უფროსების წვეულება🔞

578 59 36
                                    

ბანთანმა დღეს ახალი ალბომი გამოუშვა.  ხოლო დაწერა ნამჯუნმა ეს, ჯიმინისა და ჯონგუკის ცხელი ღამის შემდეგ.  ალბათ, სტუდიაში ატმოსფერომ, ყველაფერს შეუწყო ხელი.

რადგან დღე ძალიან დატვირთული აღმოჩნდა, მათ გადაწყვიტეს აღენიშნათ ეს გრანდიოზული ღონისძიება და წვეულება მოაწყვეს. 

Pov. Jungkook

2 საათის შემდეგ

ყველანი გაბრუებული ვიყავით და მე გადავწყვიტე ვითამაშო "ვინ არის მეფე?".  ყველაზე სასტიკი თამაში მთვრალებისთვის. 

მე მეფობა მომივიდა და ზუსტად ეს მქონდა გაანგარიშებული.  მე მივეცი ბრძანება, რომ ნამჯუნს და ჯინს ეკოცნათ ერთმანეთისთვის და ... ისინი ისე მიეწებენ, რომ არ ყოფილიყო ჰაერის უკმარისობა, ისინი ერთმანეთს არ მოშორდებოდნენ, ალბათ. 

მაგრამ ამას ყურადღება არავინ მიაქცია, რადგან ყველანი ცუდ მდგომარეობაში იყვნენ.  შემდეგ, ჯიმინს ვუბრძანე, მთლიანად გაეხადა და უკანალზე მიეწება კატის კუდი და ყურები.  ჯიმინმა ოთხზე დადგა  და კუდის ქნევა დაიწყო ისე, რომ თეჰიონს სახეში მოარტყა. 

ერთ მომენტში მომეჩვენა, რომ თეჰიონს ეს კიდევაც მოეწონა.  და ამან ცოტათი გამომაფხიზლა.  გულახდილად, რომ ვთქვა ეჭვიანობამ გაიღვიძა ჩემში.  მაგრამ ჩვენ უბრალოდ საყვარლები ვართ ..

1 საათის შემდეგ

ჯიმინი და თეჰიონი მაგიდებზე აძვრნენ და ცეკვა დაიწყეს, ამან მე აღგმაზნო.  უყოყმანოდ მოვკიდე ხელი და ყველაზე შორეულ ოთახში შევათრიე.  მაშინვე საწოლზე დავაგდე და გაშიშვლება დავიწყე, მაგრამ მას ეს არ მოსწონდა.  ალბათ ის ძალიან მთვრალი იყო. 

Pov. Jimin

როდესაც ჯონგუკი გაშიშვლდა, მან თანდათან დაიწყო ჩემი გაშიშვლებაც, მაგრამ მე ეს არ მომწონდა, არ ვიცი, რატომ.  მე წინააღმდეგი ვიყავი და ვუთხარი, რომ არ გაეკეთებინა, მაგრამ მას ჩემი მოსმენაც კი არ სურდა. 

Hidden From View🔞Where stories live. Discover now