მინდა ყველას თვალები დავხუჭო🔞

358 42 51
                                    

Pov. Seokjin 

ვინ? - შემეკითხებით. 

ქარი. - გიპასუხებთ.  

შეგვეშინდა? ჯობია ხმას არ ამოვიღებ.  როდესაც კარმა გაღება დაიწყო, მე ძალიან მინდოდა ჯონგუკის ან ჯიმინის ნახვა იქ, რადგან მხოლოდ მათ იცოდნენ ჩვენს შესახებ და ისინიც ჩვენნაირები არიან.  

ამის შემდეგ, არავის სურდა გაგრძელება.  ჯუნი საწოლიდან წამოდგა და თქვა, რომ შემდეგ ჯერზე გავაგრძელებდით.  მეც დავეთანხმე.  ყოველივე ამის შემდეგ, ჩემს ერთ ადგილს მართლაც გაუჩნდა ცეცხლი, რადგან შეეძლო ვიღაცას შევემჩნიეთ.  

* საღამო * 

მე და ბიჭებმა გადავწყვიტეთ ფილმის ყურება, ერთად.  ყველა მისაღებში შეიკრიბა.  მოვთავსდით დივანზე და სავარძლებზე.  ჩვენი მისაღები არ იყო ძალიან დიდი, მაგრამ არც პატარა. ტელევიზორი დივნის წინ იდგა.

ჰოსოკმა აირჩია ფილმი.  მისი თქმით, იყო შეზღუდვა, მაგრამ პორნო არაა.  ჯიმინი და გუკი, ჰოსოკი და თეჰიონი დივანზე ისხდნენ.  იუნგი სავარძელში დაჯდა, მარტო.  მეორე სავარძელზე მე და ნამჯუნი დავსხედით. ყველას ყველაფერი მოსწონდა.  

როდესაც ფილმი დაიწყო, მოსაწყენი მომეჩვენა და გადავწყვიტე ჩემი თავი ჩემით გამერთო.  ნამჯუნის მაისურის ქვეშ ვძრებოდი ცივი ხელებით.  შუქი მაინც ჩამქრალი იყო და ყველას ყურადღება გამახვილებული იყო ფილმზე.  ნამჯუნმა ვითომ არ შემიმჩნია.  ისე, ყველაფერი ნათელია.  ჩვენ ყველაფერი უნდა გავაკეთოთ ისე, რომ ჩვენი ურთიერთობა არ დასრულდეს დასაწყისის გარეშე.  

ღმერთო, რა მოსაწყენი ფილმი ნახა ჰოსოკმა.  ზოგადად, არაფერია გასაგები.  მთავარი გმირი არ არის ლამაზი.  მეორეც ,ისე რა.  მოყვარულისთვის.  ნამჯუნი უფრო ლამაზია.  ჯანდაბა, ძალიან მინდა რაღაცის ჭამა.  

- ბიჭებო, იქნებ სამზარეულოში პოპკორნზე გავიდე?  

- კარგი იდეაა, დაგეხმარები.-თქვა ნამჯუნმა.  

Hidden From View🔞Where stories live. Discover now