ablasi evde sohbet ederler
Eren: onunla bole karsilasacagim aklimin ucundan bile gelmezdi .
Elden bir sey gelmez
Prenses mariyana: ee onun hakkinda ne dusunuyorsun tatli kiz diyilmi
Kiz bu gun hep sana sinirliydi.ve uzgundu
Eren: sinirli olmasi tamam da peki neden uzgundu?
Prenses mariyana: senin yuzunden. Babasi onu hic tanimadigi biryle nisanliyacak
Senin icin hava hos eyer istemezsen onu almazsin yada alir sonra baskalarinda alirsin ama onun icin bu bole diyil eyer istemezse babasi onu cezalandirir ve bunu sen savas bahanesi olarak kullana bilirsin. O yuzden uzgun baskasinin onun yerine karar vermesi evlendirmesi ...
Eren: sanirim anladim
O zman gidib nisanlimi goreyim bir az neselendireyim ne de olsa?!)Eren sinsice siritir ablasi erenin ne dusunduyun merak eder.
Bu sirada eren maryo kiralinin sarayina gelir saray askerleri onu ilk basda tanimaz ve yakalamak ister bu sirada kralica gelir ve ona hos geldin der. Ne den aksam gec saatde buraya geldiyini sorar eren nisanlisini ozlediyini soler.
Prenses kizini buraya cagirir.
Ve kendisi yukariya gider
Eren bekler ve en sonunda kiz asagi iner
+Neden burdasin buraya nasil geldin?
Eren: gizlice geldim buraya seni kacirmaya geldim prenses(eren siritmaya baslar.)
+ Bu ne curet nobetcilerAskerler gelir. Bu sirada eren kizin elinden tutar kiz bagirir kiral ve kiralice asagi iner salona geldiklerinde ise ereni gorurler kizinin elinden yapisdigini gorur ve sakin bjr sesle
Kral: hos geldin eren burda ne oldu neden kizim bagirdi?
+Baba bu adam beni kacirmaya kalkdi onu hapse at.
Kiral saskinlikla kizina ve erene bakar.ne oldugunu anlamaya calisir.
Eren:ben izninizle kralim gideyim yarin torende gorusmek.uzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kralin Yukselisi
FantasyAniden cika gelen biri kralin oglu oldugun idda eder. Zamanla gencin dunyada en cok korkulan katliyamlariyla un salmis biri oldugu ortaya cikar. Gulmeyi unutmus biri alile sicakligi gormemis biri evlenince kendisi gibi olmadigin fark eder. Acaba...