Pov. Jungkook
ყველა მიცნობს, როგორც BTS-ის ოქროს მაკნეს ჯონ ჯონგუკს. ნაგიბატორი, რომელიც გოგონებს, მხოლოდ ერთი შეხედვით ათვინიერებს და ორგაზმამდე მიჰყავს.
მაგრამ არავინ იცნობს ნამდვილ მეს. მშვიდი და ადვილად მორჩილი. სინამდვილეში, მე მეშინია გოგონების და ვერ ვიტან მათ მოწყენილ გამომეტყველებას, რომლებსაც სურთ ჩემი გადაყლაპვა.
ბავშვობიდან მხოლოდ ბიჭებში დავიწყე ურთიერთობა, იმის გამო, რომ მე -4 კლასში ტუალეტში გამომკეტეს ძალიან დიდ და უშნო გოგოსთან, რომელმაც დაიწყო ჩემზე ძალადობა და სურდა ჩემი გაუპატიურება.
მაგრამ მასწავლებლები დროზე მოვიდნენ.
მთელი სკოლის წინაშე შევრცხვი. ამის შემდეგ მხოლოდ მამაკაცებზე მიდგებოდა.
ეს მოხდა ოსაკაში ერთ-ერთ ფან-შეხვედრაზე. მოგეხსენებათ, მარტო გოგონებს არ ვუყვარვართ. როდესაც ყველაფერი დაიწყო, პირველი ვინც მომიახლოვდა იყო ახალგაზრდა, ძალიან ლამაზი ბიჭი, რომელსაც ნათელი ვარდისფერი თმა ჰქონდა და უცებ ძალების მოზღვავება ვიგრძენი. ჩემში გაღვიძებულ მხეცს არ სურდა დამშვიდება. შარვალში სივიწროვე, რომელიც ბარძაყებზე ძალიან მოტკეცილი მქონდა.
Pov. Jimin
მსოფლიოში ყველა გოგო გიჟდება ჩემზე და სურს ჩემს საწოლში აღმოჩნდეს. მაგრამ მაქვს ერთი საიდუმლო, ისინი არ მაინტერესებს.
ახალი შეგრძნებები მსურდა. მე არასდროს მქონია სქესობრივი კავშირი მამაკაცთან და პირველი სექსი მქონდა გოგოსთან, მაშინ ძალიან მინდოდა მეცადა რა და როგორ იყო.
რა თქმა უნდა, ყველა წევრისგან არავინ იცოდა ჩემი შეხედულებების შესახებ, რადგან ხშირად ვსაუბრობდი თითქოს მომწონდა ესა თუ ის გოგო.
მე ვიცოდი, რომ ძალიან საყვარელი ვიყავი, მაგრამ არ ვიცოდი, როგორი რეაგირება ექნებოდათ ჩემს მეგობრებს ასეთ განცხადებაზე. ასე რომ, ზოგიერთზე ჩუმ-ჩუმად ვანძრევდი.
YOU ARE READING
Hidden From View🔞
Fanfiction"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~