Pov. Jungkook
ჩვენი მეორე დასვენების დღე დაიწყო. კერძოდ, ამსტერდამში. ამ გაფუჭებულ, გარყვნილებით სავსე ქალაქში. თქვენ ალბათ ფიქრობთ, რომ მე არ მომეწონა პირველი დღე. დიახ, ღამე მომეწონა. ვერ გადმოვცემ ყველა იმ გრძნობას. ვგრძნობდი, რომ პატარა ბიჭი ვიყავი, რომელიც რაღაცისთვის ისჯებოდა. და ამავე დროს ვიღებდი დიდ სიამოვნებას.
თქვენ ალბათ ფიქრობთ, რომ მე ვარ BDSM-ის მოყვარული, მაგრამ არა, მე უბრალოდ მიყვარს ყველაფერი რაც ჯიმინს უკავშირდება. მაშინაც კი, თუ ამის გამო მომიწევს ჩემი სიამაყის, ან მორალური ღირებულებების გადალახვა. შუა დღისკენ გავიღვიძე, მზის კაშკაშა სხივებისგან. მივხვდი, რომ გუშინდელ სიამოვნებას აღარ ვგრძნობ, ისე მტკივა მთლიანი სხეული რომ გაქანება არ შემიძლია.
ღამით ძირითადად სასიამოვნო შეგრძნებებს ვიღებდი. მაგრამ ახლა, ეს არ არის სასიამოვნო, საერთოდ. ფეხები გაშეშებული. ყველაფერი საშინლად მტკივა. რასაკვირველია, ჩემი ცხოვრების სიყვარული "ბიტით" ჩემში 3 საათის განმავლობაში მოძრაობდა, დარწმუნებული ვარ.
არ ვიცოდი, რომ ყველა იმ ანალური მოფერების შედეგები ასეთი იქნებოდა.
მაგრამ ტკივილმა მალევე დაიწყო გაქრობა. ირგვლივ მიმოვიხედე და დავინახე რომ ჯიმინი მიყურებდა გვერდიდან. ამ დღესასწაულის დამნაშავე.
- ბოლოს მაინც გაიღვიძე. უკვე დავიწყე იმაზე ფიქრი, რომ მე შენ სიკვდილამდე გაგჟიმე.
- ძალიან სასაცილოა. დილა მშვიდობისა...
- დილა? 2 საათია. ძალიან ბევრ ხანს გეძინა
- სსს .. აააჰ .. -ამოვიკვნესე როცა წამოდგომა ვცადე.
- ჰეი, გუკი, მართლა გტკივა ასე?- ჰკითხა დაბნეულმა.
-კი .. და ეს შენი ბრალია.
ფაქტობრივად, დიდად არ მტკივა, ატანა შეიძლება. მაგრამ მე ხომ უნდა ვასწავლო მას გაკვეთილი იმ სუპერ-მოტყნისთვის. მოდით ვუწოდოთ ამ რუბრიკას "ჯიმინის შეცდომები" ან "დედაჩემი ჯიმინია".
BẠN ĐANG ĐỌC
Hidden From View🔞
Fanfiction"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~