არ გინდა, ჩემს კოშკს შეხედო?🔞

322 36 19
                                    

- ოჰ, შენ ვირო, ფრანგულო პუდელო! კასტრაციის გავლა ხომ არ გინდა?! - ის იწვა ჯინზე, რომელიც ჩემზე იწვა და თავისი სხეულით ეხახუნებოდა. 

- სად მიათრევ კლავებს? ადექი და გაეთრიე აქედან, სანამ პოლიციას არ დავურეკავ! დედამოტყნულო!- მე ხმამაღლა დავიყვირე, ავდექი და ძლიერად ამოვარტყი. 

არ იყო საკმარისი, რომ მან შეგვაწყვეტინა წმინდანთა თამაში, ის ასევე აპირებდა ამ ყველაფრის ყურებისას მასტურბაციას. 

მას ცხვირი გატეხილი ჰქონდა, მაგრამ საკმაოდ დაკმაყოფილებული იყო. რამაც ძალიან გამაბრაზე. მას BDSM მოსწონს თუ რა? გიჟი ნაძირალა. მან დაიწყო ჩემი თვალიერება. 

ხელები ორგანოსკენ წაიღო. კიდევ ერთხელ დავარტყი, ჯინმა გამაჩერა და ჩემი დამშვიდება სცადა. და ეს ნაძირალა იჯდა კუთხეში და მასტურბირებდა. რა მალე გაათავა. როგორ მინდა მისთვის ის შლანგი მომეწყვიტა!!

ნათელია, რომ ჩვენ არ გვქონდა გაგრძელების შესაძლებლობა. ჩვენ სწრაფად ჩავიცვით, ჩავალაგეთ ყველაფერი და მაშინვე წავედით ნებისმიერ სასტუმროში. უახლოესი სასტუმრო იყო თანამედროვე სტილში, ტურისტულ ზონაში, არც ზედმეტად გამოჩენილი, მაგრამ არც ნაცრისფერი. 

ჩვენ შევუკვეთეთ ლუქსი, მაშინვე დავყარეთ ჩვენი ნივთები იქ და გადავწყვიტეთ სასეირნოდ წასვლა. როგორმე დავმშვიდებულიყავით. ულამაზესი ქალაქი დაგვეთვალიერებია და თავი დაგვეჭირა ვიღაც გარყვნილებისგან! უბრალოდ ვისიამოვნოთ ერთმანეთით. საუბარი, რომანტიკული ატმოსფერო. ძირს ყველა აზრი. მე მეტი დრო უნდა დავუთმო ჯინს. 

ვგრძნობ, რომ მას აკლია ჩემი ზრუნვა და სითბო. ხანდახან სევდიანი თვალებით მიყურებს, მაგრამ როცა ვეკითხები რა მოხდა, მპასუხობს, რომ ყველაფერი კარგადაა. 

პირველ რიგში, ჩვენ ეიფელის კოშკისკენ წავედით. იქ ბევრი ხალხი იყო. ყველა ყიდულობდა სუვენირები ან იღებდნენ ფოტოებს ბალახზე ჯდომისას. ჩვენ ვიყიდეთ ჰოთდოგები და ასევე დავსხედით კოშკის მახლობლად სკამზე. რომანტიკული მუსიკა ჟღერდა და ჯინი მკლავებზე მეხვევა. საჭმელს ვამთავრებ და ნელა ვატრიალებ თავს. 

Hidden From View🔞Where stories live. Discover now