Pov. Namjoon
ყველაფრის შემდეგ, რაც ვნახე, აღარ შემეძლო ისევ ისე შემეხედა მათთვის. ჯიმინი და ჯონგუკი, უბრალოდ ახლაც ვერ მოვდივარ გონზე, "როგორ? როგორ შეეძლოთ?" მაგრამ მე მათი განსჯა არ შემიძლია, რადგან მეც მაქვს რასაც ვმალავ.
იმ დღიდან ზუსტად ორი კვირა გავიდა და მათი უცნაური საქციელი ერთზე მეტჯერ შევამჩნიე. ისინი ხშირად ქრებოდნენ რეპეტიციების დროს, ერთად. რამდენადაც არ მსურს, მაგრამ ჩემი აზრი შეიცვალა მათ მიმართ.
ვფიქრობდი:
"იქნებ ყველაფერი, რაც დავინახე, ჩემი ფანტაზიის ნაწილი იყო? და ყველაფერი არ იყო ნამდვილი? იქნებ ძალიან დაღლილი ვიყავი?"
მაგრამ არა, ეს ყველაფერი ძალიან რეალური იყო, მიჭირს საკუთარი თავის დარწმუნება.
როდესაც ყველა წევრი ერთად ვსადილობთ ან უბრალოდ ვსაუბრობთ, ისინი გვერდიგვერდ ჯდებიან და ჯიმინი ჯონგუკს ფეხზე ეფერება. შემდეგ, როდესაც ყველანი ოთახებში მიდიოდნენ, ისინი ერთმანეთს ეფერებოდნენ, კოცნიდნენ, ძალიან შეუმჩნევლად სხვა თვალებისთვის. მაგრამ მე ხომ ყველაფერს ვხედავ.
ამის ყურება ყოველთვის მეუხერხულებოდა, რაც მოხდა ერთ ასეთ ღამეს.
როგორც ყოველთვის, შუაღამემდე ვიჯექი და ვცდილობდი ერთი ნორმალური სტროფი შემედგინა ახალი სიმღერისთვის, მაგრამ ყველაფერი მიშლიდა ნერვებს: ხან ფარანი მანათებდა თვალში, ხან სკამი ჭრიალებდა, ხან წყლის დალევა მინდოდა, ხან მეძინებოდა.
შუქის გარეშე ვიჯექი, რადგან მალე დასაძინებლად ვაპირებდი წასვლას, მაგრამ უცებ ნაბიჯების და კოცნის ხმა გაისმა. კარისკენ წავედი, რომ გადამეხედა. დავინახე კი ის, რაც ყველაზე ნაკლებად მინდოდა.
ისინი! ჯიმინი და ჯონგუკი. რომ არ შემამჩნიონ, მაგიდის ქვეშ დავიმალე. რომ კარადა ყოფილიყო, იქ შევძვრებოდი. მაგრამ, კარადა არ გვქონდა, ამიტომაც ამ მტრედების კოცნის პანორამა მეხსნებოდა.
CZYTASZ
Hidden From View🔞
Fanfiction"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~