წითელი ფანრების ქუჩა🔞

356 36 22
                                    

Pov. Jungkook 

რაც არ უნდა უცნაურად ჟღერდეს, ვარსკვლავებსაც კი სჭირდებათ შესვენება.  დასვენება.  რასაც ყველა იმსახურებს, მაგრამ ყველას არ აქვს ამის საშუალება.  ყველა ადამიანი იღლება და სურს შესვენება.  მიუხედავად იმისა, რომ ყველა ერთნაირად მუშაობს, ყველას არ შეუძლია დაისვენოს.  

საბოლოოდ მე გავხდი ის, ვისაც 3 დღე მისცეს შვებულება.  და არა მარტო მე.  კიდევ რამდენიმე ადამიანს, რომლებიც ძალიან შეაშფოთა ბოლო კონცერტებმა, მათ შორის ჯიმინსაც.  მენეჯერმა საზღვარგარეთაც კი გაგვიშვა.  მე და ჯიმინმა უყოყმანოდ გადავწყვიტეთ ამსტერდამში წასვლა.  

არ ვიცი ზუსტად რატომ, მაგრამ ჩვენ მოგვეჩვენა, რომ ეს არის ულამაზესი ქალაქი, სადაც შეგვიძლია დავისვენოთ და ვისიამოვნოთ ერთმანეთით.  ეს ყველაფერი გარყვნილ აზრებს აღვივებდა.  ბოლოს და ბოლოს, ამსტერდამი არის ქალაქი, სადაც პროსტიტუცია და ნარკოტიკები ძალიან გავრცელებულია.  და ეს ყველაფერი კანონიერია.  ასევე არის ლამაზი არქიტექტურა, ბევრი წყლის არხები და ძალიან ვიწრო ქუჩები.

ამსტერდამში ჩასვლისთანავე მივედით ქალაქის ცენტრში და უახლოეს სასტუმროში დავბინავდით.  არ იყო იაფი, ის ძალიან მდიდარი ჩანდა. და რა, მსოფლიოს ულამაზესი მამაკაცები ზუსტად ასე უნდა მოგზაურობდნენ.  რაც არ უნდა უცნაურად მოგეჩვენოთ, მაგრამ ჩვენ გვქონდა ერთი ოთახი ორზე.  

ცოტაოდენი ძილის შემდეგ ჯიმინმა შემომთავაზა სასეირნოდ წასვლა, ვინაიდან ჩვენ თითქმის არ გვინახავს  ქალაქი.  გარეთ უკვე ბნელოდა.  გასეირნებისას სხვადასხვა კაფეებსა და მაღაზიებში, ჩვენ ვნახეთ ბევრი ლამაზი არქიტექტურა.  მაგრამ ცოტა ხნის შემდეგ , ჩვენ სწორედ იმ ქუჩაზე მივედით.  

  

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Hidden From View🔞Where stories live. Discover now