ტკბილი შურისძიება🔞

442 41 34
                                    

Pov. Jimin 

დილა. ყველაფერი კარგადაა.  გავიღვიძე და მაშინვე დავინახე ჯონგუკი.  შემაშფოთა.  ის მიყურებდა ან სიძულვილით, ან წყენით.  სახეზე ღიმილი ეტყობოდა.  მე არ მესმოდა რა ხდებოდა, რადგან ძალიან ნამძინარევი ვიყავი.  

- დილა მშვიდობისა.  

- ჯობია არ გაგეღვიძა.  მინდოდა დამეხრჩე როცა გეძინა, მაგრამ შენ ისე ტკბილად ამოძრავებდი ტუჩებს, რომ ვერ შევძელო.  მადლობა გადაიხადე, რომ დღეს ძალიან კეთილი ვარ.  

- მთელი ღამე ეთამაშებოდი?  

- ფფ.  არა. არ გამომივიდა. -დაიჩურჩულა.  

- რააააააა? აჰაჰაჰა. რა არ გამოგივიდა? მასტურბაცია?  

- რა გაცინებს! ეს არ არის სასაცილო.  ძალიან გავბრაზდი შენი წასვლის შემდეგ.  როგორ შეძელი ამის გაკეთება?

ჯონგუკი ჩემს საწოლზე ჩამოჯდა და თვალებში მიყურებდა.  

- კარგი, შენც თითქმის იგივე გააკეთე.  Სასტუმროში.  როცა ის რგოლი გამიკეთე.  და მე ვერ გავათავე. არც ისე სასიამოვნო იყო მაშინ.  

ყველა უკვე ვარჯიშზე იყო წასული, მაგრამ არა მე და ჯონგუკი.  როგორც ჩანს, ის ელოდებოდა ჩემს გაღვიძებას.  მთელი ამ ხნის განმავლობაში საწოლზე ვიწექი საბნით დაფარული.  როგორც ჩანს, ყველაფერი იგივეა, რაც ყოველთვის, მაგრამ ვიგრძენი მცირე დისკომფორტი მკლავებსა და ფეხებში.  ვერ მივხვდი რა ხდებოდა.  მაგრამ ერთი წამის შემდეგ გავაანალიზე.  საწოლზე ვიყავი მიბმული.  როდესაც დავიწყე მოძრაობა, კიდევ უფრო მომიჭირა.  

- ჯონგუკ, რას ნიშნავს ეს ყველაფერი? ეს რა ქამრებია?  რატომ ვარ მიკრული საწოლზე?  - რა თქმა უნდა, მივხვდი რისი გაკეთებაც სურდა, მაგრამ მინდოდა მისგან ლოგიკური პასუხის მიღება.  

- ჩიმჩიმ, ჩემო ტკბილო ბოზო, დღეს ჩვენ კარგად ვითამაშებთ. -ამ სიტყვების შემდეგ ჯონგუკმა გადამაძრო საბანი.  და აღმოჩნდა, რომ მე უკვე შიშველი ვიწექი.  

Hidden From View🔞Where stories live. Discover now