ნელ- ნელა ენა ავუსვი მთელ ორგანოზე, ვგრძნობდი ყოველ ამოზნექილ ვენას, გავჩერდი. ის რაღაც მეც გავიკეთე და სახელურზე სწრაფად დავაჭირე. ჩემმა ორგანომ დაიწყო პულსირება და გაფართოება ჩემს თვალწინ. ვიგრძენი როგორ იქმნება ვაკუუმი იქ და მას უფრო დიდს ხდის. ვენები უფრო დიდი და ამობურცული გახდა. სხეულის ამ კონკრეტულ ნაწილში სისხლის მოზღვავების გამო. ეს იყო ძალიან შერეული გრძნობები. სურვილი და ვნება გაიზარდა ჩემი ორგანოს მსგავსად.
გარდა ამისა, ის სასწაული ჩაი უბრალოდ მაიძულებს ამ საქმეს მოვშორდე და გუკი მთლიანად მივისაკუთრო, რაც მე გავაკეთე. ძლივს დავიჭირე ის ხელით, რომ ოდნავ დავანძრიე. ამ ზომებმა მეც კი გამაოცა, ჯონგუკის მსგავსად.
- ბაჭია, მოემზადე და უკანალი მოადუნე.
- ჯი...ჯიმინ? შენ ვერ შემოხვალ ჩემში. არა!
- გგონია არ გავაკეთებ?
- ჯიმინ! შენი ორგანო უზარმაზარია! მაგით ნამდვილად გამხევ! გეგონება თითქოს ბიტით გტყავენ, არ მინდა!
ამ სიტყვების შემდეგ, მე ავიღე ჩემი და მისი ორგანო ხელში და ახლა დავიწყე ერთმანეთზე ხახუნი. ვამოძრავებდი, რითაც სიამოვნება და ტანჯვა მომქონდა ჯონგუკისთვის. მსუბუქად ვეხები ენით თავზე, რაც მას აიძულებს კვნესა ამოუშვას. ვიცი რა სასიამოვნოცაა. თავს ისე გრძნობ თითქოს სამოთხეში ხარ.
შემდეგ გადავწყვიტე, რომ მინეტის გაკეთება შემეჩერებია და გადავსულიყავი მთავარზე. შუა თითი გავილოკე და ჯონგუკის ანუსისკენ წავიღე. რამდენიმე წუთი მოძრაობის შემდეგ, დავამატე კიდევ 2 თითი და დავიწყე მოძრაობების გაკეთება, მისთვის სიამოვნების მოტანა.
- მთავარისთვის მზად ხარ? - გარყვნილად ვკითხე.
- მმმმმ ... არა! გთხოვთ, არა. - მთხოვა.
ყველა თითი გამოვიღე. ოდნავ დავასველე ხვრელი ბუნებრივი სპერმით და ნელ-ნელა დავიწყე შესვლა გუკის მომზადებულ ხვრელში.
YOU ARE READING
Hidden From View🔞
Fanfiction"ჯიმინი და ჯონგუკი არიან ცნობილი აიდოლები სამხრეთ კორეაში, რომლებიც მალავენ თავისი ორიენტაციის შესახებ" ~მე უბრალოდ ვთარგმნი~