მარწყვი ტორტზე🔞

317 30 20
                                    

Pov. Namjoon

ბევრი ძალისხმევის, თხოვნის და ნერვების დახარჯვის შემდეგ, მე მოვიპოვე შვებულება მენეჯერისგან. როგორც ყოველთვის, არემი შესანიშნავია. სანამ შენ თავს არ შეაქებ, არვინ შეგაქებს.

მე მესმის, რომ მე ვარ ლიდერი, მთავარი ჯგუფში, უნდა დავეხმარო ყველას, შევასრულო ყველაფერი და არავინ არაფრის ვალდებული არ არის. მაგრამ ხანდახან მეც მინდა მოვისმინო მადლიერების და ქების სიტყვები.

არა, არა, მე არ ვაჯერებ ჩემს თავს და არ ვამბობ, რომ ჩვენ ვართ საუკეთესოები, ჩვენ უბრალოდ ადამიანები ვართ და ჩვენ ყველას გვაქვს გრძნობები. ასეთ შემთხვევებში თავს ძალიან შეურაცხყოფილად ვგრძნობ. მწყინს, რომ ჩემი შრომა არ არის დაფასებული, ან უბრალოდ არ შეიმჩნევა, ისინი თვალებს ხუჭავენ ყველაფერზე.

უბრალოდ სულის ტკივილი.

საერთოდ, მე და ჯინ~იმ მაშინვე ჩავალაგეთ ჩემოდნები და წავედით საფრანგეთში. დიახ, რა თქმა უნდა, ეს არის უაზრო, მაგრამ ამასთან ერთად ძალიან რომანტიული ქვეყანაა. სადაც ადამიანები ნორმალურად ექცევიან LGBT-ს წარმომადგენლებს.

პარიზის აეროპორტში ჩასვლისთანავე ჩვენ შევამჩნიეთ განსხვავება. თვითმფრინავი ხელჩაკიდებულებმა დავტოვეთ, ჯინმა მიმოიხედა ირგვლივ და უნდოდა მისი ხელის მოშორება, სანამ მე მაგრად მეჭირა. მაგრამ ხალხი აბსოლუტურად არ გვაქცევდა ყურადღებას. ჩვენ არ გვეშინოდა გააშკარავების,  რადგან საფრანგეთში BTS- ის თაყვანისმცემლები თითქმის არ არიან. ეს ჩვენთვის კარგია.

ჯინისთვის და ჩემთვის. არავინ შეგეხებათ, გაგკიცხავენ, არ გიყვირიან. რა თქმა უნდა, მე ძალიან მიყვარს ჩვენი არმი, მაგრამ ზოგჯერ მათი ქცევები სცილდება საზღვრებს, არღვევენ ჩვენს პირად სივრცეს. აეროპორტში იყვნენ ისინიც, ვისაც შეეძლოთ დაეწყოთ კოცნა პირდაპირ აქვე, მაგრამ ყურადღებას არავინ მიაქცევდა. ისინი ძირითადად გეები იყვნენ. მაგრამ მე და ჯინი ვერ ვიღებდით ასეთ სიამოვნებას. რადგან კორეაში ეს მიუღებელია.

Hidden From View🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang